Garmin Edge 705
-
- Ny på Hustleren
Garmin Edge 705
Helt ny cykelcomputer med pulsmåler, kadencesensor og europakort. Brugt til én tur, købt den 10/5-2008. Original emballage. Se evt. garmin.dk for yderligere oplysninger. kr. 4000,-
Re: Garmin Edge 705
http://www.technordica.com/product.asp? ... b=1&page=1vonstrelitz wrote:Helt ny cykelcomputer med pulsmåler, kadencesensor og europakort. Brugt til én tur, købt den 10/5-2008. Original emballage. Se evt. garmin.dk for yderligere oplysninger. kr. 4000,-
Prøvede bare for sjov at google den, for at se hvad den koster fra ny af: 3298,- - Måske er din pris lige i overkanten...

T-Shark er (også) den fedeste låge på kirkegården
-
- Ny på Hustleren
ok. Jeg var ikke lige klar over, atr kortene kostede penge. (899,-)vonstrelitz wrote:Du læste ikke teksten helt kan jeg forstå... Den pris du nævner er uden kort og her er det nye 2008 kort med over hele europa....
Der er stadig 197,- bundsolide danske kroner at spare her, drenge.

T-Shark er (også) den fedeste låge på kirkegården
- Niels G Henningsen
- 3000+ posts = spammer
Hele Europa koster deromkring på micro SD kort. Men for ca 350 kr kan man få de store lande enkeltvis, eller hele skandinavien !BoS wrote:ok. Jeg var ikke lige klar over, atr kortene kostede penge. (899,-)vonstrelitz wrote:Du læste ikke teksten helt kan jeg forstå... Den pris du nævner er uden kort og her er det nye 2008 kort med over hele europa....
Der er stadig 197,- bundsolide danske kroner at spare her, drenge.
mvh Niels Henningsen
Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
- Rasmus Birk
- 1 omgang efter
Jeg har lige brug for et par svar fra jer der har sådan en fætter her allerede...!
Skal man købe ekstra kort hvis man vælger denne pakke:
http://technordica.com/product.asp?prod ... b=1&page=1
???
Kan man f.eks. også bruge den hvis man er på forlænget storbys-weekend et eller andet sted i Europa, og ikke ønsker at fare vildt i de mange små sidergader???
Det vil nemlig forbedre mine muligheder for at overtale "hjemmestyret" til at vi da ikke kan leve uden sådan et lille vidunder
Sidst men ikke mindst så vil jeg gerne høre om der er nogle der har erfaringer med at købe denne slags udstyr i US, når/hvis man alligevel skulle være så heldig at tage på ferie derovre på den anden side at det store blå hav?
Skal man købe ekstra kort hvis man vælger denne pakke:
http://technordica.com/product.asp?prod ... b=1&page=1
???
Kan man f.eks. også bruge den hvis man er på forlænget storbys-weekend et eller andet sted i Europa, og ikke ønsker at fare vildt i de mange små sidergader???
Det vil nemlig forbedre mine muligheder for at overtale "hjemmestyret" til at vi da ikke kan leve uden sådan et lille vidunder

Sidst men ikke mindst så vil jeg gerne høre om der er nogle der har erfaringer med at købe denne slags udstyr i US, når/hvis man alligevel skulle være så heldig at tage på ferie derovre på den anden side at det store blå hav?
2000 kr
Jeg byder kr 2000 kontant
http://www.chainreactioncycles.com/Mode ... elID=39901
Garmin Edge 705 HR CAD Bundle w/City Nav Europe 3085.05 DKK Sååå 4K er nok ca. 1500,- for meget!
Og det er jo ikke alle kort man behøver at betale for
Garmin Edge 705 HR CAD Bundle w/City Nav Europe 3085.05 DKK Sååå 4K er nok ca. 1500,- for meget!
Og det er jo ikke alle kort man behøver at betale for

-
- Ny på Hustleren
Hej Rasmus,
Nu er det et par år siden jeg brugte meget tid på garmin, men dengang kunne det godt være lidt tricky at loade andre regioner (f.eks. sydamerika), men det kunne lade sig gøre med kortdata fra f.eks. openstreetmap.
Hvis man er en lille pirat; så findes der garmin korts "derude" hvis man leder lidt og er til områder de har kort over
Stefan
Det er ikke altid at basemappen dækker andre regionale områder end det marked den er lokaliseret til (garmin plejer at ha' nord amerika, europa) versioner.Rasmus Birk wrote:Sidst men ikke mindst så vil jeg gerne høre om der er nogle der har erfaringer med at købe denne slags udstyr i US, når/hvis man alligevel skulle være så heldig at tage på ferie derovre på den anden side at det store blå hav?
Nu er det et par år siden jeg brugte meget tid på garmin, men dengang kunne det godt være lidt tricky at loade andre regioner (f.eks. sydamerika), men det kunne lade sig gøre med kortdata fra f.eks. openstreetmap.
Hvis man er en lille pirat; så findes der garmin korts "derude" hvis man leder lidt og er til områder de har kort over

Stefan
- Rasmus Birk
- 1 omgang efter

Det er godt 10 måneder siden jeg skrev det indlæg.
I mellemtiden har jeg investeret i en 705'er, og er rigtig glad for den.
Den blev i øvrigt købt hos www.pulsure.dk
Men tak for svaret.