Billeder fra slush Cup 6 (finale) i tokkekøb Hegn
Billeder fra slush Cup 6 (finale) i tokkekøb Hegn
Så er der billeder klar på Flickr. Klik HER
Synes godt nok at lyset drillede i dag og fik nok overkompenseret på grund af bl.a. sneen. Er ikke selv særlig tilfreds men døm selv.
Synes godt nok at lyset drillede i dag og fik nok overkompenseret på grund af bl.a. sneen. Er ikke selv særlig tilfreds men døm selv.
/Niels
-
- 3000+ posts = spammer
- Casper Ortvald
- Set på landevejen!
De er da fine, Søren = Der er mange billeder af mig 
HVis du bruger Capture One Pro (og skyder i RAW), så kan du file lidt på lyset, så der kommer mere struktur i sneen under der punkt, der hedder "High Dynamic Range" -> Hihlight slideren.
Var selv ude at tage billeder lørdag og kom også hjem til nogen meget hvide billeder.

HVis du bruger Capture One Pro (og skyder i RAW), så kan du file lidt på lyset, så der kommer mere struktur i sneen under der punkt, der hedder "High Dynamic Range" -> Hihlight slideren.
Var selv ude at tage billeder lørdag og kom også hjem til nogen meget hvide billeder.
T-Shark er (også) den fedeste låge på kirkegården
- Kim Bjergelefanten Holst
- Alene i udbrud
Bruger elements 6, og undgår normalt RAW når jeg skal behandle så mange billeder, men du har selvfølgelig ret, og jeg har da også kunne redde de værste af dem. Lyset skiftede op til en 3-4 EV under løbet og så stod jeg i modlys til sidst hvilket heller ikke hjalp.BoS wrote:De er da fine, Søren = Der er mange billeder af mig

/Niels
- Jan Lohmann
- 3000+ posts = spammer
Ikke mindst fordi den var så godt afmærket....Jan Lohmann wrote:Flotte Billeder Niels. Du har vist ikke haft meget at gøre som banevagter og godt for det!
Der var kun en enkelt ældre dame med skistave som jeg måtte ligge i benlås da hun ville punktere en forbikørende MTB rytters forhjul
Niels, MaFaGR (medlem af foreningen af gensidig rygklapperi

/Niels