SRAM 24t 2007 NY POST
- Per Olsson
- Bagfra højre-om!
-
- 3000+ posts = spammer
I samme moment kunne man jo spørge arrangørene af Istjernen, om de ikke snart skulle drage konsekvenserne af drivhuseffekten, og omdøbe deres løb til "Mudderstjernen". Høhø...Per Olsson wrote:Sider igen igen og kikker på start listen og mht. Team er der et Team "blivsæddonor.dk" Så tænker jeg hvis en fra teamet ikke kommer sender de så en rykker...
-
- Ny på Hustleren
Tak tak, det sætter vi pris på! Ser frem til igen at tilbringe en juni-nat med d'herrer.Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote:Johan og Morten Bang som kørte med os sidste år, har spurgt om de måtte kører under Hustlernes faner igen i år, sammen med Trine Nielsen (Skabs-huster) og Jacob som jeg kørte Cube 24 timer med forrige år, det har de fået 'ok' til - hyggelige mennesker!
Til Per: Ærgerligt at du ikke er med på holdet i år, du var jo vores stjerne i 2006. Men stor respekt for at du gejler dig op til at køre solo, godt fornøjelse med det! Jeg venter så lige et år eller to med at hoppe med på den vogn...
- Morten
-
- 3000+ posts = spammer
- Jesper H.V.L.
- Helt uden hænder!
25% damer!
Hvis man ser på startlisten står Team Hustler for 25% af solo damerne. Det er da lidt sejt
( 2 ud af 8 )
/j.

/j.
http://www.exprimere.dk/
...Et fotografi er en kopi at et øjeblik.
- Hanne
- Med nyvasket cykel
Re: 25% damer!
Ja - det er sgu cool.. men shit jeg er nervøs allerede nu
Heldigvis ved jeg at opbakningen er der, så mon ikke det går

Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
http://cykelmyginden.blogspot.com/
- Charlotte vM
- Bagfra højre-om!
Selvfølgelig skal det nok gå! Jeg har lovet at hjælpe Team Ride4fun, så jeg er der og skal nok heppe på dig, når du kommer forbi målområdet klokken 3 om natten og er dødtræt!Hanne wrote:Ja - det er sgu cool.. men shit jeg er nervøs allerede nu![]()

/Charlotte*hepper selvf. på ALLE hustlere hun møder!*
"Pain is temporary, quitting is forever"
Følg livet på landet!
Følg livet på landet!
- Jesper H.V.L.
- Helt uden hænder!
Jeps - vi kommer og hepper, også kl. 04:00 om nattenHanne wrote:Ja - det er sgu cool.. men shit jeg er nervøs allerede nu![]()

/j.
- Per Olsson
- Bagfra højre-om!
Godt i vil køre Morten og Johan og igen i år for TH. men i burde jo nok blive rigtige Hustler i steddet for det skabs hustleri.Morten Bang wrote:Tak tak, det sætter vi pris på! Ser frem til igen at tilbringe en juni-nat med d'herrer.Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote:Johan og Morten Bang som kørte med os sidste år, har spurgt om de måtte kører under Hustlernes faner igen i år, sammen med Trine Nielsen (Skabs-huster) og Jacob som jeg kørte Cube 24 timer med forrige år, det har de fået 'ok' til - hyggelige mennesker!
Til Per: Ærgerligt at du ikke er med på holdet i år, du var jo vores stjerne i 2006. Men stor respekt for at du gejler dig op til at køre solo, godt fornøjelse med det! Jeg venter så lige et år eller to med at hoppe med på den vogn...
- Morten
Mht. mit Soloprojekt.. ja det skal prøves

12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
- Palle 'PS' Madsen
- Cykelmyg
-
- 3000+ posts = spammer
Vi må finde en plads til dit mørkekammer!jesperhvl wrote:Jeps - vi kommer og hepper, også kl. 04:00 om nattenHanne wrote:Ja - det er sgu cool.. men shit jeg er nervøs allerede nu![]()
Heldigvis ved jeg at opbakningen er der, så mon ikke det går![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
/j.
- Jesper H.V.L.
- Helt uden hænder!
Du mener min laptopJakob 'J-Lo' Lohmann wrote: Vi må finde en plads til dit mørkekammer!

Sidste år var jeg hjemme et par gange af løbet for at uploade billeder. Men det var en kende besværligt og tog en del tid. Så jeg tror jeg i år bare vil tage min laptop med og så overføre billeder til den i løbet af løbet, og så uploade når jeg kommer hjem dagen efter.
Men jeg ved også at HMTBK (Rico Busk) prøver at få fat i fotografer til at dække løbet, på flere måder. Bliver spændende at se hvad de finder frem til.
Jeg har blot et aber-dabei... min kone er sat til at "fole"

/j.
- Stephan Bak
- Alene i udbrud