Størrelser - Nyt Hustlertøj - Kom og prøv!

Vores hangout, snak om løst og fast, behøver ikke handle om cykling.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

JJ wrote:Jeg er enig med Morten Hartvigsen, jeg vil også gerne vide priser og
design :idea:
Der skal altså prøves tøj alligevel, for der er ikke andre muligheder end de 2 annoncerede dage. Man kan ikke prøve efter torsdag i næste uge.

Også lidt kedeligt med den designsnak nu, det er de nye officielle bluser, og der blev nedsat et udvalg - så kunne man jo selv ha' meldt sig - man kan jo heller ikke spille fodbold med drengen, hvis man ikke har tøjet som hører til :?
FlemmingD
Ny på Hustleren

Jamen...

Post by FlemmingD »

Jeg tror da også jeg skal have lidt Hustler "dressing"

buks (L) bluse (L)

vh

Flemming aka KleinMantra
Niklas Freydberg
Cykelmyg

Post by Niklas Freydberg »

J-LO wrote:Også lidt kedeligt med den designsnak nu, det er de nye officielle bluser, og der blev nedsat et udvalg - så kunne man jo selv ha' meldt sig - man kan jo heller ikke spille fodbold med drengene, hvis man ikke har tøjet som hører til :?
Hørt J-LO...........nu må i sku tage jer sammen......he he, det er dog det dummeste jeg hørt i lang tid.

Det kunne være at man skulle have meldt sig til tøjudvalget/sponsorgruppen? :lol:
Johnni JJ
Nu med chainsuck

Post by Johnni JJ »

Jamen kære Niklas, det er ikke en personlig fornærmelse til dig. Det er
ganske enkelt bare et spørgsmål om hvad det kommer til at koste......

Jeg har bare ikke set nogen steder eller læst hvordan det kommer til at
se ud. Det er skam ikke for at kritisere jeres arbejde...
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

JJ wrote:Det er ganske enkelt bare et spørgsmål om hvad det kommer til at koste......

Jeg har bare ikke set nogen steder eller læst hvordan det kommer til at
se ud.
1. Det er fordi vi ikke har alle priserne endnu.
2. Det er fordi vi ikke har det endelige design endnu.

Synes nu det er at kritisere på sin vis / eller ikke at stole eller acceptere udvalgets arbejde. Opgaven blev lagt i hænderne på et udvalg, så må man også æde det som udvalget kommer frem til...

Vi har tøjet til at prøve i disse dage, så hvis man skal kører med klubtøj i 2006 --> frem, så skal man prøve størrelser onsdag eller torsdag. Priser og design har intet med det nødvendige I, at kende sin størrelse.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Re: Jamen...

kleinMantra wrote:Jeg tror da også jeg skal have lidt Hustler "dressing"

buks (L) bluse (L)

vh

Flemming aka KleinMantra
Klart Flemming, men husk lige at oprette en profil: http://www.teamhustler.dk/hustlerne.php

Ellers er du ikke med på mailinglisten, og ikke officiel hustler :)

Hvad blev der er de andre HB ryttere, hvis der er flere som er int. skal de skynde sig, hvis de skal med på tøjbestillingen. Deadline er torsdag i næste uge.

Vær også opmærksom på, at flere af os ikke brugte den størrelse tøj vi havde regnet med, er du sikker på L/L?
Christian
Yndlingsfarve: Grøn

Post by Christian »

Skal da klart ha' nogle Hustler klude - no matter what. Selv om man ikke kører løb kan man jo stadig køre hustlerstilen til spinning og på landevejen :P

Og til dem af jer der er skeptiske - stol nu på det nedsatte udvalg :!:
Og til jer fra udvalget - lad nu være med at tage alt der minder om skepsis som en personlig kritik :!:

Som hensyns Hensyns Henriette siger: der skal være plads til os allesammen :wink:
Christian "b r e d - l a s t" Sandfeld
Hustler profil
Johnni JJ
Nu med chainsuck

Post by Johnni JJ »

Jeg kan slet ikke forstå hvordan I kan føle at det er at kritisere jeres
arbejde. Det er jo kun af ren og skær nysgerrighed og interesse jeg
spørger.
Niels Jensen
Helt uden hænder!

Post by Niels Jensen »

how-dy j-lo 8)
jeg vil også ha' noget tøj!!!!
kommer forbi onsdag
ses :D niels
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Nok fordi der bliver bedt om priser og design flere gange, selv om proceduren er fuldt ud forklaret i den første besked, det giver bare det forkerte indtryk, at fokus ligger der? - vi havde nok håbet på lidt lidt mere positiv modtagelse af nyheden om at tøjet er på trapperne, eftersom vi er blevet spurgt om fremskridt i mange måneder.

"Skepsis" / "muligt at det kan blive flot" og "Jeg er enig, jeg vil også gerne vide priser og design" er en lidt kedelig melding, når vi virkeligt har knoglet, og selv er glade for det resultat det er blevet til, vi vil da gerne brage ud med alle detaljer, men det kan vi ikke før vi har det sort på hvidt - I må stole på at vi gør det så godt som vi kan, det var ikke det indtryk vi fik. Helt sikkert ikke skrevet i ond mening, men det er lidt en spand koldt vand...

Man, lad os nu komme videre...
FlemmingD
Ny på Hustleren

Post by FlemmingD »

Holy Shit...man blir sgu helt stresset...yeps har oprettet profil :)
Og mht til størrelse satser jeg på Large da jeg ikke er hjemme til afprøvningen.
Jeg er 180 og alm af bygning...
Og mht de øvrige Hillbillies har både Morten og Jeg adviseret dem 300 gange...så...

ses

Flemming
Per Olsson
Bagfra højre-om!

Post by Per Olsson »

EL. GREKO skrev ..ps Man er jo selv bare en lækker lille Italiano-Large - 184/88kg - Casper syntes i hvert fald, at Per og jeg var topstramme i Large - og vi vil jo rigtig gerne se lidt stramme ud :wink:[/quote]

Enig vi så top spændstige ud.. :wink: Årh Jeg kommer på Onsdag sammen med Niels og dobbelt tjekker.. :roll:
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

kleinMantra wrote:Holy Shit...man blir sgu helt stresset...yeps har oprettet profil :)
Og mht til størrelse satser jeg på Large da jeg ikke er hjemme til afprøvningen.
Jeg er 180 og alm af bygning...
Og mht de øvrige Hillbillies har både Morten og Jeg adviseret dem 300 gange...så...

ses

Flemming
Large lyder rigtigt, set i forhold til de andre hustleres bestillinger :)
Oliver Olsson
Ny på Hustleren

Post by Oliver Olsson »

Hej Jakob. Jeg kommer osse Onsdag sammen med Niels og Per
Oliver
Rasmus Bentzen
Nu med chainsuck

Post by Rasmus Bentzen »

Regner også med at komme forbi onsdag. :lol:

Ser ud som om Jacob skal til købmanden mere end en gang efter pilsner! for vi bliver da nogen stykker .....

Husk sodavand til vores nye "Minihustler" Oliver :wink:
Post Reply