Jeg kommer kun og hepper, da jeg ikke kan nå til løb i hverdagene i denne sæson Men I andre kan nok give gas alligevel? Jeg skal nok råbe som en sindsyg.
Kan se Fabricius ikke er tilmeldt i år, mente ellers han har været ude med riven verbalt?
Last edited by Jakob 'J-Lo' Lohmann on 19 Apr 2008, 07:41, edited 1 time in total.
Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote:Jeg kommer kun og hepper, da jeg ikke kan nå til løb i hverdagene i denne sæson Men I andre kan nok give gas alligevel? Jeg skal nok råbe som en sindsyg.
Kan se Fabricius ikke er tilmeldt i år, mente ellers han har været ude med riven verbalt?
Du kender ham - han har det hele i munden og intet i benene
Jeg er frisk på at give mig 100% - formen er ved at være i top
Er lidt bekymret, da jeg i går valgte at lave forlæns kolbøtte med cykel i Hareskoven, og har lidt problemer med vejrtrækningen. Var ude en tur med Marianne i dag - og her var lungerne ikke i topform
Jeg regner dog med at være helt klar i boks 2 på onsdag
Gudmundseth wrote:
Er lidt bekymret, da jeg i går valgte at lave forlæns kolbøtte med cykel i Hareskoven, og har lidt problemer med vejrtrækningen. Var ude en tur med Marianne i dag - og her var lungerne ikke i topform
Jeg regner dog med at være helt klar i boks 2 på onsdag
Du må holde op med at kigge efter krydsende hjorte.. Håber du bliver parat.
Jeg skal drikke en stor mængde rødvin tirsdag, så det afhænger lidt af dagsformen om jeg er på køreholdet eller heppeholdet.
Kent wrote:Det er jo imponerende, hvor mange der flygter ikke bare ud af sognet men helt ud af landet for at have en undskyldning for ikke at stille op
jeg er i dk på onsdag og HELT klart i skoven onsdag aften.
er der overhovedet startboxe i Dusten..??
jeg havde regnet med at stille mig op forest sammen de
glatbarberet T-bikes drenge.. ;o)
vi ses
Andreas
"Life moves pretty fast. If you don’t stop to look around once in a while, you could miss it” Ferris Bueller.