SRAM 24t 2007 NY POST

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Per Olsson
Bagfra højre-om!

Post by Per Olsson »

Sider igen igen og kikker på start listen og mht. Team er der et Team "blivsæddonor.dk" Så tænker jeg hvis en fra teamet ikke kommer sender de så en rykker... :-k
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
Dan
Downhill konge

Post by Dan »

Per, god humor der!! Image
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

:D
BoS
Førstevælger!

Post by BoS »

Per Olsson wrote:Sider igen igen og kikker på start listen og mht. Team er der et Team "blivsæddonor.dk" Så tænker jeg hvis en fra teamet ikke kommer sender de så en rykker... :-k
I samme moment kunne man jo spørge arrangørene af Istjernen, om de ikke snart skulle drage konsekvenserne af drivhuseffekten, og omdøbe deres løb til "Mudderstjernen". Høhø...
Morten Bang
Ny på Hustleren

Post by Morten Bang »

Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote:Johan og Morten Bang som kørte med os sidste år, har spurgt om de måtte kører under Hustlernes faner igen i år, sammen med Trine Nielsen (Skabs-huster) og Jacob som jeg kørte Cube 24 timer med forrige år, det har de fået 'ok' til - hyggelige mennesker!
Tak tak, det sætter vi pris på! Ser frem til igen at tilbringe en juni-nat med d'herrer.

Til Per: Ærgerligt at du ikke er med på holdet i år, du var jo vores stjerne i 2006. Men stor respekt for at du gejler dig op til at køre solo, godt fornøjelse med det! Jeg venter så lige et år eller to med at hoppe med på den vogn...

- Morten
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Det bliver hyggeligt Morten ;)
Jesper H.V.L.
Helt uden hænder!

25% damer!

Post by Jesper H.V.L. »

Hvis man ser på startlisten står Team Hustler for 25% af solo damerne. Det er da lidt sejt =D> ( 2 ud af 8 )

/j.
http://www.exprimere.dk/
...Et fotografi er en kopi at et øjeblik.
Hanne
Med nyvasket cykel

Re: 25% damer!

Post by Hanne »

Ja - det er sgu cool.. men shit jeg er nervøs allerede nu :roll:
Heldigvis ved jeg at opbakningen er der, så mon ikke det går ;)
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
Charlotte vM
Bagfra højre-om!

Post by Charlotte vM »

Hanne wrote:Ja - det er sgu cool.. men shit jeg er nervøs allerede nu :roll:
Selvfølgelig skal det nok gå! Jeg har lovet at hjælpe Team Ride4fun, så jeg er der og skal nok heppe på dig, når du kommer forbi målområdet klokken 3 om natten og er dødtræt! :D

/Charlotte*hepper selvf. på ALLE hustlere hun møder!*
"Pain is temporary, quitting is forever"
Følg livet på landet!
Jesper H.V.L.
Helt uden hænder!

Post by Jesper H.V.L. »

Jeps - vi kommer og hepper, også kl. 04:00 om natten :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus:

/j.
Per Olsson
Bagfra højre-om!

Post by Per Olsson »

Morten Bang wrote:
Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote:Johan og Morten Bang som kørte med os sidste år, har spurgt om de måtte kører under Hustlernes faner igen i år, sammen med Trine Nielsen (Skabs-huster) og Jacob som jeg kørte Cube 24 timer med forrige år, det har de fået 'ok' til - hyggelige mennesker!
Tak tak, det sætter vi pris på! Ser frem til igen at tilbringe en juni-nat med d'herrer.

Til Per: Ærgerligt at du ikke er med på holdet i år, du var jo vores stjerne i 2006. Men stor respekt for at du gejler dig op til at køre solo, godt fornøjelse med det! Jeg venter så lige et år eller to med at hoppe med på den vogn...

- Morten
Godt i vil køre Morten og Johan og igen i år for TH. men i burde jo nok blive rigtige Hustler i steddet for det skabs hustleri.
Mht. mit Soloprojekt.. ja det skal prøves :wink:
:wink: Per
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
Palle 'PS' Madsen
Cykelmyg

Post by Palle 'PS' Madsen »

Jeg er godt nok også allerede spændt på hvordan det skal gå. Der skal bare kamp trænes her til foråret. Det bliver feeeeeed. :P :P :P
Ghost mtb / Rivette R6 racer / Asics Kayano
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

jesperhvl wrote:
Jeps - vi kommer og hepper, også kl. 04:00 om natten :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus:

/j.
Vi må finde en plads til dit mørkekammer!
Jesper H.V.L.
Helt uden hænder!

Post by Jesper H.V.L. »

Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote: Vi må finde en plads til dit mørkekammer!
Du mener min laptop :wink:

Sidste år var jeg hjemme et par gange af løbet for at uploade billeder. Men det var en kende besværligt og tog en del tid. Så jeg tror jeg i år bare vil tage min laptop med og så overføre billeder til den i løbet af løbet, og så uploade når jeg kommer hjem dagen efter.

Men jeg ved også at HMTBK (Rico Busk) prøver at få fat i fotografer til at dække løbet, på flere måder. Bliver spændende at se hvad de finder frem til.

Jeg har blot et aber-dabei... min kone er sat til at "fole" :mrgreen: 12. juni. Så alt afhængig af hvornår det bliver må jeg evt. droppe Nordic24. Alt i alt bliver det spændende i juni i år

/j.
Stephan Bak
Alene i udbrud

Post by Stephan Bak »

Spændende! Men vi krydser fingre for, at hun krydser benene længe nok :wink:
Image
Post Reply