sko og klamper
sko og klamper
Kan look klamper side på mtb sko.. Skal testes hos nsc og skal have sko med, men jeg har ikke lyst til at investere yderligere..
-
- 3000+ posts = spammer
Jeg kører med spd.. der stod bare op webben at jeg skulle have mine egne pedaler med hvis ikke jeg kørte med look... Jeg tænkte bare det var hurtigere at købe klamper end begynde og skrue pedaler og hele grejet af.. men hvis i har til spd, så er der ikke noget problemJakob 'J-Lo' Lohmann wrote:Martin, hvad kører du med på MTB'en? Vi har Look, Time og SPD.
- Niels G Henningsen
- 3000+ posts = spammer
Det er faktisk nemmere at skifte pedaler end at begynde med montering og justering af nye klamper,og et par forkert monterede klamper er ikke godt....Martin wrote:Jeg kører med spd.. der stod bare op webben at jeg skulle have mine egne pedaler med hvis ikke jeg kørte med look... Jeg tænkte bare det var hurtigere at købe klamper end begynde og skrue pedaler og hele grejet af.. men hvis i har til spd, så er der ikke noget problemJakob 'J-Lo' Lohmann wrote:Martin, hvad kører du med på MTB'en? Vi har Look, Time og SPD.
/Niels H
mvh Niels Henningsen
Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
Det tror jeg også jeg gør.. Når det er så nemt som folk sigerNiels PMC wrote:Det er faktisk nemmere at skifte pedaler end at begynde med montering og justering af nye klamper,og et par forkert monterede klamper er ikke godt....Martin wrote:Jeg kører med spd.. der stod bare op webben at jeg skulle have mine egne pedaler med hvis ikke jeg kørte med look... Jeg tænkte bare det var hurtigere at købe klamper end begynde og skrue pedaler og hele grejet af.. men hvis i har til spd, så er der ikke noget problemJakob 'J-Lo' Lohmann wrote:Martin, hvad kører du med på MTB'en? Vi har Look, Time og SPD.
/Niels H

-
- 3000+ posts = spammer