Hej.
Måske kan I huske Søren K, som engang var Hustler. Han trænger til at få lidt frisk luft i hovedet, og det gør jeg også, så vi kører på lørdag kl 9.45 fra toppen af Geels. Pulszone- og watt-mæssigt bliver det nok ikke en særlig effektiv tur. Det bliver mere nogen, der noget af tiden fræser og noget af tiden kører langsomt og sunder sig. Måske kører vi op til Rude, måske bliver vi i Geels. Vel mødt til dem, der gider den slags ture.
I tilfælde af regn eller for få tilmeldinger bliver turen ikke aflyst.
Jeg mødte Søren K i Lyngby storcenter.
- MichaelRasmussen
- Med nye kabler
Jeg mødte Søren K i Lyngby storcenter.
En mand af 1000 ord.
- Claus Wagner
- Fuldblods MTB'er
Re: Jeg mødte Søren K i Lyngby storcenter.
ØV ØV ØV
Arbejdsramt..
God tur til jer dejlige mennesker

Arbejdsramt..
God tur til jer dejlige mennesker

INTET ER UMULIGT FOR DEN DER BÆRER VILJEN I HJERTET!
Lyder godt.
God tur og hils Søren.
Jeg residere på Gran Canaria, så springer over.
God tur og hils Søren.
Jeg residere på Gran Canaria, så springer over.
Jan D
Jeg ville godt med, men jeg skal køre junior til træning i Tisvilde Hegn, så jeg kører det spor fra parkeringspladsen ved Nyvej kl 10:05 

- MichaelRasmussen
- Med nye kabler
Jeg har fået nogle øl, aktierne er faldet i dag, og det bliver bygevejr i morgen. Alt peger direkte mod succes trods de talrige afbud.
En mand af 1000 ord.
- MichaelRasmussen
- Med nye kabler
Sikke en tur. Jeg måtte lige have støttefoden ud, fordi jeg var ved at vælte, og det kan vi sgu lide!
Vi kom til at tale om tidligere ture, hvor blandt andre Jais og Pind var med. Det er folk, der kan køre på cykel, og som måske holder lidt igen med at møde op, fordi formen ikke er, som den var. Både K og jeg syntes, at "tykketurene" var mega hyggelige. Det kunne være fedt at få endnu flere af de hyggelige folk med i skoven.
Nå, ikke mere fra mig.
Vi kom til at tale om tidligere ture, hvor blandt andre Jais og Pind var med. Det er folk, der kan køre på cykel, og som måske holder lidt igen med at møde op, fordi formen ikke er, som den var. Både K og jeg syntes, at "tykketurene" var mega hyggelige. Det kunne være fedt at få endnu flere af de hyggelige folk med i skoven.
Nå, ikke mere fra mig.
En mand af 1000 ord.
MichaelRasmussen wrote: ↑16 Nov 2024, 19:58 Sikke en tur. Jeg måtte lige have støttefoden ud, fordi jeg var ved at vælte, og det kan vi sgu lide!
Nå, ikke mere fra mig.