Hey
Da jeg er indehaveren af Dagens Stunt til 24Nordic og der jo ovenikøbet er taget et meget smukt billede af det http://www.teamhustler.dk/gallery/displ ... pos=-18544 så er jeg lidt nysgerrig på hvem jeg mon skal snakke med for at få reddet mig en version af billedet i lidt bedre opløsning end det der er lagt ud på nettet ?
Kenneth Carlsen, Running Rhino Racing
Billede fra Nordic24
-
- Ny på Hustleren
- Morten Tillquist
- Ny på Hustleren
-
- Ny på Hustleren
-
- 3000+ posts = spammer
- Thomas Christiansen
- Ny på Hustleren
-
- Ny på Hustleren
oki, takker. prøver ham
Faktisk er jeg foran cyklen, og lige efter billedet belv taget, tog jeg cyklen og hev den hen over måtten, inden jeg tjekkede om noget var brækket
Lidt konkurrence menneske er man vel
.
Det var noget af en uhelds omgang, punkterede liggende som nr.1 med Grønbech og de andre ulve jagtende efter mig
Måtte af cyklen og fyre lidt luft i dækket to gange med en CO2, så var temmelig vred på cyklen, og så fik vist trådt lidt for hårdt i opløbssvinget og fangede et hegn...
Faktisk er jeg foran cyklen, og lige efter billedet belv taget, tog jeg cyklen og hev den hen over måtten, inden jeg tjekkede om noget var brækket

Det var noget af en uhelds omgang, punkterede liggende som nr.1 med Grønbech og de andre ulve jagtende efter mig