Jeg kører fast hver onsdag - vil du hænge på så ring / sms 23638558 eller email klaus@bomholt.info.
Jeg kører fra Værløse; vi aftaler start tid & sted men som udgangspunkt Furesøbad 16:30
/Klaus Bomholt
MTB: onsdagstræning
- Klaus Bomholt
- Over stok og sten
-
- 3000+ posts = spammer
Næste punk på vores dagsorden er at fikse fælles træningsdage / tider med de andre mindre klubber, jeg har snakket med følgende, som har vist interesse:
Hustlerne (Doh!)
PMC
Birkerød MTB
Cyclomania
Andre?
Hvis der er en person som vil stå i spidsen for dette, ville det være fedt, jeg får ikke tid pga. DustCup og hvad der ellers er for tiden. (tøj / sponsorer)
Vi skal bare finde ca. 2 dage (1 hverdag / 1 weekend) hvor klubberne skilter med træning samme sted / tid - Thats all.
Man kunne også forestille sig et samarbejde på andre områder. (polar undervisning osv...)
Hustlerne (Doh!)
PMC
Birkerød MTB
Cyclomania
Andre?
Hvis der er en person som vil stå i spidsen for dette, ville det være fedt, jeg får ikke tid pga. DustCup og hvad der ellers er for tiden. (tøj / sponsorer)
Vi skal bare finde ca. 2 dage (1 hverdag / 1 weekend) hvor klubberne skilter med træning samme sted / tid - Thats all.
Man kunne også forestille sig et samarbejde på andre områder. (polar undervisning osv...)
- Klaus Bomholt
- Over stok og sten
fælles træning
super initiv - det vil fedt om vi kan skabe et fælles forum for træningstid, sted & form.... tog drengene er sikkert også interesseret.
/Klaus
/Klaus
- Morten Hartvigsen
- 3000+ posts = spammer
Re: MTB: onsdagstræning
Fin info.Klaus Bomholt wrote:Jeg kører fast hver onsdag - vil du hænge på så ring / sms 23638558 eller email klaus@bomholt.info.
Jeg kører fra Værløse; vi aftaler start tid & sted men som udgangspunkt Furesøbad 16:30
/Klaus Bomholt
Jeg kan desværre normalt ikke så tidligt, men måske andre har lyst.
pt. kan jeg heller ikke magte flere cykel opgaver, da Patrick også skal indlægges her i April
-
- 3000+ posts = spammer
- Niklas Freydberg
- Cykelmyg
- Morten Hartvigsen
- 3000+ posts = spammer