Südtirol Dolomiti Superbike 2013
- Christian Jorgensen
- Træder stor mølle!
Re: Südtirol Dolomiti Superbike 2013
@Steen: Ok, så er vi dig, Henrik og undertegnede i min nu fuldbookede bil. Der er sikkert plads på et værelse eller en ekstra opredning. Regner med at vi kører torsdag tidligt på aftenen og hjem igen søndag.
/Christian
/Christian
- Carsten Graff
- UST? Ja måske...
@Steen og alle andre der skal med.
Jeg har pt. ca. 40 senge på 3 hoteller, vi skal bruge ca. 20 senge. Mangler endnu svar fra et hotel, hvor jeg har mailet et par gange, så alle kan være på samme hotel. Så altså, overnatning er på plads. Tror jeg.
Hvem der kører med hvem, har jeg ikke overblik over, men vi kan evt. mødes en aften/eftermiddag hos mig, og så kan os der har kørt før, give lidt info til alle der skal med for første gang, og samtidig få fyldt de forskellige biler op.
Jeg har pt. ca. 40 senge på 3 hoteller, vi skal bruge ca. 20 senge. Mangler endnu svar fra et hotel, hvor jeg har mailet et par gange, så alle kan være på samme hotel. Så altså, overnatning er på plads. Tror jeg.
Hvem der kører med hvem, har jeg ikke overblik over, men vi kan evt. mødes en aften/eftermiddag hos mig, og så kan os der har kørt før, give lidt info til alle der skal med for første gang, og samtidig få fyldt de forskellige biler op.
- Steen Andersen
- Med blød hat
Super fedt
for gebyret stiger snart, godtnok kun 5 penge

Tykke kan også have tynd mave 

- Steen Andersen
- Med blød hat
Så skulle jeg være tilmeldt dolorace
det blir feee.

Tykke kan også have tynd mave 

- Daniel Profitlich
- Træder stor mølle!
Jeg vil lige melde jeg/Vi ikke tager til Dolomiti Desværre
men det blev lidt af et problem at få det til at gå op i en højere enhed..
HA EN FEEE TUR

HA EN FEEE TUR

Graff, er der kommet afklaring på hotel?Carsten Graff wrote:@Steen og alle andre der skal med.
- Niels G Henningsen
- 3000+ posts = spammer
Både Mikkel og Jeg mangler "et lift", bidrager selvfølgelig med udgifter og "køretid"...
mvh Niels Henningsen
Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
-
- Stuntcyklist!
Nu hvor Profitlich trækker sig, er jeg desværre også forhindret i at deltage i løbet. Men hvis der dukker en person op, der ikke skal køre og vil holde øje med mine to terrorister vil jeg overveje det, for Torben er mega tung i røven i år!!!.
- Steen Andersen
- Med blød hat
Jeg trækker mig ikke
har plads til 2 mere derned, hvis vi kan finde plads til 4 cykler i alt. Men da jeg fortsætter ferien direkte i Italien, er det kun lift derned der er muligt.

Jeg bliver desværre nødt til at aflyse
I må have en fantastisk tur.
//Strået

//Strået
Frog jumps er vejen frem ....
- Niels G Henningsen
- 3000+ posts = spammer
Hvis man kan "forhåndsbooke" de 2 pladser dernedad, så er vi dog kommet dernedClaes wrote:Jeg trækker mig ikkehar plads til 2 mere derned, hvis vi kan finde plads til 4 cykler i alt. Men da jeg fortsætter ferien direkte i Italien, er det kun lift derned der er muligt.

mvh Niels & Mikkel
mvh Niels Henningsen
I er hermed noteret for de 2 pladser derned. Hvis vi kan finde en holder til 4 cykler ville det være super.Niels G Henningsen wrote:Hvis man kan "forhåndsbooke" de 2 pladser dernedad, så er vi dog kommet dernedClaes wrote:Jeg trækker mig ikkehar plads til 2 mere derned, hvis vi kan finde plads til 4 cykler i alt. Men da jeg fortsætter ferien direkte i Italien, er det kun lift derned der er muligt.
mvh Niels & Mikkel
- Morten Hartvigsen
- 3000+ posts = spammer
Claes jeg kan godt sponserer en cykelholder til krog t. 4 cykler, men skriv en mail til mig med til/fra dato, så booker jeg til jer.
Morten Hartvigsen wrote:Claes jeg kan godt sponserer en cykelholder til krog t. 4 cykler, men skriv en mail til mig med til/fra dato, så booker jeg til jer.

Fremtiden kommer af sig selv - Det gør fremskridt IKKE!
http://www.michael-jensen.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.michael-jensen.com" onclick="window.open(this.href);return false;