Tilmelding til Hansens
- Peter Christensen
- 3000+ posts = spammer
Tilmelding til Hansens
Dem der har planer om at køre Hansens i år skal huske tilmelding i morgen kl. 16 

Gid det snart var maj...!
Re: Tilmelding til Hansens
Peter Christensen wrote: ↑13 Mar 2025, 13:26 Dem der har planer om at køre Hansens i år skal huske tilmelding i morgen kl. 16![]()

- Morten Hartvigsen
- 3000+ posts = spammer
- Peter Christensen
- 3000+ posts = spammer
Det er så flyttet en uge pga. tekniske problemer
Altså, det er da et super lækkert løb, meeeeen til 1100,00 DKK syntes jeg godt nok de presser citronen.
Kostede det ikke 800'ish sidste år og 600'ish forrige år - eller det er måske flere år siden?
Kostede det ikke 800'ish sidste år og 600'ish forrige år - eller det er måske flere år siden?
Jo, det kan man godt sige men omvendt så fik de udsolgt på 1 time sidste år? Så hvis det er det samme i år.... der er rigtig mange rutevagter(høj sandsynlig fra lokale idrætsforeninger) som sikkert kræver lidt flere penge for det? Det kan jo også være at flere af de områder hvor ruden går igennem er begyndt at tage penge for det(ligesom til H12?)
Men sæt den op 300 kr. er Lige voldsomt nok.....
Men når man så sætter sig og regner lidt på det.... tag en omsætning på 800K. 0 i plads leje. 3 toiletvogne og en burger til hver deltager... Burde der være plads til et pænt overskud
men igen det jo frivilligt at deltage..

- Peter Christensen
- 3000+ posts = spammer
De kunne sælge 1500 billetter til 1200kr hvis de ville - der er frit slag lige nu.
De har lige solgt 60% af hansen is til en kapitalfond. Så det ikke penge de mangler
Enig i alt hvad I skriver. Og jeg glæder mig til at køre igen og håber på at se mange grønne trøjer på stregen (altså start stregen, vi er jo nogen der nyder turen i stedet for at fise afsted)