Nordic 24 - så skal der fikses hold!

Vores hangout, snak om løst og fast, behøver ikke handle om cykling.
Anders K
Helt uden puls...

Post by Anders K »

Dalk...
I was "Treked" Specialized is NOT for special people
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Anders K wrote:Dalk...
Ehh?
Jakob Skouboe
Uden hjælpemotor

Post by Jakob Skouboe »

Lige hjemvendt fra ferie (Kreta, 28 grader, vindstille....sig bare svin... :D ), men min deltagelse ser lettere presset ud.

Dels bliver jeg far igen netop omkring det tidspunkt og dels er der godt med gang i den på arbejde på det tidspunkt...

Arbejdet kan nok flyttes med, men jeg får ikke ret mange point hvis jeg ved fødslen skruer hjelmen fast og siger pøj-pøj til konen.... :P :P
Giant NRS Composite / Giant MCM Composite

Giant NRS Giant MCM
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Lyder som en som en dejlig tur Jakob :) Og en unge mere, er vel den enste grund til at misse Nordic 24 :wink:

JJ, hvad med dig? Er du klar til 24t?
Per Olsson
Bagfra højre-om!

Post by Per Olsson »

J-LO wrote:Næste mål er Per Olsson!!!!!
He He god humor..
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Kim er desværre hoppe fra igen allerede, pga. skade i ryggen :( Vi mangler derfor en mand til at overtage Rasmus billet.

Hvad med dig JJ?
Per Olsson
Bagfra højre-om!

Post by Per Olsson »

J-LO wrote:
Per Olsson wrote:Vi holder "24 Timers" møde . Onsdag d 7/6 uge 23 . kl 19.00 . :wink: Hos mig . se adrs. her http://www.teamhustler.dk/forum/viewtopic.php?t=751
Er det ikke sent, hvis vi skal skaffe ryttere til hold? Eller er mødet 'kun' fordeling af ryttere + uddeligering af opgaver?
Jeg regner med vi skal sætte hold og uddeligere opgaver.
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
Schønberg
Mangler fart

Post by Schønberg »

Har været på Island og holdt et par efterfølgende fridag. 24 t er en lidt for stor mundfuld for mig på nuværende tidspunkt :oops: Håber I har fået sat hold. Men jeg kommer forbi og hepper, så moralsk støtte er jeg frisk på at gi :D
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Så er det lige før at JJ har shoppet Rasmus billet til 24t, så er vi igen 4 hele hold! (Så længe det vare:) )

Husk der er møde, kom hvis du vi have indflydelse på dit hold! Vi skal også uddeligere lidt, små opgaver, ikke noget voldsomt overhovedet, og snakke huskelister - dele hold!

Modeinfo her:
http://www.teamhustler.dk/forum/viewtopic.php?t=904
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Vi mangler igen 2 mand, så hold øjne og øre åbne! Hvis vi ikke finder nogen over Pinsen, har jeg 2 mand fr Cylomania i baghånden - kender vi nogen?

Vi har også fået et hold 5, bestående af Dennis Worck (Hustler) og 2 frahans arbejde.

Da Dennis så hopper fra et af vores hold, mangler vi en i stedet for ham.

Ole er også hoppe fra, dvs. kæresten har overtalt ham til at kører sammen med dem. Ole har være syg 3 gange inden for de sidste 3 måneder (lungebetændelse) og 'triller' derfor kun Nordic24 i år.

Altså, vi mangler 2 mand en for Dennis og en for Ole - hvis ikke der er en Hustler eller nær ven, snakker jeg med gutterne fra Cyclomania mandag!

Phyyy... det er fandme ikke let at holde styr på 20 mand :!:

Jeg snakker bluser med ToKind tirsdag, vi må ha' andet bluseværk, jeg tvivler nemligt STÆRKT på at være tøj kommer. Jeg har en aftale om at finde en løsning tirsdag - vi skal sku ligene et hold med ens bluser! BASTA!
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Jeppe fra Ritter Cykler er næsten ombord, vi mangler stadig 1 mand, hvem? HJÆLP!
Dan
Downhill konge

Post by Dan »

J-LO wrote:Jeppe fra Ritter Cykler er næsten ombord, vi mangler stadig 1 mand, hvem? HJÆLP!
Kender ikke nogen, desværre..
Casper Fabricius
Mudderkonge

Post by Casper Fabricius »

jeg arbejder fortsat på Simon (kommende Hustler). Får endeligt svar i dag
Peter Christensen
3000+ posts = spammer

Post by Peter Christensen »

Da der åbenbart er et problem i at Dennis Worck hold ikke kan hedde det de gerne vil pga. vores aftale med Rivette har han sprunget fra at købe min billet. Så hvis der er nogle der kender en der kan overtage min billet vil jeg være glad (og 600 kr rigere) :)
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jan Lohmann »

Peter skrev:
Da der åbenbart er et problem i at Dennis Worck hold ikke kan hedde det de gerne vil pga. vores aftale med Rivette har han sprunget fra at købe min billet.
Jeg forstår ikke udsagnet. Er dennis ikke en Hustler :?: Hvad er problemet :?:

Hvad er vigtigst, at være med eller kører under det 'rigtige' navn :?: Jeg holder på det første, ja jeg ved at det er let sagt af en som ikke kører med 8)
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
Post Reply