Søndag d 19/10 kl 9:00 Tokkekøb/St. Dyrehave
- Philip Brint
- Asfalt nej tak!
Søndag d 19/10 kl 9:00 Tokkekøb/St. Dyrehave
Jens og jeg har brug for at rejse os ved det træ vi faldt, ved mudderhelvede i Hillerød, defor kører vi en tur i Tokkekøb/St. Dyrehave. Tempoet bliver raskt, men der er plads til alle. Turen er på godt 30km.
Vi mødes på bagsiden af Allerød station kl 9:00
Har du også brug for lidt fornyet selvtillid på cyklen, eller bare vil ud og køre lidt - Så ses vi.
Vi mødes på bagsiden af Allerød station kl 9:00
Har du også brug for lidt fornyet selvtillid på cyklen, eller bare vil ud og køre lidt - Så ses vi.
Rivette F8
- Jan Lohmann
- 3000+ posts = spammer
Go' tur, jeg ville gerne, men man må jo kravle før at man kan gå, så jeg begynder i stsdet snart på at køre mine egen (langsomme) ture for at komme op i omdrejninger igen.
Jeg har ikke været ude siden den famøse 'søndag i helvede'. Jeg har ikke engang 'gidet' at sætte cyklen i stand, kun spulet.
Jeg har ikke været ude siden den famøse 'søndag i helvede'. Jeg har ikke engang 'gidet' at sætte cyklen i stand, kun spulet.
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
- Philip Brint
- Asfalt nej tak!
- Jan Lohmann
- 3000+ posts = spammer
Ja har lyst, men du ved ikke hvordan jeg har haft det den sidste ugePhilip Brint wrote:Det kan jeg godt forstå. Ideen med turen er jo også at kravle lidt rundt og finde cyklen og lysten igen, på nogle spor vi kender godt og som ikke er for krævende. Håber du får lyst alligevel

Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
- Philip Brint
- Asfalt nej tak!
OK - Det er da en værre omgang. God bedring, håber du bliver frisk snart.Jan Lohmann wrote:Ja har lyst, men du ved ikke hvordan jeg har haft det den sidste ugePhilip Brint wrote:Det kan jeg godt forstå. Ideen med turen er jo også at kravle lidt rundt og finde cyklen og lysten igen, på nogle spor vi kender godt og som ikke er for krævende. Håber du får lyst alligevel. jeg skal stort set starte forfra. Jeg kan nu løbe 2 trappeløb op uden at 'dø', så der er sket meget de sidste par dage. Jeg har stort set ikke spist i en uge og tabt nær ved 5 kg.
Rivette F8
- Philip Brint
- Asfalt nej tak!
-
- 3000+ posts = spammer
- Philip Brint
- Asfalt nej tak!
- Philip Brint
- Asfalt nej tak!
- Kim Bjergelefanten Holst
- Alene i udbrud
- Lars Silfverberg
- Helt uden hænder!
- Philip Brint
- Asfalt nej tak!
- Jens Ebbesen
- Altid med hjelm
- Lars Silfverberg
- Helt uden hænder!
Perfekt! Jeg har fået løbepas, så jeg er klar i morgen. Men det bliver max halvanden time.
Jeg har også købt en god rød drue til i aften, men undskyldningen for at blive kørt bagud er en anden. Har nemlig ikke fået klargjort mit "weapon of choice" efter MTB Marathon, så det bliver en tur på min gamle Focus
Jeg har også købt en god rød drue til i aften, men undskyldningen for at blive kørt bagud er en anden. Har nemlig ikke fået klargjort mit "weapon of choice" efter MTB Marathon, så det bliver en tur på min gamle Focus