adresse, se under privat forummet.

Efterfølgende en god tur i skoven ved Ganløse/ Slangerup, turen tager ca. 2 ½ time og vi afslutter i Ølstykke
Jeg er desværre nød til at aflyse på søndag, pga mit cykel uheld.JJ wrote:Jeg har tænkt mig at give et stykke morgenbrød kl. 9 hos mig på min
adresse, se under privat forummet.![]()
Efterfølgende en god tur i skoven ved Ganløse/ Slangerup, turen tager ca. 2 ½ time og vi afslutter i Ølstykke
Jajaja. Det var jo som at plukke de nederste æbler at hente dig op af kælkebakkenJJ wrote: Der bliver nok ikke trænet noget i den kommende tid, så Bo og Dan og J-LO, det er nu I skal slå til, I skal bare træne hver dag.....
Godt at du har cykelforsikring som dækker??JJ wrote:Jeg er desværre nød til at aflyse på søndag, pga mit cykel uheld.JJ wrote:Jeg har tænkt mig at give et stykke morgenbrød kl. 9 hos mig på min
adresse, se under privat forummet.![]()
Når jeg er frisk og har fået rep. min cykel, finder jeg lige en anden dag.![]()
Jeg har fået overblik over skaden på min cykel i dag, den skal rep. for ca. 12.000 kr. og har afsendt min ramme til Scott i Tyskland i dag, de skal lave geardroppet.![]()
Det har nok lidt lange udsigter, inden jeg får min cykel retur, der er også restordre i flere dele![]()
Der bliver nok ikke trænet noget i den kommende tid, så Bo og Dan og J-LO, det er nu I skal slå til, I skal bare træne hver dag.....
Nå jeg har skrammer på større område, så bruge jeg typisk at sætte Compeed på. Dels heler det hurtigere og pænere - dels er der ikke noget der vædsker og man kan godt tage korte bade med det på.JJ wrote:Her til aften er det begyndt at gå bedre, jeg føler mig stadig meget mørbanket og har svært ved at have tøj på. Det hænger i, i sårene og de væsker stadig meget.
nu er det jo ikke muligt at købe compeed i stykker á 1 x 1 meterStephan Bak wrote:Nå jeg har skrammer på større område, så bruge jeg typisk at sætte Compeed på. Dels heler det hurtigere og pænere - dels er der ikke noget der vædsker og man kan godt tage korte bade med det på.JJ wrote:Her til aften er det begyndt at gå bedre, jeg føler mig stadig meget mørbanket og har svært ved at have tøj på. Det hænger i, i sårene og de væsker stadig meget.
NB. NB. Sårene skal være helt rene hvis man vil bruge compeed, fordi såret lukkes til - og det er noget rigtigt lort at få betændelse i sine sår. Selv har jeg nu aldrig haft problemer med det, men har hørt det fra andre der bare klistrede det på et frisk sår, der ikke var renset godt nok.
Nuvel, god bedring!