Tak skal du have... Vi tager bilen til Zell am See i de Østrigske alper...J-LO wrote:God tur Grønbech. Hvor er det du skal på ferie?
Hustlernes julefrokost 2006
- Casper Fabricius
- Mudderkonge
- Casper Fabricius
- Mudderkonge
-
- 3000+ posts = spammer
-
- 3000+ posts = spammer
- Per Olsson
- Bagfra højre-om!
Hahaha, tak skal I have, puls og pils træning, nu med snaps... Hahaha. Det er endnu engang god Hustler stil...Per Olsson wrote:Jeg tager en AAlborg med Extra Akvavit med... og kikker lige i bar skabet om der er mere der holder min 40 % som kan bruges ..
God tur Michael .![]()
........![]()
![]()
![]()
..... Pils og puls og nu med snaps.....
![]()
![]()
![]()
........
Damn I får en god aften(satser på at få en fyldigt refaret når jeg kommer hjem, inkl fede billeder)

Drenge - har lige fået bekræftet maden... YIHAAAA
Det ser ud til at vi få rigelig med sprut (SNAPS) med alt det i finder i gemmerne - Jeg skal nok bringe en kasse øl. Men er der flere der kan gøre det?? evt i stedet for sprut eller skal vi lige ud at købe nogen....

Det ser ud til at vi få rigelig med sprut (SNAPS) med alt det i finder i gemmerne - Jeg skal nok bringe en kasse øl. Men er der flere der kan gøre det?? evt i stedet for sprut eller skal vi lige ud at købe nogen....

I was "Treked" Specialized is NOT for special people
- Per Olsson
- Bagfra højre-om!
- Per Olsson
- Bagfra højre-om!
Re: Hustlernes julefrokost 2006
Er der et tidspunkt vi skal komme på , det kan jeg ikke lige se noget sted nok bare mig men skriv det lige igenJ-LO wrote:Casper ligger hus til, stedet er Bryggen den 26/11 2005.
Vi er ikke klar med detaljerne endnu, men hold dagen fri!!!! VI regner med at der skal indbetales nogle penge på kontoen, hvorefter vi får mad udefra, mon ikke vi selv skal medbringe drikke?
Mere info her, når vi har den!
BOOK I DIN KALENDER NU!
Vi vil gerne vide ca. hvor mange der har lyst til at komme, så et ja eller nej her please. Man hænger først på arrangementet, når pengene er indbetalt, hvilket bliver inden udgangen af oktober.
Kommer du og gir den gas?
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
-
- 3000+ posts = spammer
- Per Olsson
- Bagfra højre-om!