JJ wrote:Jeg er enig med Morten Hartvigsen, jeg vil også gerne vide priser og
design
Der skal altså prøves tøj alligevel, for der er ikke andre muligheder end de 2 annoncerede dage. Man kan ikke prøve efter torsdag i næste uge.
Også lidt kedeligt med den designsnak nu, det er de nye officielle bluser, og der blev nedsat et udvalg - så kunne man jo selv ha' meldt sig - man kan jo heller ikke spille fodbold med drengen, hvis man ikke har tøjet som hører til
J-LO wrote:Også lidt kedeligt med den designsnak nu, det er de nye officielle bluser, og der blev nedsat et udvalg - så kunne man jo selv ha' meldt sig - man kan jo heller ikke spille fodbold med drengene, hvis man ikke har tøjet som hører til
Hørt J-LO...........nu må i sku tage jer sammen......he he, det er dog det dummeste jeg hørt i lang tid.
Det kunne være at man skulle have meldt sig til tøjudvalget/sponsorgruppen?
JJ wrote:Det er ganske enkelt bare et spørgsmål om hvad det kommer til at koste......
Jeg har bare ikke set nogen steder eller læst hvordan det kommer til at
se ud.
1. Det er fordi vi ikke har alle priserne endnu.
2. Det er fordi vi ikke har det endelige design endnu.
Synes nu det er at kritisere på sin vis / eller ikke at stole eller acceptere udvalgets arbejde. Opgaven blev lagt i hænderne på et udvalg, så må man også æde det som udvalget kommer frem til...
Vi har tøjet til at prøve i disse dage, så hvis man skal kører med klubtøj i 2006 --> frem, så skal man prøve størrelser onsdag eller torsdag. Priser og design har intet med det nødvendige I, at kende sin størrelse.
Ellers er du ikke med på mailinglisten, og ikke officiel hustler
Hvad blev der er de andre HB ryttere, hvis der er flere som er int. skal de skynde sig, hvis de skal med på tøjbestillingen. Deadline er torsdag i næste uge.
Vær også opmærksom på, at flere af os ikke brugte den størrelse tøj vi havde regnet med, er du sikker på L/L?
Skal da klart ha' nogle Hustler klude - no matter what. Selv om man ikke kører løb kan man jo stadig køre hustlerstilen til spinning og på landevejen
Og til dem af jer der er skeptiske - stol nu på det nedsatte udvalg
Og til jer fra udvalget - lad nu være med at tage alt der minder om skepsis som en personlig kritik
Som hensyns Hensyns Henriette siger: der skal være plads til os allesammen
Nok fordi der bliver bedt om priser og design flere gange, selv om proceduren er fuldt ud forklaret i den første besked, det giver bare det forkerte indtryk, at fokus ligger der? - vi havde nok håbet på lidt lidt mere positiv modtagelse af nyheden om at tøjet er på trapperne, eftersom vi er blevet spurgt om fremskridt i mange måneder.
"Skepsis" / "muligt at det kan blive flot" og "Jeg er enig, jeg vil også gerne vide priser og design" er en lidt kedelig melding, når vi virkeligt har knoglet, og selv er glade for det resultat det er blevet til, vi vil da gerne brage ud med alle detaljer, men det kan vi ikke før vi har det sort på hvidt - I må stole på at vi gør det så godt som vi kan, det var ikke det indtryk vi fik. Helt sikkert ikke skrevet i ond mening, men det er lidt en spand koldt vand...
Holy Shit...man blir sgu helt stresset...yeps har oprettet profil
Og mht til størrelse satser jeg på Large da jeg ikke er hjemme til afprøvningen.
Jeg er 180 og alm af bygning...
Og mht de øvrige Hillbillies har både Morten og Jeg adviseret dem 300 gange...så...
EL. GREKO skrev ..ps Man er jo selv bare en lækker lille Italiano-Large - 184/88kg - Casper syntes i hvert fald, at Per og jeg var topstramme i Large - og vi vil jo rigtig gerne se lidt stramme ud [/quote]
Enig vi så top spændstige ud.. Årh Jeg kommer på Onsdag sammen med Niels og dobbelt tjekker..
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
kleinMantra wrote:Holy Shit...man blir sgu helt stresset...yeps har oprettet profil
Og mht til størrelse satser jeg på Large da jeg ikke er hjemme til afprøvningen.
Jeg er 180 og alm af bygning...
Og mht de øvrige Hillbillies har både Morten og Jeg adviseret dem 300 gange...så...
ses
Flemming
Large lyder rigtigt, set i forhold til de andre hustleres bestillinger