Nordic24 - tak for kampem

Vores hangout, snak om løst og fast, behøver ikke handle om cykling.
Carsten Graff
UST? Ja måske...

Post by Carsten Graff »

Hermed lidt statistik på de omgange vi fik kørt til 24T. (PDF fil).
http://www.teamhustler.dk/gallery/displ ... at=0&pos=0

Det er jo herligt at tilbringe et døgn i skoven, når vejret er godt, og der bare skal hygges i 24 timer.
Nogen der har en ide om hvor man skal tisse igen ?
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Super fedt Carsten :D Hvad med gennemsmitshastighed for det antal omgange de enkelte har kørt? :wink:

Info:
Min omgang 13 var også med lys :idea:
Dan
Downhill konge

Post by Dan »

Kanon statistik, Carsten :D

Udfra den forslår jeg at vi begynder at køre noget mere om natten :D

Jeg fik ikke vejet mig selv før men jeg er ret sikker på at det er forsvundet et par kilo...det gør det jo bare nemmere at komme op af bakkerne :?
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer

Post by Morten Hartvigsen »

J-LO wrote:Super fedt Carsten :D Hvad med gennemsmitshastighed for det antal omgange de enkelte har kørt? :wink:

Info:
Min omgang 13 var også med lys :idea:
Super Carsten.

Dig on Anders fik jo lavet nogle SUPER tider - FLOT (især når man tænker på at vi 2 jo er lidt lettere end muskelbundtet Anders), og hvis man kigger i top 20 tider, er rigtig mange representeret, super.

Ønske: også gennemsnits tid for alle omgange / pr. deltager

Min tid med lys, var ret faktisk kun begrænset af min fysik, selvom jeg en del af runden fulgtes med en gut der kørte med en ret go Lupine Nightnare.
Last edited by Morten Hartvigsen on 19 Jun 2006, 17:12, edited 1 time in total.
Carsten Graff
UST? Ja måske...

Post by Carsten Graff »

Så er der endnu lidt statistik med gennemsnitstider og fart.

http://www.teamhustler.dk/gallery/displ ... =102&pos=1

Som i den første statistik er de gule tider, de tider der er kørt med lys. Altså fra kl 22.00 - 04.00.
Er der kørt med lys på andre tider, så har i brugt batterierne for meget, og kørt med for meget vægt. :D
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Carsten Graff wrote:Er der kørt med lys på andre tider, så har i brugt batterierne for meget, og kørt med for meget vægt. :D
Havde jeg ikke haft lys på min 3. omngang, havde jeg da med sikkerhed mistet tænder under vejs :roll:
BoS
Førstevælger!

Post by BoS »

Per: Bogen er min :-)
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Dan har sku kørt hurtigt, flot flot gennemsnit, selv med en knækket kæde på sidste omgang!

Det er vist ham jeg skal hægte mig på onsdag... Passer mig dårligt den rute i Hareskoven, der er for mange stigninger inden for kort tid - øv da
Anders K
Helt uden puls...

Post by Anders K »

Super lavet Carsten....

Min eneste kommentar til tiderne er: at det ma vaere bevis for at Compex virker... .40 minutter hos dem og min bedste tid var hjemme...
I was "Treked" Specialized is NOT for special people
Casper Fabricius
Mudderkonge

Post by Casper Fabricius »

super nice :D
Dan
Downhill konge

Post by Dan »

J-LO wrote:Dan har sku kørt hurtigt, flot flot gennemsnit, selv med en knækket kæde på sidste omgang!

Det er vist ham jeg skal hægte mig på onsdag... Passer mig dårligt den rute i Hareskoven, der er for mange stigninger inden for kort tid - øv da
Ja, det gik sgu meget godt. Bedre end ventet, det hjælper åbenbart at træne lidt ekstra 8)

Den der rute på onsdag, er det ikke bare end del af det røde spor plus lidt ekstra eller hvordan?? Har ikke kørt den før nemlig
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

dan wrote:
J-LO wrote:Dan har sku kørt hurtigt, flot flot gennemsnit, selv med en knækket kæde på sidste omgang!

Ja, det gik sgu meget godt. Bedre end ventet, det hjælper åbenbart at træne lidt ekstra 8)

Den der rute på onsdag, er det ikke bare end del af det røde spor plus lidt ekstra eller hvordan?? Har ikke kørt den før nemlig
Jo, men det ekstra stykke, er kun grimme stigninger... :evil: (Næsten)
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

dan wrote:Er der nogle der har et link til TV2 sportens indslag fra løbet??

Jeg havde travlt med at sove da det vist..
Her:
http://tv.sputnik.dk/page/2040573/chann ... index.html
Carsten
Ny på Hustleren

Post by Carsten »

Halløjsa alle Hustler,

Jeg vil også bare lige sige tak, for en super fed weekend. Kommer desværre ikke på onsdag, da jeg skal arbejde. Det kunne ellers væe fedt at få løsnet lidt op i de stive ben !!

God tur til dem der skal kører.

Hilsen
CJ
Mic
Punkteret

Post by Mic »

Hej Alle,

Så er årets weekend vel overstået.. Jeg må sige at benene er tunge og at den ikke står på sprint op af Høje Gladsaxe's trapper....

Tak for en fed weekend. Aldrig i mit liv har jeg set så mange Hustlere ude i skoven. Sådan skal det være

Vi ses onsdag

Jeg har lavet lidt hygge statistik for kampen mellem Rivette og Team Nordic(i excel)... De havde travlt, de der Rivette drenge... Jeg tror vi skal passe lidt på Bering Junior i fremtiden.. Ham kommer vi til at se meget mere til...

http://www.teamhustler.dk/gallery/displ ... at=0&pos=0
Post Reply