Kære Hustlere og andet godtfolk!
Årets udgave af det legendariske Skakkes Pinseløb finder i år sted på årest vel nok varmeste dag. Nemlig Lørdag d. 18. maj 2013 kl. 10.00. Efter 18. maj banker den danske sommer nemlig på, og så ved vi alle godt, at man gør klogest i at holde sig langt væk fra de danske skove!

Igen i år har Jacob Lauritsen lagt en rute, der serverer udfordringer for både eliten og veteranerne, og jeg har allerede bestilt 50 guldmedaljer til elite klassen. Som vi alle ved, så har Hustlerne det sværest, når det går opad, så jeg har bedt Jacob om at finde på en rute, hvor det går mest nedad, så alle får en positiv oplevelse.
Efter løbet vil der være mulighed for at sætte gebisset i en lægger grillfætter fra det store H12 overskudslager. Igen håber vi på, at Wat-tøserne vil arrangere noget børneunderholdning?!

Der vil forhåbentligt igen i år være massere af præmier fra H12 (vi skal huske at sige til H12 speakerne, at de ikke skal være alt for gavmilde med timepræmierne!!)

Tilmelding
Der findes seks klasser: (ALLE skal tilmelde sig af hensyn til fødevarelogistikken!)
- Elite - under 15 år - Børnerute (hjælpere, der kører sammen med deres børn skal tilmelde sig "jeg-er-bare-sulten"-klassen!)
- Elite - under 15 år - Voksenrute
- Veteran - Damer
- Veteran - Herrer
- Jeg hedder Gunnar! NYHED
- "Jeg er bare sulten"-klassen. Denne klasse er for alle, der ikke cykler, eller hvis man bare triller rundt på ruten som "bodyguard" for eliten
Frivillige
Pinseløbet søger frivillige:
- Kagebagere
- Pastasalat
- Kartoffelsalat
- Coleslaw
- Boller (Pølsebrød, flüte eller lign.)
- Startnumre fabrikation
- Tidtagning - Udelukkende udlevering af startnumre og chip
- Grill mestre ( 2 pers)
- Rutenedtagning er de fire hurtigste i veteran klassen. Bum!

Husk, at frivillige får en ekstra seddel i lodtræknings puljen

Tid og sted:
Løbet starter kl. 10. Kom i god tid til udlevering af startnumre.
Vi mødes her (samme sted som sidste år):

Tilmelding:
Brug dette link:

Jeg håber på stort fremmøde og glæder mig til at se jer alle sammen...