Island
Island
Burde man egentlig ikke kunne finde absurd gode tilbud på Island lige for tiden? Hvem kender en webshop man kan browse rundt i? 

/Tobias
Nu også med carboing racercykel
- Niels Haslov
- Nu med støttefod
Enig, det skal være en butik der har noget godt på lager.BoT wrote:Jeg fandt en online shop for et par uger siden, men deres priser var i euro og ikke billigere. Hvis de skal købe en gros udenfor Island er der jo ikke en ide i det, så det skal være restlager eller egenproduktion som der nok ikke er meget af ...
/Tobias
Jeg må ærligt erkende at jeg er en af de måske lidt naive der købte en tur til Island, i håber om at kunne score den store gevinst..
Desværre er det ikke længere muligt at købe islandsk valuta i DK og rygterne fortæller at de på selve øen har hævet priserne, så de er på niveau med DK eller faktisk dyrere..
Jeg frygter lidt for hvad jeg har begivet mig ud i, men skal gerne komme med en status om mulige indkøb når jeg vender hjem d. 8 dec.
Vh. Jeppe
Ps. Hvis der er nogen der kender til specifikke cykelbutikker deroppe, så må I meget gerne sige til.
Desværre er det ikke længere muligt at købe islandsk valuta i DK og rygterne fortæller at de på selve øen har hævet priserne, så de er på niveau med DK eller faktisk dyrere..
Jeg frygter lidt for hvad jeg har begivet mig ud i, men skal gerne komme med en status om mulige indkøb når jeg vender hjem d. 8 dec.
Vh. Jeppe
Ps. Hvis der er nogen der kender til specifikke cykelbutikker deroppe, så må I meget gerne sige til.
Whatever you are, be a good one!
- Peter 'TB'
- BOFH
Apple! Skal du derop så tag lige en Macbook Air med hjem til mig - så skal jeg nok afbetale de næste 55 årtobiasn wrote:Enig, det skal være en butik der har noget godt på lager.BoT wrote:Jeg fandt en online shop for et par uger siden, men deres priser var i euro og ikke billigere. Hvis de skal købe en gros udenfor Island er der jo ikke en ide i det, så det skal være restlager eller egenproduktion som der nok ikke er meget af ...