Vi mødes på tirsdag kl. 19.00 ved Naturcenteret ved Herstedhøje (Det skallede bjerg)
Som tidligere beskrevet vil jeg planlægge intervallerne med en prograsiv stigende intensitet over de næste 3 uger hvorfor vi starter lidt blidt ud. Målet er, at prøve at genopbygge formen igen her efter sommerferien så vi er klar til en ny omgang Dust i august.
Vi starter med lidt opvarmning og derefter 4 AT intervaller af 2½ minut varighed. Mellem hvert interval vil der være ca. 1½ minuts trilning hvorefter vi bruger ca. 1 minut på at bygge intervallet op inden vi fyrer til den igen.
Efterfølgende tager vi et transportstykke/restution over i den vestlige del og kører et par mindre bakke intervaller. Så retur igen for at slutte at med en ny omgang bakke intervaller af 20-30 sek. varighed.
Og sidst men ikke mindst lidt afrulning. Jeg forventer det hele vil tage ca. 1½ time og vi få vel kørt 15-20 km inden vi er færdige.
Men Men som altid må vi lige se hvad vejr guderne siger på dagen. Hvis det bliver rasende regn bliver det uden mig