Claes wrote:Jeg trækker mig ikke har plads til 2 mere derned, hvis vi kan finde plads til 4 cykler i alt. Men da jeg fortsætter ferien direkte i Italien, er det kun lift derned der er muligt.
Det lader jo til at Hartvigsen har skaffet en 4 cykelholder.....
Vil du låne et par cykler med resten af ferien ?
Det gør det noget nemmere, at komme hjem med fly/tog eller hvad vi nu finder ud af .
/Niels (og Mikkel)
mvh Niels Henningsen
Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
Carsten Graff wrote:
Hvem der kører med hvem, har jeg ikke overblik over, men vi kan evt. mødes en aften/eftermiddag hos mig, og så kan os der har kørt før, give lidt info til alle der skal med for første gang, og samtidig få fyldt de forskellige biler op.
Lyder som en god ide
mvh Niels Henningsen
Claes wrote:Jeg trækker mig ikke har plads til 2 mere derned, hvis vi kan finde plads til 4 cykler i alt. Men da jeg fortsætter ferien direkte i Italien, er det kun lift derned der er muligt.
Det gør det noget nemmere, at komme hjem med fly/tog eller hvad vi nu finder ud af .
/Niels (og Mikkel)
Lyder super med en cykelholder til 4. Ville være ked af at skulle have ansvaret for jeres cykler efterfølgende, da den lille dolomit-tur bliver fulgt af 3 ugers ferie, heraf med perioder i storbyer og perioder med vandring, hvor bilen bliver uden opsyn i længere tid.
/Niels (og Mikkel)
Lyder super med en cykelholder til 4. Ville være ked af at skulle have ansvaret for jeres cykler efterfølgende, da den lille dolomit-tur bliver fulgt af 3 ugers ferie, heraf med perioder i storbyer og perioder med vandring, hvor bilen bliver uden opsyn i længere tid.
Det lader til der er en løsning på vej mht hjemtransporten inkl cykler,så dem slipper du for resten af ferien... Nå men forhåbentlig kan vi fordele os alle ved det planlagte/omtalte møde...
mvh Niels Henningsen