S: Nordic 24 - SOLO billet sælges KR. 450
- Niels Haslov
- Nu med støttefod
S: Nordic 24 - SOLO billet sælges KR. 450
Mit knæ har nedlagt forbud mod deltagelse i Nordic24
, så send en sms til 5121 7164, hvis du er interesseret i at købe den.

Last edited by Niels Haslov on 13 Jun 2012, 21:24, edited 2 times in total.
Cykler du - eller hykler du
Re: S: Nordic 24 - SOLO billet sælges
Æv med knæet, god bedring og godt du lytter til kroppen
/Niels
- Niels Haslov
- Nu med støttefod
joh...men det er godt nok træls... men nok en meget god ide ikke at belaste knæet resten af året med lange løb
Hvad er den af Niels, jeg var ellers sikker pa at du have faet det fixet, maske du bare skal udskifte de gamle ben
God bedring, jeg allerede en plads pa et hold.

God bedring, jeg allerede en plads pa et hold.
- Niels Haslov
- Nu med støttefod
jep...men det er åbenbart lidt følsomt, selvom det er 2 år siden "det gik galt sidst"...
Fik defekt med sadlen/saddelpind til Stamina12, og den blev så nok ikke fixet rigtigt, så de 8-9 timer på
den skodrute gjorde at min knæ nedlagde protester... det fik så ro (nogenlunde) til H12 (det skal man jo køre
)... så da jeg startede havde jeg nok en fornemmelse af at jeg ikke kørte all day. ..og det gik også kun til 7 timer... Og så er der ikken nogen ide i at køre 24 solo...når nu den igen står på let eller ingen træning den kommende tid.
Skal i hvert fald være klar til H12 næste år.... fed rute...fedt sted... god skov som tørrede rimeligt hurtigt op efter regnen, godt expo/telt område... alt i alt..
ud af 5
Fik defekt med sadlen/saddelpind til Stamina12, og den blev så nok ikke fixet rigtigt, så de 8-9 timer på
den skodrute gjorde at min knæ nedlagde protester... det fik så ro (nogenlunde) til H12 (det skal man jo køre

Skal i hvert fald være klar til H12 næste år.... fed rute...fedt sted... god skov som tørrede rimeligt hurtigt op efter regnen, godt expo/telt område... alt i alt..

Niels, du har et grønt hjerte selvom du kører i blåt tøj..Niels Haslov wrote:Skal i hvert fald være klar til H12 næste år.... fed rute...fedt sted... god skov som tørrede rimeligt hurtigt op efter regnen, godt expo/telt område... alt i alt..![]()
![]()
![]()
![]()
ud af 5
vi ses i Nødebo hvis ikke før

"Life moves pretty fast. If you don’t stop to look around once in a while, you could miss it” Ferris Bueller.
http://www.andreasmikkel.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.andreasmikkel.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
- Niels Haslov
- Nu med støttefod
- Niels Haslov
- Nu med støttefod