AARRRGGGHHHH - Mega nederen!!!!!!!
- Palle 'PS' Madsen
- Cykelmyg
AARRRGGGHHHH - Mega nederen!!!!!!!
Michael Rasmussen ude af turen!
http://tour.tv2.dk/article.php/id-7695506.html?forside
http://ekstrabladet.dk/
http://www.feltet.dk/
http://uk.eurosport.yahoo.com/25072007/ ... d-axe.html
Jeg tror, han ender som 'a mental case'
At være så tæt på at vinde Touren, og så blive smidt ud og fyret på samme tid, uden at have 'snydt'.
PIS!
http://tour.tv2.dk/article.php/id-7695506.html?forside
http://ekstrabladet.dk/
http://www.feltet.dk/
http://uk.eurosport.yahoo.com/25072007/ ... d-axe.html
Jeg tror, han ender som 'a mental case'
At være så tæt på at vinde Touren, og så blive smidt ud og fyret på samme tid, uden at have 'snydt'.
PIS!
Last edited by Palle 'PS' Madsen on 26 Jul 2007, 13:02, edited 1 time in total.
Ghost mtb / Rivette R6 racer / Asics Kayano
- Anders Kirchhoff
- Nu med støttefod
Jeg synes det er synd for ham.. men samtidig er det jo efterhånden alle ryttere kendt, at man skal melde hvor man er altid.. Så skylden er hans egen, men ærgeligt er det.. De ting han har præsteret i bjergene i år er jo uden tvivl superflotte og stor respekt til ham for det..
Men det er nye tider i sporten, jeg tror ikke han er den sidste det sker for.
Men det er nye tider i sporten, jeg tror ikke han er den sidste det sker for.
- Morten Hartvigsen
- 3000+ posts = spammer
mine børn græder....
Uha det er da en stor nedtur, tænk at have brugt 1år (eller 3) af sit liv på tour forberedelse, og så blive smidt ud.... en enkelt af de danske journalister fra TV2 har været lige hårde nok imod ham synes jeg, også før han blev trukket ud.
Jeg synes det er mega synd for Michael .... mine børn græd begge da de fik at vide at han var udgået, og jeg græd indvendig, for vi har jo fulgt ham i over 2 uger nu ... touren bliver ikke det sammme den indre glød er røget.
Patrick og jeg havde jo glædet os til at se ham til MTB DM, men det er vel røget nu.
Indtil der er konkrete beviser, har jeg stadig 100% sympati for ham, så det bliver spændende at hører hans version af historien, for indtil nu er det jo mest hearsay.
Uanset hans smutter med Mexico/Italien opholdet (hvis den holder vand), tror jeg nu sagtens han kan fortsætte sin cykel karrierer.
Jeg synes det er mega synd for Michael .... mine børn græd begge da de fik at vide at han var udgået, og jeg græd indvendig, for vi har jo fulgt ham i over 2 uger nu ... touren bliver ikke det sammme den indre glød er røget.
Patrick og jeg havde jo glædet os til at se ham til MTB DM, men det er vel røget nu.
Indtil der er konkrete beviser, har jeg stadig 100% sympati for ham, så det bliver spændende at hører hans version af historien, for indtil nu er det jo mest hearsay.
Uanset hans smutter med Mexico/Italien opholdet (hvis den holder vand), tror jeg nu sagtens han kan fortsætte sin cykel karrierer.
Jeg tror heller ikke karrieren er i stor fare.. Han er jo ikke testet positiv.
Jeg tror han er udelukket pga. tour arrangørerne er bange for deres løb, de har vel følt de var nødt til at sætte et eksempel, det der lugter er bare at jeg tror de har presset rabobank til det.. Det ligner da ikke noget at føle at man må udelukke holdets stjerne på baggrund af at en mand tror eller mener han har set ham i italien. Uanset hvad har jeg mistet meget for selve løbet.. især efter prudhommes udtalelser.
Jeg tror han er udelukket pga. tour arrangørerne er bange for deres løb, de har vel følt de var nødt til at sætte et eksempel, det der lugter er bare at jeg tror de har presset rabobank til det.. Det ligner da ikke noget at føle at man må udelukke holdets stjerne på baggrund af at en mand tror eller mener han har set ham i italien. Uanset hvad har jeg mistet meget for selve løbet.. især efter prudhommes udtalelser.
...han er dopet som alle andre...

Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
- Hanne
- Med nyvasket cykel
BLA BLA.. manden er fuld af dope... Det er bare et spørgsmål om hvornår han kvajer sig og indrømmer det.. Sporten er jo fuld af det møg.. det er mega naivt at tro at det er muligt at kunne køre sådan uden at være på et eller andet.. - jeg står gerne til røvfuld hvis jeg tager fejl..Martin wrote:Jeg tror heller ikke karrieren er i stor fare.. Han er jo ikke testet positiv.
/H
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
- Flemming Elhøj
- 1 omgang efter
- Hanne
- Med nyvasket cykel
Ved det...
.. og jeg tager sgu gerne de prygl der måtte komme... det meget triste er jo bare at jeg har ret...

Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
- Palle 'PS' Madsen
- Cykelmyg
Selvfølgelig gør han alt for at vinde.
Men det gør de da alle. De er nødt til at gå til grænsen for at vinde. Så er det jo bare op til arrangørerne at sætte grænserne der hvor de vil have dem.
>>>Hvis man må få 3 advarsler før man bliver udelukket - så skal der vel ikke ske noget hvis man kun har fået 2!!!!<<<
Hvis I mener at vinderen af Touren ikke må have spist andet end almindelig kost, så er der jo ikke flere ryttere tilbage!
Regler og grænser er til for at man må gå helt hen til dem - bare ikke krydse eller bryde dem. DET HAR HAN HELLER IKKE GJORT!!
Sæt nogle klare regler op for hvad man må og hvad man ikke må, og test så alle ryttere hver eneste dag, begyndende 1 måned før start.
Prudhomme er en hyklerisk stodder.

Men det gør de da alle. De er nødt til at gå til grænsen for at vinde. Så er det jo bare op til arrangørerne at sætte grænserne der hvor de vil have dem.
>>>Hvis man må få 3 advarsler før man bliver udelukket - så skal der vel ikke ske noget hvis man kun har fået 2!!!!<<<
Hvis I mener at vinderen af Touren ikke må have spist andet end almindelig kost, så er der jo ikke flere ryttere tilbage!
Regler og grænser er til for at man må gå helt hen til dem - bare ikke krydse eller bryde dem. DET HAR HAN HELLER IKKE GJORT!!
Sæt nogle klare regler op for hvad man må og hvad man ikke må, og test så alle ryttere hver eneste dag, begyndende 1 måned før start.
Prudhomme er en hyklerisk stodder.

- Niklas Freydberg
- Cykelmyg
Alle har selvfølgelig ret til deres mening.....men.....
Selvfølgelig er det muligt at gennemføre et Tour de France på lovlige midler.
Der er ingen af os der ved eller har set når de ligger med vitamin drop og hva ved jeg efter hver etape. Dag ud og dag ind.
Alt sammen fuldt lovligt, for at få kroppen gjort klar til næste dag.
Der var ingen der sagde noget da ham Chris McDonnal (Team Sats) kørte gennem USA (RAA), ca. samme længde som et Tour de France.????
Selvfølgelig er der nogen der snyder, sådan er det altid, og det kan der ikke gøres en skid ved desværre.
ASO - Tour arrangør og UCI er jo altså ikke det samme, og hvis ASO vil smide nogen ud, så har de jo lov til det. Det er jo deres løb, og de skal varetage opgaven med at vedligholde Tourens renomé.
At det skulle være sket INDEN tour start af de smed ham ud, er så en bomert af en hvis størrelse.
Nå men jeg syntes egentligt at det er fair nok at de smider ham ud, om han har gjort nogen eller ej, så opførere han sig dybt mystisk.
Han har selv udtalt at han er perfektionist med sit udstyr og mad, og så kan han ikke varetage at udfylde et skema over hvor han er henne på et givent tidspunkt...det er sku for ringe.
Tror ikke han nogensinde kommer til at køre et Tour de France igen, hvilket vil sige at han heller ikke kommer til at køre på Pro Tour hold igen.
Kedeligt, for han er uden tvivl en dygtig rytter.
Kan jo være at han er heldig, og at Pro Touren er væk næste år..
Selvfølgelig er det muligt at gennemføre et Tour de France på lovlige midler.
Der er ingen af os der ved eller har set når de ligger med vitamin drop og hva ved jeg efter hver etape. Dag ud og dag ind.
Alt sammen fuldt lovligt, for at få kroppen gjort klar til næste dag.
Der var ingen der sagde noget da ham Chris McDonnal (Team Sats) kørte gennem USA (RAA), ca. samme længde som et Tour de France.????
Selvfølgelig er der nogen der snyder, sådan er det altid, og det kan der ikke gøres en skid ved desværre.
ASO - Tour arrangør og UCI er jo altså ikke det samme, og hvis ASO vil smide nogen ud, så har de jo lov til det. Det er jo deres løb, og de skal varetage opgaven med at vedligholde Tourens renomé.
At det skulle være sket INDEN tour start af de smed ham ud, er så en bomert af en hvis størrelse.
Nå men jeg syntes egentligt at det er fair nok at de smider ham ud, om han har gjort nogen eller ej, så opførere han sig dybt mystisk.
Han har selv udtalt at han er perfektionist med sit udstyr og mad, og så kan han ikke varetage at udfylde et skema over hvor han er henne på et givent tidspunkt...det er sku for ringe.
Tror ikke han nogensinde kommer til at køre et Tour de France igen, hvilket vil sige at han heller ikke kommer til at køre på Pro Tour hold igen.
Kedeligt, for han er uden tvivl en dygtig rytter.
Kan jo være at han er heldig, og at Pro Touren er væk næste år..

SÅDAN Hanne, er sgi helt enig med dig i den her sag. Tror ikke at man kan mande sig op til at køre alle de løb uden at pumpe kroppen med forbudte stoffer. Jeg napper oxo gerne en skide balle på kontoen hvis jeg har taget fejl *LOOL*Hanne wrote:Ved det..... og jeg tager sgu gerne de prygl der måtte komme... det meget triste er jo bare at jeg har ret...
Dalle
- Palle 'PS' Madsen
- Cykelmyg
Jeg syntes at det er for billigt/nemt/useriøst af jer at sige at Rasmussen selvfølgelig er på noget dope, når nu intet er bevist...
Med den udtalelse fjerner I jo hele grundlaget for alle fysisk krævende sportsgrene!
Det er for nemt at sige at de bedste selvfølgelig er dopede. Selvfølgelig gør de alle deres yderste for at blive de bedste inden for deres sportsgren, om det så er cykling, løb, roning eller andet, men det er da dræbende hvis man katagorisk påstår at de er dopede uden at kunne bevise det.
Seriøst, Contadors navn stod i 'Tryllelægens' filer i 'Operation Puerto'. Det er sgu da om noget et bevis for at HAN er dopet. Påstandene/Indicierne mod Rasmussen er da intet/luft/nada i forhold til Contadors...

Citat: ''Nå men jeg syntes egentligt at det er fair nok at de smider ham ud, om han har gjort nogen eller ej, så opførere han sig dybt mystisk. ''
- Forestil dig hvis DU selv blev fyret eller smidt ud af studiet, fordi ''du opføre dig mystisk''. Det tror jeg sgu du vil blive rimeligt olm over!

Med den udtalelse fjerner I jo hele grundlaget for alle fysisk krævende sportsgrene!
Det er for nemt at sige at de bedste selvfølgelig er dopede. Selvfølgelig gør de alle deres yderste for at blive de bedste inden for deres sportsgren, om det så er cykling, løb, roning eller andet, men det er da dræbende hvis man katagorisk påstår at de er dopede uden at kunne bevise det.
Seriøst, Contadors navn stod i 'Tryllelægens' filer i 'Operation Puerto'. Det er sgu da om noget et bevis for at HAN er dopet. Påstandene/Indicierne mod Rasmussen er da intet/luft/nada i forhold til Contadors...

Citat: ''Nå men jeg syntes egentligt at det er fair nok at de smider ham ud, om han har gjort nogen eller ej, så opførere han sig dybt mystisk. ''
- Forestil dig hvis DU selv blev fyret eller smidt ud af studiet, fordi ''du opføre dig mystisk''. Det tror jeg sgu du vil blive rimeligt olm over!

Last edited by Palle 'PS' Madsen on 14 Aug 2007, 14:27, edited 1 time in total.
- Morten Hartvigsen
- 3000+ posts = spammer
- Peter Christensen
- 3000+ posts = spammer