TH Tirsdags Zwift 26/11 kl. 17:15

Forum udelukkende omhandlende hustlernes Spinning / Indoor eks. Zwift. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Post Reply
Mikkel Henningsen
Bjergrytter af statur

TH Tirsdags Zwift 26/11 kl. 17:15

Post by Mikkel Henningsen »

:party: Endnu en gang er det Niels H, der er vejkaptajn extraordinaire og guider gennem ruten Tides & Temples :party:
Ruten byder på en flad start, oplagt til at følges ad og varme op på - der er sågar et spurt segment at få varmet benene igennem på.
Dernæst står den på en forkortet version af Epic KOM, hvor man drejer af og kører ned ad The Grade. Således ca. 6,5km m. 4,5% i snit omend de er noget ujævnt fordelt. Vel nede igen kan man få luften tilbage og så brænde det sidste af på 3 X spurt segment.

Prøv evt. at køre "bjerget" jævnt hårdt, tæt på - men under - FTP og at følges ad ind mod de 4 spurter og kør dem som lead-out med 1 el. 2 udpeget til at være sprintere i hver

Se ruten her: https://zwiftinsider.com/route/tides-and-temples/
Samtale, som altid, via Team Hustler Zwifters tråden på Messenger
Der er Late-Join, så man kan komme for sent til start og stadig nå med :roll:

Jeg er i Jylland, god tur til Jer :D
It's not whether you get knocked down, it's whether you get up. - Vince Lombardi
Niels G Henningsen
3000+ posts = spammer

Re: TH Tirsdags Zwift 26/11 kl. 17:15

Post by Niels G Henningsen »

Når vi kører Tides & Temples som event, får vi 5 spurter, idet man lige får Sasquatch efter 2,7 km af indløbet til ruten.
Tænker ,at det er på denne og/eller Woodland ,at de "rigtigt tunge drenge" bliver trukket i stilling til spurt, før bjerget !

Vi samler os til spurterne ved km : 1,5 + 6,5 + 30 + 32,5 & slutteligt km 38 !
mvh Niels Henningsen

Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
ChristianPhilipJ
Søger sponsor!

Re: TH Tirsdags Zwift 26/11 kl. 17:15

Post by ChristianPhilipJ »

Jeg vil gerne være med …

Det er min første tur, så hvad gør jeg?
Post Reply