Husk at der er "24 Timers" møde Onsdag d 7/6 uge 23 . kl 19.00 hos Per, se adresse i det private forum. Sidste år havde vi også planlægningsmøde inden 24t, det er et must, der er mange ting at tage stilling til!
Kom hvis du vi vil have indflydelse på hvilket hold du kommer på!
Jeg har lavet en 24t huskeliste, som jeg poster før mødet sammen med en nylig revideret XLS af tidskemaet vi også brugte sidste år - men det er frivilligt at bruge det
Jeg har lavet en 24t huskeliste, som jeg poster før mødet sammen med en nylig revideret XLS af tidskemaet vi også brugte sidste år - men det er frivilligt at bruge det
Et par ting folk skal tænke på NU - altså INDEN mødet - ellers er det nok for sent :
- Hav mindst et ekstra drop til din bike på lager (og andre speciel dele).
- Selvfølgelig også bremsedele (klodser til skiver/v-bremser)
- Lygter - MINDST 2 sæt pr. hold ! (PMC's lygteprojekt er forsinket siger Anders..)
- Få serviceret din bike NU, da der er run på alle bike shops op til 24t ugen
Morten
Last edited by Morten Hartvigsen on 31 May 2006, 09:38, edited 3 times in total.
PMC og lygter - det projekt er lagt ned så alle der skal have lygter skal finde et andet sted... Thorleif har for travlt med Dustcup... se anden tråd..
I was "Treked" Specialized is NOT for special people
hej Anders , du nævnte på et tidspunkt at du kørte med en lygte sidste år som ikke var så dyr igen . Jeg tænkte mere på hvis man skal have to sæt med.
Enig . god du lige kommer med en "huske liste" Morten. spec res drop. men jeg regner med at have to cykler med.
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O