Kører lidt opvarmning og derefter over til kælkebakken ved Helmsvej (H12-bakken)
Her vil jeg køre 2 sæt. (1 sæt er 2 omgange og i alt 2,3 km og 110 højdemeter - man får fornøjelsen af at krydse kælkebakken 6 gange på 1 sæt)
Bagefter bliver det i friskt tempo rundt i området evt. af mx-ruten til Farum og så via Nørreskoven tilbage til Helmsvej - hvis den røde rute måtte vise sig for våd til at man kan give den gas . Det vil ikke være nogen hyggetur .
Noget der kan friste? - så spænd cykelskoene og mærk at du er til
Carsten Graff wrote:Super træning. Dejlig kuperet rute du bruger Niels Og så var der også helt god fart på den efterfølgende afrulning.
Jeg kommer igen.
Det lyder sgu godt - vi skal have nogen til at hæve niveauet og komme med gode råd på vej op af kælkebakken som f.eks. "hov...jeg kører på den store klinge..når det kan man altså også ....havde desværre ikke luft til at kommentere på det
Og Gentleman var du også, da jeg lykkedes at få en punktering, og derfor gik glip af 2. omgang i sættet. Det er da synd...kom jeg kører lige med..., så du kan få alle bakketurene Det er sgu da stort ....fint nok - havde nok ikke trillet den alene
Og helt enig - fed tur i godt tempo... så vi regner med at både Dan og dig er at finde på de fremtidige ture.