N24 træning onsdage
- Henrik Storgaard
- Med nyvasket cykel
N24 træning onsdage
Tiden nærmer sig jo hastigt for N24, og der skal nogle (mange) km. i benene for at gøre dem klar til udfordringen.
Jeg har taget fri fra arbejde alle onsdage frem til løbet for at hellige dem til en gang seriøs træning hvor målet er at kunne køre 4-6 timer i streg (Er ikke helt sikker på hvor meget der skal til for at kunne klare N24).
Nu er det jo sjovere at køre i flok, så jeg tænkte om der var interesse for fælles træning om onsdagen hvor vi prøver at køre lidt ekstra km. ind i kroppen?
Sted og tid på dagen aftales fra gang til gang.
Jeg har taget fri fra arbejde alle onsdage frem til løbet for at hellige dem til en gang seriøs træning hvor målet er at kunne køre 4-6 timer i streg (Er ikke helt sikker på hvor meget der skal til for at kunne klare N24).
Nu er det jo sjovere at køre i flok, så jeg tænkte om der var interesse for fælles træning om onsdagen hvor vi prøver at køre lidt ekstra km. ind i kroppen?
Re: N24 træning onsdage
Hej Henrik,Henrik Storgaard wrote:Tiden nærmer sig jo hastigt for N24, og der skal nogle (mange) km. i benene for at gøre dem klar til udfordringen.
Nu er jeg jo på dit hold til N24 - og trænger om nogen til at få km i benene(!) Jeg har lidt vel rigeligt at se til på arbejde for tiden, så at tage onsdage fri er desværre no-go

Anyways - jeg har skiftet MTB'en ud med landevejslågen for simpelthen at kunne få lidt flere km og dermed udholdenhed i benene - men jeg håber da at vi til N24 kan dele det op så hver enkelt ikke skal køre 6 timer ad gangen

/Tobias
Nu også med carboing racercykel
- Philip Brint
- Asfalt nej tak!
- Rasmus Birk
- 1 omgang efter
- Casper Fabricius
- Mudderkonge
-
- 3000+ posts = spammer
- Christian Andersen
- Yndlingsfarve: Grøn
-
- 3000+ posts = spammer
- Tommy Hass
- Over stok og sten
- Hanne
- Med nyvasket cykel
Jeg er stort set klar alle onsdage op til N24.. for ja - jeg har jo ikke andet at lave 
Så ja tak - tag mig endelig med

Så ja tak - tag mig endelig med

Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
- Henrik Storgaard
- Med nyvasket cykel
Bare rolig Tobias, jeg har heller ikke planer om at afvikle min pulje til N24 i eet hugtobiasn wrote:Hej Henrik,Henrik Storgaard wrote:Tiden nærmer sig jo hastigt for N24, og der skal nogle (mange) km. i benene for at gøre dem klar til udfordringen.
Nu er jeg jo på dit hold til N24 - og trænger om nogen til at få km i benene(!) Jeg har lidt vel rigeligt at se til på arbejde for tiden, så at tage onsdage fri er desværre no-go![]()
Anyways - jeg har skiftet MTB'en ud med landevejslågen for simpelthen at kunne få lidt flere km og dermed udholdenhed i benene - men jeg håber da at vi til N24 kan dele det op så hver enkelt ikke skal køre 6 timer ad gangen

Står det skrevet nogen steder at de 24 timer skal fordeles i 4 lige store biderHenrik Storgaard wrote:Bare rolig Tobias, jeg har heller ikke planer om at afvikle min pulje til N24 i eet hugmen jeg tror nu det er en okay ide at kunne køre det samlede stræk i een tur, det må give lidt god ballast. Om det så er muligt at træne op til på knap 5 uger det må tiden vise. Håber een eller anden med lidt 24T erfaring åbner en tråd hvor der bliver øst ud af strategier og gode råd

/Tobias
- Hanne
- Med nyvasket cykel
Nej det står der ikke noget omtobiasn wrote:Står det skrevet nogen steder at de 24 timer skal fordeles i 4 lige store biderHenrik Storgaard wrote:Bare rolig Tobias, jeg har heller ikke planer om at afvikle min pulje til N24 i eet hugmen jeg tror nu det er en okay ide at kunne køre det samlede stræk i een tur, det må give lidt god ballast. Om det så er muligt at træne op til på knap 5 uger det må tiden vise. Håber een eller anden med lidt 24T erfaring åbner en tråd hvor der bliver øst ud af strategier og gode råd
/H
Første lange tur køres den 20 maj - gerne fra kl 8.30 så vi kan få nogle timer i benene og stadig nå at have lidt dag.
Mødested - Holtehallerne i Holte .. så må vi se hvor vi kører hen
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
-
- 3000+ posts = spammer