Urban Slush d. 18 kommer du ?

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Niels P
3000+ posts = spammer

Post by Niels P »

Det er ikke fingeren denne gang. Den er fortsat brækket, og fik "ikke godkendt" ved kontrol igår.
I fredags blev kniven sat et meget ømt sted, som desværre ikke er helt ualmindeligt, hvis man cykler en del, og sadlen ikke passer 100%
Var på en træningstur torsdag aften, og syntes ikke at det gik så godt. Var "lidt" øm, og kunne ikke sidde ordentligt. Da jeg kom hjem, var Hustler bukserne blevet til HMTBK bukser, så det var direkte under kniven fredag.
AVAVAVAVAV, det lyder ikke rart. God bedring
/Niels
Flemming Elhøj
1 omgang efter

Post by Flemming Elhøj »

Kommer og glæder mig faktisk over opdelingen da
- mulighed at være blandt de måske 50 bedste.....på en billig baggrund.
- næppe kø som der plejer at være på første omgang
- man bliver ikke hentet med en omgang
- undgår den værste mudder hvis der er vådt på ruten

God tur til alle
Det er træningen der tæller...ikke udstyret!!!
Palle 'PS' Madsen
Cykelmyg

Post by Palle 'PS' Madsen »

Fik lov at starte i box 3.
Så bliver det spændende om mine kørte spinningtimer kan holde mig fremme i det felt.
:?
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer

Post by Morten Hartvigsen »

Niels Pind wrote:
Det er ikke fingeren denne gang. Den er fortsat brækket, og fik "ikke godkendt" ved kontrol igår.
I fredags blev kniven sat et meget ømt sted, som desværre ikke er helt ualmindeligt, hvis man cykler en del, og sadlen ikke passer 100%
Var på en træningstur torsdag aften, og syntes ikke at det gik så godt. Var "lidt" øm, og kunne ikke sidde ordentligt. Da jeg kom hjem, var Hustler bukserne blevet til HMTBK bukser, så det var direkte under kniven fredag.
AVAVAVAVAV, det lyder ikke rart. God bedring
- jeg kan anbefale bukse creme (f.eks. asso), vi er et par stykker som meget hurtigt får problemer med talg knuder, hvis man ikke bruger det ! (især ved spinning)

- jeg kan anbefale Compeed plaster - de lindre helt utroligt meget - brugte selv sådan et under DM i 2007, hvor jeg havde en næsten 1cm stor talgknude et kritisk sted :-) lige før jeg skulle til lægen og få den fjernet med kniven, skrumpede den dog ind, og forsvandt sidenhen helt igen, der var jeg heldig.

- og så den sjove om plastre :-) http://www.forbrugerraadet.dk/breve-alle/brev102/
Peter Christensen
3000+ posts = spammer

Post by Peter Christensen »

Palle 'PS' Madsen wrote:Fik lov at starte i box 3.
Så bliver det spændende om mine kørte spinningtimer kan holde mig fremme i det felt.
:?
Det var vist lige lovlig optimistisk Palle :wink:
Gid det snart var maj...!
Ask 'Bask' Hybel
Nu med støttefod

Post by Ask 'Bask' Hybel »

Kører, men hopper ned i box 5 og følges med min papa - har trænet spinning én gang i 2008 og mit knæ har haft det fint efter, men starter i det små. 8)
Kim Bjergelefanten Holst
Alene i udbrud

Post by Kim Bjergelefanten Holst »

Kommer ikke og kører da min nye cykel ikke når at komme :cry:

Vi se om jeg ikke kan komme ind og heppe :P
Palle 'PS' Madsen
Cykelmyg

Peter Christensen wrote:
Bad egentligt slushmeisteren om at komme i box 4, men baseret på sidste års Dust resultater, satte han mig i box 3.
Der skulle vist være go plads på ruten til at overhale mig, hvis/når jeg går kold :)
Palle 'PS' Madsen
Cykelmyg

''Søndag:
Skyet og i løbet af dagen kommer der regn fra sydvest. Dagtemp. mellem 2 og 5 grader, og hård vind til kuling fra sydøst, ved kysterne en overgang op til hård kuling.''

Det blir bare så hyggeligt #-o ](*,) :^o [-o<
\:D/
Per Olsson
Bagfra højre-om!

Post by Per Olsson »

Jeg kommer top klar , så skal den stive cykel endelig kører mtb race på Øen.
Per
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
Peter Christensen
3000+ posts = spammer

Post by Peter Christensen »

Palle 'PS' Madsen wrote:
Peter Christensen wrote:
Bad egentligt slushmeisteren om at komme i box 4, men baseret på sidste års Dust resultater, satte han mig i box 3.
Der skulle vist være go plads på ruten til at overhale mig, hvis/når jeg går kold :)
Mon ikke det går alligevel - du viste jo stærke takter sidst på sæsonen sidste år, men det er jo lang tid siden vi har set noget til dig og vi ved jo ikke hvad du går og laver af smugtræning derude i Roskilde :lol:
Gid det snart var maj...!
Casper Ortvald
Set på landevejen!

Post by Casper Ortvald »

jeg påregner også at møde op.. kommer dog nok til at stsrte nede i bagerste box... :?
'''You're just jealous because the voices only talk to me.'''
Per Olsson
Bagfra højre-om!

Post by Per Olsson »

Hej Alle
Tak for i dag super rute , men jeg tror vi alle havde gear og kæde problemer min var sku da helt tosset, jeg dyppede min cykel i kanalen hver omg men det var en kort fornøjelse, mudderet pakkede godt til.
De forskellige hop og cikaner ved mål området kunne man godt have undværet spec når det er sten underlag. Håber dem der kom tilskade hurtig kommer på højkant igen. ;) det så skidt ud.
Lad dovnhill. drengene om det med farlige hop, de har osse udstyrret til det. :)
Per
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jan Lohmann »

Tak for en dag som for mig var svær at komme igennem, men det blev da til 3 omgange.

Jeg er glad for at høre at Finn er på benene igen. Ærgeligt med de uheld som desværre skyldes at chikanerne ikke er lavet med omtanke. Hvis der skal være Urbanslush så ser jeg for øvrigt helst at det bliver om sommeren!

Synd for Niels Hybel at han kom i boks 5 (sidste boks kl 11) og derfor måtte køre i kø og derfor ikke kom på podiet i modsætning til sine konkurrenter som havde fritløb fra boks 6 (første boks kl 930).

Endnu en grund til at jeg ikke syntes at man skal dele slushcuppen i 2 halvdele.
Skal der være forskudt start, hvad jeg finder ok, så skal det maks være med 1-2 min pr. gruppe/boks. 'En samlet' start gør også afslutningen mere social når alle er till stede også under lodtrækningen til sidst.
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
Hanne
Med nyvasket cykel

Post by Hanne »

Tak for en sjov dag !!¨

Med pigerne trygt under Sannes og Caroliens vinger kunne jeg gennemføre dagens løb med 4 omgange.
Personligt er det det sjoveste løb jeg har kørt, omend, at mit pullyhjul er HELT VÆK..
Det var et dejligt løb, med en pokkers masse mudder og med tungen lige i munden når jeg kørte de drops ved målområdet .

Dejligt at se aå mange af jer - ærgeligt at jeg måtte køre så hurtigt igen - men mine piger frøs..

Kh
Hanne
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
Post Reply