Nordic 24 - så skal der fikses hold!
-
- 3000+ posts = spammer
- Jakob Skouboe
- Uden hjælpemotor
Lige hjemvendt fra ferie (Kreta, 28 grader, vindstille....sig bare svin...
), men min deltagelse ser lettere presset ud.
Dels bliver jeg far igen netop omkring det tidspunkt og dels er der godt med gang i den på arbejde på det tidspunkt...
Arbejdet kan nok flyttes med, men jeg får ikke ret mange point hvis jeg ved fødslen skruer hjelmen fast og siger pøj-pøj til konen....

Dels bliver jeg far igen netop omkring det tidspunkt og dels er der godt med gang i den på arbejde på det tidspunkt...
Arbejdet kan nok flyttes med, men jeg får ikke ret mange point hvis jeg ved fødslen skruer hjelmen fast og siger pøj-pøj til konen....

-
- 3000+ posts = spammer
- Per Olsson
- Bagfra højre-om!
-
- 3000+ posts = spammer
- Per Olsson
- Bagfra højre-om!
Jeg regner med vi skal sætte hold og uddeligere opgaver.J-LO wrote:Er det ikke sent, hvis vi skal skaffe ryttere til hold? Eller er mødet 'kun' fordeling af ryttere + uddeligering af opgaver?Per Olsson wrote:Vi holder "24 Timers" møde . Onsdag d 7/6 uge 23 . kl 19.00 .Hos mig . se adrs. her http://www.teamhustler.dk/forum/viewtopic.php?t=751
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
-
- 3000+ posts = spammer
Så er det lige før at JJ har shoppet Rasmus billet til 24t, så er vi igen 4 hele hold! (Så længe det vare:) )
Husk der er møde, kom hvis du vi have indflydelse på dit hold! Vi skal også uddeligere lidt, små opgaver, ikke noget voldsomt overhovedet, og snakke huskelister - dele hold!
Modeinfo her:
http://www.teamhustler.dk/forum/viewtopic.php?t=904
Husk der er møde, kom hvis du vi have indflydelse på dit hold! Vi skal også uddeligere lidt, små opgaver, ikke noget voldsomt overhovedet, og snakke huskelister - dele hold!
Modeinfo her:
http://www.teamhustler.dk/forum/viewtopic.php?t=904
-
- 3000+ posts = spammer
Vi mangler igen 2 mand, så hold øjne og øre åbne! Hvis vi ikke finder nogen over Pinsen, har jeg 2 mand fr Cylomania i baghånden - kender vi nogen?
Vi har også fået et hold 5, bestående af Dennis Worck (Hustler) og 2 frahans arbejde.
Da Dennis så hopper fra et af vores hold, mangler vi en i stedet for ham.
Ole er også hoppe fra, dvs. kæresten har overtalt ham til at kører sammen med dem. Ole har være syg 3 gange inden for de sidste 3 måneder (lungebetændelse) og 'triller' derfor kun Nordic24 i år.
Altså, vi mangler 2 mand en for Dennis og en for Ole - hvis ikke der er en Hustler eller nær ven, snakker jeg med gutterne fra Cyclomania mandag!
Phyyy... det er fandme ikke let at holde styr på 20 mand
Jeg snakker bluser med ToKind tirsdag, vi må ha' andet bluseværk, jeg tvivler nemligt STÆRKT på at være tøj kommer. Jeg har en aftale om at finde en løsning tirsdag - vi skal sku ligene et hold med ens bluser! BASTA!
Vi har også fået et hold 5, bestående af Dennis Worck (Hustler) og 2 frahans arbejde.
Da Dennis så hopper fra et af vores hold, mangler vi en i stedet for ham.
Ole er også hoppe fra, dvs. kæresten har overtalt ham til at kører sammen med dem. Ole har være syg 3 gange inden for de sidste 3 måneder (lungebetændelse) og 'triller' derfor kun Nordic24 i år.
Altså, vi mangler 2 mand en for Dennis og en for Ole - hvis ikke der er en Hustler eller nær ven, snakker jeg med gutterne fra Cyclomania mandag!
Phyyy... det er fandme ikke let at holde styr på 20 mand

Jeg snakker bluser med ToKind tirsdag, vi må ha' andet bluseværk, jeg tvivler nemligt STÆRKT på at være tøj kommer. Jeg har en aftale om at finde en løsning tirsdag - vi skal sku ligene et hold med ens bluser! BASTA!
-
- 3000+ posts = spammer
- Casper Fabricius
- Mudderkonge
- Peter Christensen
- 3000+ posts = spammer
- Jan Lohmann
- 3000+ posts = spammer
Peter skrev:
Hvad er problemet
Hvad er vigtigst, at være med eller kører under det 'rigtige' navn
Jeg holder på det første, ja jeg ved at det er let sagt af en som ikke kører med 
Jeg forstår ikke udsagnet. Er dennis ikke en HustlerDa der åbenbart er et problem i at Dennis Worck hold ikke kan hedde det de gerne vil pga. vores aftale med Rivette har han sprunget fra at købe min billet.

Hvad er vigtigst, at være med eller kører under det 'rigtige' navn

Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener