Dustcup er live
- Philip Brint
- Asfalt nej tak!
Dustcup er live
Last edited by Philip Brint on 13 Mar 2009, 17:51, edited 1 time in total.
Rivette F8
Pas på ved tilmelding. Husk at tilmelde som:
"Team Hustler - Rock Shox".
Ved tilmelding får man en email med direkte link til at rette blandt andet klubnavn - så den kan reddes nemt, hvis den er tastet forkert ind, men vent ikke for lang tid i så fald.
"Team Hustler - Rock Shox".
Ved tilmelding får man en email med direkte link til at rette blandt andet klubnavn - så den kan reddes nemt, hvis den er tastet forkert ind, men vent ikke for lang tid i så fald.
Last edited by BoT on 15 Mar 2009, 12:15, edited 2 times in total.
- Jan Lohmann
- 3000+ posts = spammer
- Niels G Henningsen
- 3000+ posts = spammer
kl 19:45 !Jan Lohmann wrote:Øv, der ingen pensionist rabat
Er nu tilmeldt!
Er der nogen som ved hvornår solen går ned den 1/4??
Det kunne godt gå hen og blive sæsonens sidste night ride??
Og det er 6 dage efter nymåne.....
mvh Niels Henningsen
Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
- jannik 'lordy' stuhr
- Bagfra højre-om!
- Philip Brint
- Asfalt nej tak!
1948 i helsingør http://www.nakskov-gym.dk/almadk/almadk.aspxJan Lohmann wrote: Er der nogen som ved hvornår solen går ned den 1/4??
/Niels
- Jan Lohmann
- 3000+ posts = spammer
Tak, den/de sidste omgange bliver vist ret dunkle, men jeg håber at jeg kan se rutenNiels Pind wrote:1948 i helsingør http://www.nakskov-gym.dk/almadk/almadk.aspxJan Lohmann wrote: Er der nogen som ved hvornår solen går ned den 1/4??

Vores navn er rettet på Dustcup sitet til det rigtige navn, som BoT rigtigt skrev, er : "Team Hustler – Rock Shox".
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
- Henrik Storgaard
- Med nyvasket cykel
- Thomas Andersen
- Helt uden hænder!
- Peter 'TB'
- BOFH
Er jeg den eneste der ikke kan betale? Har nu prøvet flere gange med hver gang får jeg beskeden om at der IKKE er betalt :/
Og hvordan med tøj, stiller vi op i vores gamle tøj? Eller skal vi køre anonyme indtil den nye uniform er ankommet?
Code: Select all
Katana III
Din betaling er IKKE godkendt. Dette kan der være mange grunde til. Oftest er der tale om tastefejl i kort nr. eller lign. Prøv evetuelt igen.
Vedbliver fejlen er du velkommen til at kontakte Katana III på email: support@katana3.dk.
Vi kan måske hjælpe dig frem til årsagen. Oplys under INGEN omstændigheder dine kortoplysninger til hverken os eller andre pr. email.
Havde ingen problemer i gårPeter 'TB' wrote:Er jeg den eneste der ikke kan betale? Har nu prøvet flere gange med hver gang får jeg beskeden om at der IKKE er betalt :/
?
Tja det giver sig selv for mit vedkommende - jeg har ikke noget. Men andre kører vel i det Hustlertøj de har, synes jeg så en tråd om det et eller andet sted.Og hvordan med tøj, stiller vi op i vores gamle tøj? Eller skal vi køre anonyme indtil den nye uniform er ankommet
/Niels
- Peter 'TB'
- BOFH