Jeg mødte Søren K i Lyngby storcenter.

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Post Reply
MichaelRasmussen
Med nye kabler

Jeg mødte Søren K i Lyngby storcenter.

Post by MichaelRasmussen »

Hej.
Måske kan I huske Søren K, som engang var Hustler. Han trænger til at få lidt frisk luft i hovedet, og det gør jeg også, så vi kører på lørdag kl 9.45 fra toppen af Geels. Pulszone- og watt-mæssigt bliver det nok ikke en særlig effektiv tur. Det bliver mere nogen, der noget af tiden fræser og noget af tiden kører langsomt og sunder sig. Måske kører vi op til Rude, måske bliver vi i Geels. Vel mødt til dem, der gider den slags ture.
I tilfælde af regn eller for få tilmeldinger bliver turen ikke aflyst.
En mand af 1000 ord.
Claus Wagner
Fuldblods MTB'er

Re: Jeg mødte Søren K i Lyngby storcenter.

Post by Claus Wagner »

ØV ØV ØV :^o
Arbejdsramt..
God tur til jer dejlige mennesker :thumbsup:
INTET ER UMULIGT FOR DEN DER BÆRER VILJEN I HJERTET!
Jan D
3000+ posts = spammer

Post by Jan D »

Lyder godt.
God tur og hils Søren.
Jeg residere på Gran Canaria, så springer over.
Jan D
Olav
Punkteret

Post by Olav »

Jeg ville godt med, men jeg skal køre junior til træning i Tisvilde Hegn, så jeg kører det spor fra parkeringspladsen ved Nyvej kl 10:05 :wink:
MichaelRasmussen
Med nye kabler

Jeg har fået nogle øl, aktierne er faldet i dag, og det bliver bygevejr i morgen. Alt peger direkte mod succes trods de talrige afbud.
En mand af 1000 ord.
MichaelRasmussen
Med nye kabler

Sikke en tur. Jeg måtte lige have støttefoden ud, fordi jeg var ved at vælte, og det kan vi sgu lide!
Vi kom til at tale om tidligere ture, hvor blandt andre Jais og Pind var med. Det er folk, der kan køre på cykel, og som måske holder lidt igen med at møde op, fordi formen ikke er, som den var. Både K og jeg syntes, at "tykketurene" var mega hyggelige. Det kunne være fedt at få endnu flere af de hyggelige folk med i skoven.
Nå, ikke mere fra mig.
En mand af 1000 ord.
Jais
3000+ posts = spammer

Post by Jais »

MichaelRasmussen wrote: 16 Nov 2024, 19:58 Sikke en tur. Jeg måtte lige have støttefoden ud, fordi jeg var ved at vælte, og det kan vi sgu lide!
Vi kom til at tale om tidligere ture, hvor blandt andre Jais og Pind var med. Det er folk, der kan køre på cykel, og som måske holder lidt igen med at møde op, fordi formen ikke er, som den var. Både K og jeg syntes, at "tykketurene" var mega hyggelige. Det kunne være fedt at få endnu flere af de hyggelige folk med i skoven.
Nå, ikke mere fra mig.
:applaus: :thumbsup: jeg var lige ved at hoppe med på turen, men så, så jeg at vejret var MEGET bedre dagen efter............. NÆSTE gang :-)
Post Reply