Århus - København 2020
- Peter Christensen
- 3000+ posts = spammer
Århus - København 2020
Så er jeg tilmeldt til årets længste udfordring - Århus - København. 380km i et stræk - det bliver en lang dag på kontoret. Så er der nogen der har lyst til at være med på spøgen så kom frisk og lad os følges 

Gid det snart var maj...!
- Niels G Henningsen
- 3000+ posts = spammer
Re: Århus - København 2020
"Den dag kan jeg ikke".... For der tosser jeg rundt på Alto de Cobertoria, Gamoniteiro, Ermita del Alba & Puerto Ventana i Asturien... Kun 112 km men +4000 hm.
Har dog kørt det et par gange "for ganske få år siden"... 1991,1994,1995 & 1996 , hvor det var helt til Christiansborg i forbindelse med "Kulturby København 1996" (det var iøvrigt dengang man sejlede over Storebælt)
Har dog kørt det et par gange "for ganske få år siden"... 1991,1994,1995 & 1996 , hvor det var helt til Christiansborg i forbindelse med "Kulturby København 1996" (det var iøvrigt dengang man sejlede over Storebælt)
Last edited by Niels G Henningsen on 07 Jan 2020, 01:44, edited 2 times in total.
mvh Niels Henningsen
Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
- Morten Hartvigsen
- 3000+ posts = spammer
Hmm tja, burde teoretisk egentlig være i ret go form dér, men har indtil nu holdt mig fra så lange løb, er lidt bange for skader, eller at det bliver regnvejr (for så fryser lille mig ihjel) , men tænker lige over det....
Held og lykke Peter, skal nok bliver fantastisk på sig egen måde
Held og lykke Peter, skal nok bliver fantastisk på sig egen måde

Last edited by Morten Hartvigsen on 07 Jan 2020, 00:26, edited 1 time in total.
Kan du love medvind over Fyn og broen?
Jeg kan ikke se på deres hjemmeside hvor mange dage man har til distancen
Klubmester i Tri-Sprint 2016
- Claus Wagner
- Fuldblods MTB'er
Dengang jeg kørte det var der kun tidtagning i max 18 timer,startede som regel omkring kl 0530 på løbsdagen
Har dog kørt en del hurtigere dengang vi sluttede på Christiansborg slotsplads,distance på 389 km.
Dengang kørte mig og 5 andre,på holdet, turen på 10t. 12m.
Jo,vi var i en rimelig god form dengang

Mener jeg nåede at kører løbet 13 eller 14 gange inden det blev for bøvlet m.h.t transport over broen med bus til os og i lastbil til cyklen og tiden blev stoppet ved Nyborg og genoptaget i Korsør på sjællands siden.

Har dog kørt en del hurtigere dengang vi sluttede på Christiansborg slotsplads,distance på 389 km.
Jo,vi var i en rimelig god form dengang

Mener jeg nåede at kører løbet 13 eller 14 gange inden det blev for bøvlet m.h.t transport over broen med bus til os og i lastbil til cyklen og tiden blev stoppet ved Nyborg og genoptaget i Korsør på sjællands siden.
INTET ER UMULIGT FOR DEN DER BÆRER VILJEN I HJERTET!
- Steen Andersen
- Med blød hat
Claus Wagner wrote:Dengang jeg kørte det var der kun tidtagning i max 18 timer,startede som regel omkring kl 0530 på løbsdagen![]()
![]()
Jo,vi var i en rimelig god form dengang![]()

Tykke kan også have tynd mave 

- Claus Wagner
- Fuldblods MTB'er
Sjov varSteen Andersen wrote:Claus Wagner wrote:Dengang jeg kørte det var der kun tidtagning i max 18 timer,startede som regel omkring kl 0530 på løbsdagen![]()
![]()
Jo,vi var i en rimelig god form dengang![]()
Mener jeg nåede at kører løbet 13 eller 14 gange inden det blev for bøvlet m.h.t transport over broen med bus til os og i lastbil til cyklen og tiden blev stoppet ved Nyborg og genoptaget i Korsør på sjællands siden.![]()
![]()
![]()
Er din profil blevet hakket??

INTET ER UMULIGT FOR DEN DER BÆRER VILJEN I HJERTET!