30/7 - Mudderhelvede fra Get2Go. kl. 18:30 i aften?

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Post Reply
Peter Juul
Helt uden hænder!

30/7 - Mudderhelvede fra Get2Go. kl. 18:30 i aften?

Post by Peter Juul »

Jeg tager en tur på den røde i aften omkring 18:30 ... Hvis der er nogen der vil med er i velkomne. Tempoet afpasses efter hvem der møder op :)

Har lige fået et sæt Look Quartz i fødselsdagsgave, og de skulle jo være gode til det med mudder... Så det er nok et fint føre at teste dem i ;)

Og så kan det lige tilføjes at vejret i Hareskoven på pågældende tidspunkt lover ingen regn og sol: http://www.vejret.dk/Vaer.aspx?ID=11399022 ... Så der er ingen undskyldning :)
Last edited by Peter Juul on 30 Jul 2009, 15:01, edited 1 time in total.
Casper Ortvald
Set på landevejen!

Post by Casper Ortvald »

æv.. jeg kører selv hjem fra Lyngby igennem hareskoven, og napper MX/røde spor, og passere get2go ca. 18.30.... magter ikke at stå og vente 1 time, men hvis du kan tidligere så la mig høre på en sms 31224224...
'''You're just jealous because the voices only talk to me.'''
Evaldas
Helt uden hænder!

Post by Evaldas »

Jeg vil blive ved get2go 18.30
Peter Juul
Helt uden hænder!

Post by Peter Juul »

Casper Ortvald wrote:æv.. jeg kører selv hjem fra Lyngby igennem hareskoven, og napper MX/røde spor, og passere get2go ca. 18.30.... magter ikke at stå og vente 1 time, men hvis du kan tidligere så la mig høre på en sms 31224224...
Nu har jeg lige set dit nye røde lyn... Så jeg er ikke sikker på at jeg kan følge med... Men jeg er villig til at forcere aftensmaden til fordel for en fællestur. Lad os sige kl 18:30 ved Get2Go så!

Evaldas, hvis du kan køre fra Værløse til Get2Go til kl 18:30 passer det jo som fod i hose :)
Anders Kirchhoff
Nu med støttefod

Post by Anders Kirchhoff »

Peter Juul wrote:
Casper Ortvald wrote:æv.. jeg kører selv hjem fra Lyngby igennem hareskoven, og napper MX/røde spor, og passere get2go ca. 18.30.... magter ikke at stå og vente 1 time, men hvis du kan tidligere så la mig høre på en sms 31224224...
Nu har jeg lige set dit nye røde lyn... Så jeg er ikke sikker på at jeg kan følge med... Men jeg er villig til at forcere aftensmaden til fordel for en fællestur. Lad os sige kl 18:30 ved Get2Go så!
Tro mig. Ham kan du godt følge.... Ses måske derude, men jeg triller fra kl. 17, så regner med lige og hilse på jer, når I tøffer derudaf...
Jeg er mest til sportsgrene, hvor der holder en ambulance for ende af bakken!
paul snyder
Punkteret

Post by paul snyder »

Altså Peter og Casper, er I enig om 18.30? Eller er det en meget træt jeg der læser forkert?
Casper Ortvald
Set på landevejen!

Post by Casper Ortvald »

18.30 it is..
Peter Juul
Helt uden hænder!

Post by Peter Juul »

Hehe sorry Paul ... Det er sgu heller ikke nemt det her. Jeg ønsker bare nogle legekammerater i aften ... Kl 18:30 er dealen. Håber du kan komme :)

Vi ses
paul snyder
Punkteret

Post by paul snyder »

Tak for i aften alle sammen. Det var sgu sjovt, og dejligt at se de hemmelige spor der ligger omkring skoven. Skal bare husk at smide den store klinge på næste gang. :D Ser frem til næste gang i hvert fald :!:

Peter, selvfølgelig er der spor arbejde (tak DSB) og jeg blev nød til at køre hjem fra Østerbro hahaha...det var sgu mange km i dag :shock:
Casper Ortvald
Set på landevejen!

Post by Casper Ortvald »

jamen tak for en super tur.. vi fik smagt lidt brændeller og pisk af en masse våde grene... herligt.. men knapt var det da med mudderet....

http://gpsies.com/map.do?fileId=xwxizmrilablybwz

Dagens tur dog incl min tur på arbejde..
Peter Juul
Helt uden hænder!

Post by Peter Juul »

Ja, tak for turen drenge... Det var sgu en god rundtur på spor jeg aldrig har set før... Tak til dig Casper for fremvisning. Vi må prøve en af de lange en anden gang igen, så vi kan prøve lidt andet. Tak for kortet... Havde ikke megen anelse om hvor vi var hehe.

Paul, det er typisk når man mest har brug for det... Men du er jo en sej gut, så du klarer den nok. Kan bare forestille mig at trapperne bliver ekstra lange i morgen ;)

Jeg tror nok jeg skal sove godt i aften!
paul snyder
Punkteret

Post by paul snyder »

Jeg har lige spist en masse af is, så kan nok ikke sov nu :lol:

I LOVE sugar! 8) 8)

Men jeg er enig, vi skal se om vi kan lokke Casper og company ud igen for at fremvise mere af de "rene" spor, selv om jeg elsker mudder næsten så meget som sukker. (Altså ikke bare for fremvisnings skyld Casper...også fordi vi kunne lide jer og jeres kæmpe hjule.) Fatter dog ikke en skid med det kort. Det ligner noget min datter har tegnet :D
Evaldas
Helt uden hænder!

Post by Evaldas »

Tak for turen. Jeg var på tide til aftensmad på hotellet :thumbsup:
Post Reply