Jeg er langt lang bagud med gaverne, og da jeg ikke kan shoppe fredag eller lørdag, må jeg desværre aflyse spinning i dag ;(
Viggo har lige sendt en SMS, han kan heller ikke.
Håber der er nogen som vil overtage?
2 ledig pladser tors 21/12
-
- 3000+ posts = spammer
- Alice 'Cooper'
- Yndlingsfarve: Grøn
endnu et afbud
Ja jeg kan godt komme, men af frygt for at øjnene falder ud af hoved på mig så må jeg hellere lade være med at spinne ....igen
Så der er vist massere af pladser...men øjnene tage vist ikke skade af en lille juleøl...Nu var de jo ikke udkommet sidst jeg var med, så 2. gang er lykkens gang
og aftenen var jo alligevel sat af til spinning.
Men er der nogen andre der skal have en "afslutnings- jule-ødelæg -formen- fuldstændig-øl" det er jo trist at dukke op hvis alle er på vej hjem.
Man kan jo komme efter julegave indkøb, så længe holder de jo ikke åbent og så medbringe saks, klisterbånd og gavepapir. Derved holde sig beskæftiget mens juleøllen glider ned.

Så der er vist massere af pladser...men øjnene tage vist ikke skade af en lille juleøl...Nu var de jo ikke udkommet sidst jeg var med, så 2. gang er lykkens gang

Men er der nogen andre der skal have en "afslutnings- jule-ødelæg -formen- fuldstændig-øl" det er jo trist at dukke op hvis alle er på vej hjem.
Man kan jo komme efter julegave indkøb, så længe holder de jo ikke åbent og så medbringe saks, klisterbånd og gavepapir. Derved holde sig beskæftiget mens juleøllen glider ned.

Al træning er god Adventure træning!
Husk 600 gr grønt om dagen.
Husk 600 gr grønt om dagen.
- Stephan Bak
- Alene i udbrud
Ja...Lauritsens øl røg sku´ hurtigt ned... hold da op...troede kun den mand drak saftevand...
Men tak for igår...det var hyggeligt....både til spin og på Klaptræet...føler mig nu også lidt flad
....men så er det jo godt at alkoholen skal køres ud af stængerne over middag...med mindre Lauritsen...nu alligevel tog munden for fuld med alle de øl....
Vi ses til forrygende Hustlerspin 2. jan...

Men tak for igår...det var hyggeligt....både til spin og på Klaptræet...føler mig nu også lidt flad

Vi ses til forrygende Hustlerspin 2. jan...

Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk