Tak for kampen drenge - det var sgu for fedt! - men meget også rart, at der er længe til næste gang
Flotte resultater - ingen skader - kan det være bedre.
vi ses onsdag til Dusten...som om der ikke var dust nok til dette løb
Jeg vil osse lige sige tak for en fed week end , det var sku sjovt at prøve , og til drengene på H66 , jeg er klar til næste år igen, selv om, jeg har vabler i hænderne total smaderet overkrop ben og bagdel..
Jeg har en del glemte ting liggende hos mig , tager lige et glemte ting billed når jeg kommer hjem , så kan man lige give besked . Jeg kommer ikke til næste dust . Jeg har osse banneret . ved om vi har en hustler kasse med vores hustler ting.
Last edited by Per Olsson on 19 Jun 2006, 10:16, edited 1 time in total.
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
Ja tak for week-enden. jeg har indtaget MEGA meget mad og drikke lige siden, tror kroppen skriger efter reperations-mad.
Er der nogle der har set min gaffelpumpe ?, jeg mener nemlig den lå i en af mine 2 værktøjskasser. Eller måske der er nogle der har udlånt den til en trængende gaffel?
Det er sådan en her: AIR.SHOKPUMP,300PSI GAUGE
Den ligner lidt denne her (men det er an anden model)
Morten Hartvigsen wrote:Ja tak for week-enden. jeg har indtaget MEGA meget mad og drikke lige siden, tror kroppen skriger efter reperations-mad.
Er der nogle der har set min gaffelpumpe ?, jeg mener nemlig den lå i en af mine 2 værktøjskasser. Eller måske der er nogle der har udlånt den til en trængende gaffel?
Det er sådan en her: AIR.SHOKPUMP,300PSI GAUGE
Den ligner lidt denne her (men det er an anden model)
Har ikke set den desværre, men Per har nogle glemte ting.