AVAVAVAVAV, det lyder ikke rart. God bedringDet er ikke fingeren denne gang. Den er fortsat brækket, og fik "ikke godkendt" ved kontrol igår.
I fredags blev kniven sat et meget ømt sted, som desværre ikke er helt ualmindeligt, hvis man cykler en del, og sadlen ikke passer 100%
Var på en træningstur torsdag aften, og syntes ikke at det gik så godt. Var "lidt" øm, og kunne ikke sidde ordentligt. Da jeg kom hjem, var Hustler bukserne blevet til HMTBK bukser, så det var direkte under kniven fredag.
Urban Slush d. 18 kommer du ?
/Niels
- Flemming Elhøj
- 1 omgang efter
Kommer og glæder mig faktisk over opdelingen da
- mulighed at være blandt de måske 50 bedste.....på en billig baggrund.
- næppe kø som der plejer at være på første omgang
- man bliver ikke hentet med en omgang
- undgår den værste mudder hvis der er vådt på ruten
God tur til alle
- mulighed at være blandt de måske 50 bedste.....på en billig baggrund.
- næppe kø som der plejer at være på første omgang
- man bliver ikke hentet med en omgang
- undgår den værste mudder hvis der er vådt på ruten
God tur til alle
Det er træningen der tæller...ikke udstyret!!!
- Palle 'PS' Madsen
- Cykelmyg
- Morten Hartvigsen
- 3000+ posts = spammer
- jeg kan anbefale bukse creme (f.eks. asso), vi er et par stykker som meget hurtigt får problemer med talg knuder, hvis man ikke bruger det ! (især ved spinning)Niels Pind wrote:AVAVAVAVAV, det lyder ikke rart. God bedringDet er ikke fingeren denne gang. Den er fortsat brækket, og fik "ikke godkendt" ved kontrol igår.
I fredags blev kniven sat et meget ømt sted, som desværre ikke er helt ualmindeligt, hvis man cykler en del, og sadlen ikke passer 100%
Var på en træningstur torsdag aften, og syntes ikke at det gik så godt. Var "lidt" øm, og kunne ikke sidde ordentligt. Da jeg kom hjem, var Hustler bukserne blevet til HMTBK bukser, så det var direkte under kniven fredag.
- jeg kan anbefale Compeed plaster - de lindre helt utroligt meget - brugte selv sådan et under DM i 2007, hvor jeg havde en næsten 1cm stor talgknude et kritisk sted

- og så den sjove om plastre

- Peter Christensen
- 3000+ posts = spammer
- Ask 'Bask' Hybel
- Nu med støttefod
- Kim Bjergelefanten Holst
- Alene i udbrud
- Palle 'PS' Madsen
- Cykelmyg
- Palle 'PS' Madsen
- Cykelmyg
- Per Olsson
- Bagfra højre-om!
- Peter Christensen
- 3000+ posts = spammer
Mon ikke det går alligevel - du viste jo stærke takter sidst på sæsonen sidste år, men det er jo lang tid siden vi har set noget til dig og vi ved jo ikke hvad du går og laver af smugtræning derude i RoskildePalle 'PS' Madsen wrote:Bad egentligt slushmeisteren om at komme i box 4, men baseret på sidste års Dust resultater, satte han mig i box 3.Peter Christensen wrote:
Det var vist lige lovlig optimistisk Palle
Der skulle vist være go plads på ruten til at overhale mig, hvis/når jeg går kold

Gid det snart var maj...!
- Casper Ortvald
- Set på landevejen!
- Per Olsson
- Bagfra højre-om!
Hej Alle
Tak for i dag super rute , men jeg tror vi alle havde gear og kæde problemer min var sku da helt tosset, jeg dyppede min cykel i kanalen hver omg men det var en kort fornøjelse, mudderet pakkede godt til.
De forskellige hop og cikaner ved mål området kunne man godt have undværet spec når det er sten underlag. Håber dem der kom tilskade hurtig kommer på højkant igen.
det så skidt ud.
Lad dovnhill. drengene om det med farlige hop, de har osse udstyrret til det.
Per
Tak for i dag super rute , men jeg tror vi alle havde gear og kæde problemer min var sku da helt tosset, jeg dyppede min cykel i kanalen hver omg men det var en kort fornøjelse, mudderet pakkede godt til.
De forskellige hop og cikaner ved mål området kunne man godt have undværet spec når det er sten underlag. Håber dem der kom tilskade hurtig kommer på højkant igen.

Lad dovnhill. drengene om det med farlige hop, de har osse udstyrret til det.

Per
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
- Jan Lohmann
- 3000+ posts = spammer
Tak for en dag som for mig var svær at komme igennem, men det blev da til 3 omgange.
Jeg er glad for at høre at Finn er på benene igen. Ærgeligt med de uheld som desværre skyldes at chikanerne ikke er lavet med omtanke. Hvis der skal være Urbanslush så ser jeg for øvrigt helst at det bliver om sommeren!
Synd for Niels Hybel at han kom i boks 5 (sidste boks kl 11) og derfor måtte køre i kø og derfor ikke kom på podiet i modsætning til sine konkurrenter som havde fritløb fra boks 6 (første boks kl 930).
Endnu en grund til at jeg ikke syntes at man skal dele slushcuppen i 2 halvdele.
Skal der være forskudt start, hvad jeg finder ok, så skal det maks være med 1-2 min pr. gruppe/boks. 'En samlet' start gør også afslutningen mere social når alle er till stede også under lodtrækningen til sidst.
Jeg er glad for at høre at Finn er på benene igen. Ærgeligt med de uheld som desværre skyldes at chikanerne ikke er lavet med omtanke. Hvis der skal være Urbanslush så ser jeg for øvrigt helst at det bliver om sommeren!
Synd for Niels Hybel at han kom i boks 5 (sidste boks kl 11) og derfor måtte køre i kø og derfor ikke kom på podiet i modsætning til sine konkurrenter som havde fritløb fra boks 6 (første boks kl 930).
Endnu en grund til at jeg ikke syntes at man skal dele slushcuppen i 2 halvdele.
Skal der være forskudt start, hvad jeg finder ok, så skal det maks være med 1-2 min pr. gruppe/boks. 'En samlet' start gør også afslutningen mere social når alle er till stede også under lodtrækningen til sidst.
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
- Hanne
- Med nyvasket cykel
Tak for en sjov dag !!¨
Med pigerne trygt under Sannes og Caroliens vinger kunne jeg gennemføre dagens løb med 4 omgange.
Personligt er det det sjoveste løb jeg har kørt, omend, at mit pullyhjul er HELT VÆK..
Det var et dejligt løb, med en pokkers masse mudder og med tungen lige i munden når jeg kørte de drops ved målområdet .
Dejligt at se aå mange af jer - ærgeligt at jeg måtte køre så hurtigt igen - men mine piger frøs..
Kh
Hanne
Med pigerne trygt under Sannes og Caroliens vinger kunne jeg gennemføre dagens løb med 4 omgange.
Personligt er det det sjoveste løb jeg har kørt, omend, at mit pullyhjul er HELT VÆK..
Det var et dejligt løb, med en pokkers masse mudder og med tungen lige i munden når jeg kørte de drops ved målområdet .
Dejligt at se aå mange af jer - ærgeligt at jeg måtte køre så hurtigt igen - men mine piger frøs..
Kh
Hanne
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
http://cykelmyginden.blogspot.com/