Henrik Nielsen wrote:hvad er det for en placering J-lo det ser da ellers ud til at du har kørt stærkt nr. pladen sidder helt skævt pga. vindmodstanden

.
Håber der kommer en historie.
Det er vel et spm. om timer på cyklen Henrik, min træning starter igen, når sneen er væk, gider ikke sne og saltede veje

Kører fordi det er hyggeligt at møde Hustlerne, som altid
Det var ellers et rigtigt fint løb, og selv om resultatet er dårligt, var det sjovt at være med. Jeg fik ikke kørt mig ud i dag, det var mest en test at kroppen, hvilket gik rigtigt godt, jeg glæder mig til at komme rigtigt i gang
Jeg startede i Box 4, faktisk den bedste box i år, underligt nok, men man rykker op, bare man kommer til de kolde og glatte afdelinger

Jeg gik fra Box 5 til 4, selv om jeg kørte 1 omgang sidst, pga. en punktering...
Første omgang blev kørt med blandede følelser, der var meget ventetid igen, nede hvor jeg startede - det er sku ikke sjovt! Det gode er, at så snart det bliver teknisk, henter jeg placeringer, men taber på tonser - men det kan der jo gøres noget ved, faktisk en god følelse, da tonser jo normalt er 'my thing'. Løb med cykel er ikke top sjovt, men det gik, det var svært at overhale, for ikke at sige umuligt, så jeg holdt mig pænt på min plads i rækken, for jeg skulle jo bare rundt.
Anden omgang var meget bedre, der var mere sprædning på rytterne, samtidigt var sneen kørt hård, så jeg var ikke af cyklen en eneste gang. Efterhånden kom der mere fart i cyklen, og jeg kørte faktisk godt på sidste halvdel af anden omgang, hvor jeg fik hentet en del ryttere.
Benene er ikke ømme nu, hvilket betyder at der er lidt mere af gi' af - det giver forhåbninger til den kommende træning, grundformen (hvis man kan tale om sådan en) virker ok, der er længe til nordic 24
Jeg kan se jeg kun er få sekunder efter Torsten Bak (Læder Stevens bror), det skulle jeg bare ha' vist, så havde den fået lidt ekstra...
Tak for i dag, det er fandme hyggeligt drenge - altid en fornøjelse!