Størrelser - Nyt Hustlertøj - Kom og prøv!

Vores hangout, snak om løst og fast, behøver ikke handle om cykling.
Henrik Nielsen
1 omgang efter

Post by Henrik Nielsen »

Jeg skal også ha' mon ikke det skal være 3x'er men kigger forbi torsdag :wink:
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Henrik Nielsen wrote:Jeg skal også ha' mon ikke det skal være 3x'er men kigger forbi torsdag :wink:
JO, det er jo str. for rigtige mænd :)
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer

Post by Morten Hartvigsen »

HVA - SKAL Oliver have M/M - det er jo større end mig (L/S) ??? selvom Medium i bluse godt nok er med i mine overvejelser...
Stephan Bak
Alene i udbrud

Post by Stephan Bak »

Stephan Bak wrote: Men jeg regner da bestemt med, at både jeg og Torsten skal ha' noget kluns!
Øhhh - jeg kan vist bare gentage hvad jeg har skrevet. selfølgelig skal jeg ha' kluns :P
Image
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Stephan Bak wrote:
Stephan Bak wrote: Men jeg regner da bestemt med, at både jeg og Torsten skal ha' noget kluns!
Øhhh - jeg kan vist bare gentage hvad jeg har skrevet. selfølgelig skal jeg ha' kluns :P
Det er fordi jeg er en sur, blind og døv bitch Stephan 8) Kommer du torsdag?
Per Olsson
Bagfra højre-om!

Post by Per Olsson »

...Image

Nu med billeder fra prøverummet.. Oliver og Niels
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
Per Olsson
Bagfra højre-om!

Post by Per Olsson »

Morten Hartvigsen wrote:HVA - SKAL Oliver have M/M - det er jo større end mig (L/S) ??? selvom Medium i bluse godt nok er med i mine overvejelser...
Ha Ha Morten alle er da større end dig...
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
Stephan Bak
Alene i udbrud

Post by Stephan Bak »

J-LO wrote: Det er fordi jeg er en sur, blind og døv bitch Stephan 8) Kommer du torsdag?
Ja, jeg satser bestemt på at kunne få det passet ind! Ellers hører du nærmere!
Image
Andreas
Punkteret

J-LO for President!

Post by Andreas »

Cykeltøjsudvalget har gjort et stort stykke arbejde, som vi jo er mange, der glæder sig til at iklæde os frugterne af.

JJ har informeret mig lidt om, hvad der blev talt om til prøveaftenen i onsdags, hvilket har affødt en del spørgsmål hos mig:

mht. tøjet, så undrer det mig, at fællesskabet ikke er blevet inddraget mere i udformningen/udseendet af tøjet, da det jo er ALLE i fællesskabet, der skal køre med det (og måske endda også betale fuld pris for det!?)

Mht. sponosorat: Det undrer mig, at fællesskabet ikke er blevet informeret bedre om:
præmisserne/betingelserne for sponsoratet (hvor mange forventer de kører i tøjet, bestemte løb osv.).
Hvor lang tid løber det og i det hele taget detaljerne i kontrakten - den indgås jo på vegne af os alle sammen!?
Hvem skriver under på denne sponsorkontrakt - rent juridisk (hvem kan egentlig det?. Hvordan kan nogen sponsor egentlig skrive kontrakt med en klub, der ikke eksisterer som klub (forening).
Hvilken økonomi er der i sponsoratet?
Udseende, design, farver ?

Det er kommet mig for øre, at sponsoratet skulle være en pose penge til klubkassen (!?) og tøjet skal man så betale fuld pris for!?
Hvorledes er det kommet dér til, hvis det altså er således og hvorfor skal de, som kører rundt som reklamesøjler i givet fald ikke have del i den betaling, som er givet herfor?
Hvem skal bestemme hvad pengene ellers skal bruges til?
Hvem bestemmer egentlig hvad klubkassen bruges til (hvem har den, hvor meget er der i den, hvem aflægger regnskab for disse penge, der bl.a. er indkommet via indtægter fra afholdte løb?).
Jeg har jo hørt at man påtænker at bruge pengene i klubkassen som tilskud til ture til udlandet o.lign. - det har jeg da ikke hørt noget om før - er det noget man har besluttet i fællesskab??

For mig at se, så er Teamhustler måske ved at have trådt sine barnesko flade, og er moden til at blive en rigtig klub. Dette i særdeleshed fordi, der er kommet penge og sponsorater ind i billedet, men også fordi vi efterhånden er så mange, at en bedre organisering nærmest er nødvendig for at få det fulde udbytte af alle ressourcer.

Lige til sidst vil også gerne sige, at dette absolut er ment konstruktivt, for jeg er virkelig stor fan og begejstret medlem af Teamhustler, som er den herligste, forskelligartede samling cykelentusiaster, jeg kan forestille mig. Organisering og forening lyder måske afskrækkende for nogen, men det er faktisk lige præcis hvad man gør det til, og når der ikke er kontingent, så er det faktisk endnu simplere. Det er vel også på tide at J-LO bliver RIGTIG formand - eller måske lyder Præsident bedre??
Anders K
Helt uden puls...

Re: J-LO for President!

Post by Anders K »

Kære græker - nu skal prøve at forklare dig hvordan tingene hænger sammen... men lad mig starte med at sige at jeg var sgu ved at få min mad i galt halsen da jeg læste dit halvsure opstød, og takker for din sidste sætninger.... det var min galde...

Det generelle svar er at vi - her på boardet - nedsatte et sponsorudvalg fra en snak til dustcup finalen middagen.. du kunne bare melde dig på hvis du så gerne vil vide hvad der sker. Det har også været slået op på boardet og det er dit eget ansvar at følge med.. Ellers må du sgu bare acceptere facts.. det er faktisk ganske demokratisk dette her, man skal ingengang vælges bare vise initiativ så kommer man med... Statsministeren spørger sgu da heller ikke dig om din mening om JP vel???!! det har du jo valgt ham til - uanset om du så stemte på ham...
El Greco wrote:
mht. tøjet, så undrer det mig, at fællesskabet ikke er blevet inddraget mere i udformningen/udseendet af tøjet, da det jo er ALLE i fællesskabet, der skal køre med det (og måske endda også betale fuld pris for det!?)

SVAR: Du skal betale fordi at vise det "commitment" til "klubben" og tøjet har en rimelig pris set i forhold til markedet og bestemt i forhold til kvalitet.

Mht. sponosorat: Det undrer mig, at fællesskabet ikke er blevet informeret bedre om:
præmisserne/betingelserne for sponsoratet (hvor mange forventer de kører i tøjet, bestemte løb osv.).
Hvor lang tid løber det og i det hele taget detaljerne i kontrakten - den indgås jo på vegne af os alle sammen!?

SVAR Vi kan ikke ligge alt ud, da andre også læser vores board... Det er en fed deal og kommer du til mødet kan du jo få mere at vide.... men 3 år..

Hvem skriver under på denne sponsorkontrakt - rent juridisk (hvem kan egentlig det?. Hvordan kan nogen sponsor egentlig skrive kontrakt med en klub, der ikke eksisterer som klub (forening).
Hvilken økonomi er der i sponsoratet?
Udseende, design, farver ?

SVAR:Who cares.... Der skal bare penge i kassen igen - mød op - vi i sponsorudalget bestemmer 100% kan ikke have 100 meninger om dit tøj... du bliver da heller ikke spurgt hvordan dine klude i anden klub ser ud... de ser bare ud.. like or not...

Det er kommet mig for øre, at sponsoratet skulle være en pose penge til klubkassen (!?) og tøjet skal man så betale fuld pris for!?
Hvorledes er det kommet dér til, hvis det altså er således og hvorfor skal de, som kører rundt som reklamesøjler i givet fald ikke have del i den betaling, som er givet herfor?
Hvem skal bestemme hvad pengene ellers skal bruges til?

SVAR:Det skal den der viser initiativ - vi kan også give dem til de lokale menighedsråd... men det er lidt dumt.. og nej, du vil aldrig fordelt en pro rata andel.. men aftalen er så fed at jo mere du køber med rabat, des mere kommer der i kassen... evt kan den betale dit dustcup honorar??! nice eller hyr..

Hvem bestemmer egentlig hvad klubkassen bruges til (hvem har den, hvor meget er der i den, hvem aflægger regnskab for disse penge, der bl.a. er indkommet via indtægter fra afholdte løb?).
Jeg har jo hørt at man påtænker at bruge pengene i klubkassen som tilskud til ture til udlandet o.lign. - det har jeg da ikke hørt noget om før - er det noget man har besluttet i fællesskab??

SVAR: NEJ . men kom med din mening.. men vi mange vil gerne til norge, sverige og tyskland og prøve at køre.. så kan vi måske betale benzin eller færge?? nice??

For mig at se, så er Teamhustler måske ved at have trådt sine barnesko flade, og er moden til at blive en rigtig klub. Dette i særdeleshed fordi, der er kommet penge og sponsorater ind i billedet, men også fordi vi efterhånden er så mange, at en bedre organisering nærmest er nødvendig for at få det fulde udbytte af alle ressourcer.

SVAR: Hverken jeg eller J-lo (har ikke spurgt) har ikke tid, eller gider... det fortsætter på denne måde - og det giver så nogle problemer - vi er ej børsnoteret og det her går ikke ud på at optimere men have det sjovt..

Lige til sidst vil også gerne sige, at dette absolut er ment konstruktivt, for jeg er virkelig stor fan og begejstret medlem af Teamhustler, som er den herligste, forskelligartede samling cykelentusiaster, jeg kan forestille mig. Organisering og forening lyder måske afskrækkende for nogen, men det er faktisk lige præcis hvad man gør det til, og når der ikke er kontingent, så er det faktisk endnu simplere. Det er vel også på tide at J-LO bliver RIGTIG formand - eller måske lyder Præsident bedre??
SVAR: det har jeg vist lige svaret på.... Men jeg er glad for at høre du kan lide at være her, og vi prøver bare at gøre det lidt bedre at være hustler.. der er ikke nogen der prøver at snyde nogen her.... og jeg er sikker at jlo er enig...

ring hvis du vil vide mere: 30911908
I was "Treked" Specialized is NOT for special people
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Andreas, jeg synes du skal indkalde til "generalforsamling", og lave en agenda, så kan vi snakke om alle disse spm. Hvis nogen kan undersøge krav og priser mht. Motions eller officiel DCU klub inden da, ville det være godt.

Detaljerne kommer, når vi mener de er på plads, ikke før - det har vi sagt 100 gange - man kan hurtigt blive skuffet, når aftalen alligevel ikke bliver helt så god som 'lovet'.

Vi skal ikke diskutere vores sponsoraftale offentligt, den er 'privat'.

Jeg kan kort sige, at vi i sponsorgruppen har handlet efter hvad vi mener er bedst for klubben, thats all. Til sammenligning kan man jo se DMK, de betaler kontingent, men de betaler også det du kalder 'fuld pris' for deres tøj! Kvaliteten på vores tøj er i top, derfor er priserne faktisk billige, noget billigere end de ville være i en butik - seføli kan man finde tilbud på tøj hos ex. Bikebuster, men hvad med kvaliteten og hvad med prisen det koster at få en produktion i gang mht, tryk osv osv?

Vi har faktisk diskuteret mange detaljer omkring dette forløb, både online, men også de sidste par uger i skoven, og da vi prøvede tøj sammen forleden, men der var flere som ikke var tilstede, bl.a. dig selv - og så er det jo ikke let at kende alle detaljer.

Anyway, indkald til mødet, undersøg hvad der skal til for at blive officiel klub, lav en agenda hvor alle kan skrive punkter på, jeg komemr gerne -har slet ikke behov for at bestemme, være formand, kassere, tovholder eller andet, jeg har før bedt om hjælp, bl.a. mht. turudvalg, uden held.

Jeg kunne tænke mig udvalg for:
langere ture / ferier
24t
Sponsor
Slush/DustCup
Internet

Hvis alle bruger 1 time on ugen på hustlerne, ville det være dejligt.

Håber der er nogen som tager noget initiv' på dette?
Niklas Freydberg
Cykelmyg

Post by Niklas Freydberg »

åhhh................det var dog utroligt.
Det er fandme hver eneste gang man logger på, at der er en eller anden der har en kommentar til tøjet eller sponsoraftalen.

ALLE har haft muligheden for at blive hørt ang. tøj og sponsor, de skulle bare melde sig til sponsorgruppen.

Du får noget fedt tøj, med sponsor navn på, om farven eller design så ikke lige passer til din cykel eller hvad ved jeg, det er bare sur røv.

Og Andreas.............he he, hvis der var nogen fra klubben der skulle have været med i sponsorgruppen, så var det da dig.
Husker noget med, at du var tæt på at forlade "klubben" hvis du ikke snart fik noget tøj, eller at der kom en løsning ang. tøj.
Hvorfor fanden har du så ikke meldt dig?

Der er sku lige før man får lyst til droppe det, at køre i Hustler trøjen. :cry:
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer

Post by Morten Hartvigsen »

Arh - Niklas, du må ikke opgive efter bare lidt kritik. Det der med alle tøj kommentarer er også bare et udtryk for at der er STOR interesse for tøjet, vi er jo alle super spændte.

Jeg kan godt leve med en lidt ustruktureret klub, men nogle arbejdsgrupper ville være helt super.

Da jeg i forvejen er med i tur og hyggeudvalg i DMK, vil jeg da også gerne starte sådan et op her, det er ikke et problem for mig at skille tingende ad, dog kan jeg ikke deltage i alle turer både her og der :-), og har brug for 2-3 hjælpere - jeg opretten en tråd om det.

Det er ikke et must for mig at blive DCU klub.

Jeg kunne godt kommmenterer resten, men tøjudvalget har jo svaret på det meste, så det vil jeg ikke blande mig i, jeg stoler på deres arbejde - I SKAL HA ROS SKAL I - selvom der kommer nogle små ynk og inskud fra mig indimellem også 8)
Christian
Yndlingsfarve: Grøn

Post by Christian »

Anders K wrote:SVAR Vi kan ikke ligge alt ud, da andre også læser vores board...
J-LO wrote:Vi skal ikke diskutere vores sponsoraftale offentligt, den er 'privat'.
Det kan sagtens lade sig gøre at lave et board som kun de "godkente" hustlere (dem der kan oprette hustler profil, skrive nyheder osv) kan læse. Er der et behov for et sådant board?

Man kunne evt. lave nogle "sticky threads" i et sådant forum hvor man skriver diverse aftaler (sponsor aftale, maxim priser etc.) så alle godkente hustlere kan se dem.

/Administrix
Christian "b r e d - l a s t" Sandfeld
Hustler profil
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Christian wrote:
Anders K wrote:SVAR Vi kan ikke ligge alt ud, da andre også læser vores board...
J-LO wrote:Vi skal ikke diskutere vores sponsoraftale offentligt, den er 'privat'.
Det kan sagtens lade sig gøre at lave et board som kun de "godkente" hustlere (dem der kan oprette hustler profil, skrive nyheder osv) kan læse. Er der et behov for et sådant board?

Man kunne evt. lave nogle "sticky threads" i et sådant forum hvor man skriver diverse aftaler (sponsor aftale, maxim priser etc.) så alle godkente hustlere kan se dem.

/Administrix
Tak C, har tænkt på det Chr, men vi venter alligevel til det hele er endeligt, så jeg regner ikke med at skrive noget i et privat forum lige pt. alligevel. Måske senere :)
Post Reply