N24 træning onsdage

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Henrik Storgaard
Med nyvasket cykel

N24 træning onsdage

Post by Henrik Storgaard »

Tiden nærmer sig jo hastigt for N24, og der skal nogle (mange) km. i benene for at gøre dem klar til udfordringen.
Jeg har taget fri fra arbejde alle onsdage frem til løbet for at hellige dem til en gang seriøs træning hvor målet er at kunne køre 4-6 timer i streg (Er ikke helt sikker på hvor meget der skal til for at kunne klare N24).
Nu er det jo sjovere at køre i flok, så jeg tænkte om der var interesse for fælles træning om onsdagen hvor vi prøver at køre lidt ekstra km. ind i kroppen?
Sted og tid på dagen aftales fra gang til gang.
tobiasn
Med nye kabler

Re: N24 træning onsdage

Post by tobiasn »

Henrik Storgaard wrote:Tiden nærmer sig jo hastigt for N24, og der skal nogle (mange) km. i benene for at gøre dem klar til udfordringen.
Jeg har taget fri fra arbejde alle onsdage frem til løbet for at hellige dem til en gang seriøs træning hvor målet er at kunne køre 4-6 timer i streg (Er ikke helt sikker på hvor meget der skal til for at kunne klare N24).
Nu er det jo sjovere at køre i flok, så jeg tænkte om der var interesse for fælles træning om onsdagen hvor vi prøver at køre lidt ekstra km. ind i kroppen?
Hej Henrik,

Nu er jeg jo på dit hold til N24 - og trænger om nogen til at få km i benene(!) Jeg har lidt vel rigeligt at se til på arbejde for tiden, så at tage onsdage fri er desværre no-go :?
Anyways - jeg har skiftet MTB'en ud med landevejslågen for simpelthen at kunne få lidt flere km og dermed udholdenhed i benene - men jeg håber da at vi til N24 kan dele det op så hver enkelt ikke skal køre 6 timer ad gangen :D
/Tobias
Nu også med carboing racercykel
Philip Brint
Asfalt nej tak!

Post by Philip Brint »

Jeg kunne godt være frisk på udvalgte onsdage. Hanne er sikkert også frisk - Hun har jo ikke andet at lave :wink:
Rivette F8
Rasmus Birk
1 omgang efter

Post by Rasmus Birk »

En enkelt onsdag skulle jeg nok også godt kunne finde tid til at tage en længere tur, men som Tobias skriver så skal vi jo ikke træne til at køre 6 timer i træk - altså os der kører på hold.
Men den planlægning skal vi vel også have styr på på et eller andet tidspunkt :?:
Casper Fabricius
Mudderkonge

Post by Casper Fabricius »

den er jeg frisk på
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Jeg har også onsdagsfri, og er klar når armen er det.
Christian Andersen
Yndlingsfarve: Grøn

Post by Christian Andersen »

Jeg er også klar.. jeg har fri hver onsdag!

Ses Christian
Nu med GF - SuperCaliber.!!!
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Jeg er ude efter en 5-6 timers i sadlen i 'roligt' tempo, gerne en 8 gange rundt på den blå eller lign, eller 4-5 gange rundt på 24t ruten. (Men det må vi ikke, så noget tilsvarende) Måske 2-3 gange rundt på den røde.
Tommy Hass
Over stok og sten

Post by Tommy Hass »

en enkelt onsdag kunne jeg godt være frisk på at tage en fridag, det lyder som en god idé med lidt mængde træning
Godt skilt er halvt samlet.
AnneHolm
Med nye kabler

Post by AnneHolm »

Det er ikke umuligt, at jeg også kan køre med en enkelt gang eller to - hver onsdag kræver dog for mange ekstra timer på works de øvrige dage :wink:

/ Anne
Hanne
Med nyvasket cykel

Post by Hanne »

Jeg er stort set klar alle onsdage op til N24.. for ja - jeg har jo ikke andet at lave :)
Så ja tak - tag mig endelig med :)
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
Henrik Storgaard
Med nyvasket cykel

Post by Henrik Storgaard »

tobiasn wrote:
Henrik Storgaard wrote:Tiden nærmer sig jo hastigt for N24, og der skal nogle (mange) km. i benene for at gøre dem klar til udfordringen.
Hej Henrik,

Nu er jeg jo på dit hold til N24 - og trænger om nogen til at få km i benene(!) Jeg har lidt vel rigeligt at se til på arbejde for tiden, så at tage onsdage fri er desværre no-go :?
Anyways - jeg har skiftet MTB'en ud med landevejslågen for simpelthen at kunne få lidt flere km og dermed udholdenhed i benene - men jeg håber da at vi til N24 kan dele det op så hver enkelt ikke skal køre 6 timer ad gangen :D
Bare rolig Tobias, jeg har heller ikke planer om at afvikle min pulje til N24 i eet hug :) men jeg tror nu det er en okay ide at kunne køre det samlede stræk i een tur, det må give lidt god ballast. Om det så er muligt at træne op til på knap 5 uger det må tiden vise. Håber een eller anden med lidt 24T erfaring åbner en tråd hvor der bliver øst ud af strategier og gode råd :wink:
tobiasn
Med nye kabler

Post by tobiasn »

Henrik Storgaard wrote:Bare rolig Tobias, jeg har heller ikke planer om at afvikle min pulje til N24 i eet hug :) men jeg tror nu det er en okay ide at kunne køre det samlede stræk i een tur, det må give lidt god ballast. Om det så er muligt at træne op til på knap 5 uger det må tiden vise. Håber een eller anden med lidt 24T erfaring åbner en tråd hvor der bliver øst ud af strategier og gode råd :wink:
Står det skrevet nogen steder at de 24 timer skal fordeles i 4 lige store bider :lol:
/Tobias
Nu også med carboing racercykel
Hanne
Med nyvasket cykel

Post by Hanne »

tobiasn wrote:
Henrik Storgaard wrote:Bare rolig Tobias, jeg har heller ikke planer om at afvikle min pulje til N24 i eet hug :) men jeg tror nu det er en okay ide at kunne køre det samlede stræk i een tur, det må give lidt god ballast. Om det så er muligt at træne op til på knap 5 uger det må tiden vise. Håber een eller anden med lidt 24T erfaring åbner en tråd hvor der bliver øst ud af strategier og gode råd :wink:
Står det skrevet nogen steder at de 24 timer skal fordeles i 4 lige store bider :lol:
Nej det står der ikke noget om

/H

Første lange tur køres den 20 maj - gerne fra kl 8.30 så vi kan få nogle timer i benene og stadig nå at have lidt dag.
Mødested - Holtehallerne i Holte .. så må vi se hvor vi kører hen
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Crap, det var tidligt, jeg har jo fri og ingen børn. Måske kommer jeg til 2 eller 3 omgang ;)

Afventer lige skulderen.... Kun måske her fra
Post Reply