MTB: Det blå spor søndag 26-3 kl 10,00 Bemærk sommertid
- Per Olsson
- Bagfra højre-om!
MTB: Det blå spor søndag 26-3 kl 10,00 Bemærk sommertid
Er der stemning for en tur på det blå søndag , vi mødes ved Holte hallerne kl 10,00 Sommer tid.
Bemærk ny tid fra 9.30 til 10,00

Last edited by Per Olsson on 24 Mar 2006, 08:50, edited 2 times in total.
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
- Stephan Bak
- Alene i udbrud
-
- 3000+ posts = spammer
- Per Olsson
- Bagfra højre-om!
- Peter Christensen
- 3000+ posts = spammer
- Ask 'Bask' Hybel
- Nu med støttefod
- Morten Hartvigsen
- 3000+ posts = spammer
- Per Olsson
- Bagfra højre-om!
Ok Peter jeg har ellers trænet hele ugen , så min form skulle være på vej op eller ned..Peter Christensen wrote:Jeg er frisk på en tur. Sne er skønt man bliver så dejlig træt efter en omgang snefræsMen til Per og Anders er jeg nødt til at sige, at denne gang gider jeg ikke at holde og vente på jer
![]()
![]()

12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
- Stephan Bak
- Alene i udbrud
- Morten Hartvigsen
- 3000+ posts = spammer
Per Olsson wrote:Ok Peter jeg har ellers trænet hele ugen , så min form skulle være på vej op eller ned..Peter Christensen wrote:Jeg er frisk på en tur. Sne er skønt man bliver så dejlig træt efter en omgang snefræsMen til Per og Anders er jeg nødt til at sige, at denne gang gider jeg ikke at holde og vente på jer
![]()
![]()
Enig Flemming vi trænger til forår , jeg er træt af alt det vinter tøj ...
Citat fra NSC igår: Læg en træningsplan, så er det nemmere at holde, også overforsig selv, så man ikke afviger fra sin træning når det er surt, hvis det regner, osv.
- Per Olsson
- Bagfra højre-om!
Morten . min tr plan er helt klar , 20 km kl 0600 for fuld skrald da jeg ofte kommer lidt sendt ud døren og eftermiddag 1700..20 km fuld skrald ellers får jeg kold aften mad. spin. tirsdag/lørdag skoven Søndag. det er min tr plan for hele ugen. Og ifgl. Jack Arvid Olsen danner man mest testeron om morgen, det er der skal man træne hårdt... 1 uge til på mtb. lågen... så er det raceren , mand jeg glæder mig..Morten Hartvigsen wrote:Per Olsson wrote:Ok Peter jeg har ellers trænet hele ugen , så min form skulle være på vej op eller ned..Peter Christensen wrote:Jeg er frisk på en tur. Sne er skønt man bliver så dejlig træt efter en omgang snefræsMen til Per og Anders er jeg nødt til at sige, at denne gang gider jeg ikke at holde og vente på jer
![]()
![]()
Enig Flemming vi trænger til forår , jeg er træt af alt det vinter tøj ...
Citat fra NSC igår: Læg en træningsplan, så er det nemmere at holde, også overforsig selv, så man ikke afviger fra sin træning når det er surt, hvis det regner, osv.

- Per Olsson
- Bagfra højre-om!
To Hustler og to Pmc-mtb'er. hvad med dig Anders skal du ikke have sol på de blege ben igen , denne gang kommer du vel i korte rør
..obs jeg har din drikke dunk. Skal vi rykke det til kl 1000. i stedet for kl 9.30

se nu begynder du at snakke fornuft... kl 10 begynder at ligne noget...
Møde tidligere end normalt på en dag hvor man skal en time tidligere op!! du er sindsyg.... korte rør bliver det nok ikke - det kan mine knæer ikke...
Vil gerne give en formentlig - og på ny cykel
tak for huskeren med dunken...
Møde tidligere end normalt på en dag hvor man skal en time tidligere op!! du er sindsyg.... korte rør bliver det nok ikke - det kan mine knæer ikke...
Vil gerne give en formentlig - og på ny cykel

tak for huskeren med dunken...
I was "Treked" Specialized is NOT for special people