Intervaller på tirsdag kl. 19.00

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Post Reply
HenrikJ
Stuntcyklist!

Intervaller på tirsdag kl. 19.00

Post by HenrikJ »

Så starter vi op på intervallerne.

Vi mødes på tirsdag kl. 19.00 ved Naturcenteret ved Herstedhøje (Det skallede bjerg)

Som tidligere beskrevet vil jeg planlægge intervallerne med en prograsiv stigende intensitet over de næste 3 uger hvorfor vi starter lidt blidt ud. Målet er, at prøve at genopbygge formen igen her efter sommerferien så vi er klar til en ny omgang Dust i august.

Vi starter med lidt opvarmning og derefter 4 AT intervaller af 2½ minut varighed. Mellem hvert interval vil der være ca. 1½ minuts trilning hvorefter vi bruger ca. 1 minut på at bygge intervallet op inden vi fyrer til den igen.

Efterfølgende tager vi et transportstykke/restution over i den vestlige del og kører et par mindre bakke intervaller. Så retur igen for at slutte at med en ny omgang bakke intervaller af 20-30 sek. varighed.

Og sidst men ikke mindst lidt afrulning. Jeg forventer det hele vil tage ca. 1½ time og vi få vel kørt 15-20 km inden vi er færdige.

Men Men som altid må vi lige se hvad vejr guderne siger på dagen. Hvis det bliver rasende regn bliver det uden mig :wink:
Henrik
Er du i tvivl så læg hård ud, sæt farten op undervejs og slut så af med en spurt. Så kan det ikke gå helt galt.
Flemming Elhøj
1 omgang efter

Post by Flemming Elhøj »

Ville gerne men er desværre i Tyskland.
Det er træningen der tæller...ikke udstyret!!!
Peter Baade
Stuntcyklist!

Post by Peter Baade »

Jeg kommer - er der et mobil nr hvis jeg ikke kan finde Naturhuset?
HenrikJ
Stuntcyklist!

Post by HenrikJ »

Peter Baade wrote:Jeg kommer - er der et mobil nr hvis jeg ikke kan finde Naturhuset?
Det er 2854 4714 men ellers slå det op på krak under "Naturcenter Herstedhøje, 2620"
Henrik
Er du i tvivl så læg hård ud, sæt farten op undervejs og slut så af med en spurt. Så kan det ikke gå helt galt.
BoS
Førstevælger!

Post by BoS »

Hej Henrik

Det er et fint program. Jeg kunne godt fristes til at tage med. Men jeg er ikke sikker på, at jeg kan nå det. Jeg vender lige tilbage
T-Shark er (også) den fedeste låge på kirkegården
FlemmingM
Helt uden puls...

Post by FlemmingM »

Hej Henrik

Jeg kommer!
Det er super at du vil være hustler-træner,
tænk at træne med een af danmarks hurtigeste hustlere :D :D

Som alle andre har jeg stort set ikke fået trænet siden 24t, døjer desuden også med lidt sommerforkølelse! :lol:
BoS
Førstevælger!

Post by BoS »

Hej Henrik
Jeg har lige besluttet mig for at st Michael Jackson show i stedet for. Det starter kl. 19. Så jeg napper en tidlig træning i stedet. Næste tirsdag er jeg klar. :-)
T-Shark er (også) den fedeste låge på kirkegården
Tommy Hass
Over stok og sten

Post by Tommy Hass »

regner med at være der, skal lige have skruet lågen sammen først :o
Godt skilt er halvt samlet.
Tommy Hass
Over stok og sten

Post by Tommy Hass »

tak for i dag, det var nogle fede intervaller.
Benern skal nok få glæde af dem i morgen :-D
Godt skilt er halvt samlet.
HenrikJ
Stuntcyklist!

Post by HenrikJ »

Ja tak for i dag. Vi var 9 der fræsede derud af med AT niveau og kørte bakke intervaller til benene var helt eksede. Dejligt :wink:
Henrik
Thomas Strøbæk
Ny på Hustleren

Post by Thomas Strøbæk »

Hej Henrik. Osse tak herfra. Det var sgu godt og en fornøjelse.

Mvh
De to nye - Anette & Thomas. :wink:
Henrik Nielsen
1 omgang efter

Post by Henrik Nielsen »

Tak for nogle gode intervaller Henrik, også en stor tak til min redningsmand der hjalp med værktøj samt et powerlink, kæden kunne ikke tåle de mange watt der skulle ud i bagdækket :lol: .
Peter Baade
Stuntcyklist!

Post by Peter Baade »

Det var dejligt at komme ud igen og tak for turen. Så længe at der er plads til en nybegynder som mig er jeg med.
Post Reply