Night Ride onsdag 16/11 kl 1900

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Mikkel Henningsen
Bjergrytter af statur

Re: Night Ride onsdag 16/11 kl 1900

Post by Mikkel Henningsen »

cjfarum wrote:Jeg blev sgu lidt rundtosset (og til tider også forpustet...)

Tak for fin tur. Hjelmen hørte jeg ikke for denne gang, men til gengæld god røg på andre områder.

For de der måtte spørge: CJFarum står for Christian Jørgensen fra Farum. Læste selvfølgelig først navnekodeks EFTER tilmelding på boardet. Må se om admin kan ændre.

Ses om 2 uger eller måske i Tisvilde til Falls Race (hvor jeg dog stiller for Furesø Cykelmotion og kæmper mod jer :mrgreen: - må se om det bliver Hustler på sigt :lol: )

/Christian
Når du ser 5 lynhurtige Hustlere køre et effektivt tog, mens vi spiser kage og drikker kaffe og har vores eget mikromiljø med sol og 20 grader, så skal du nok blive overbevist 8)
It's not whether you get knocked down, it's whether you get up. - Vince Lombardi
Gunnar G
Set uden lys

Post by Gunnar G »

Niels G Henningsen wrote:Og en særlig tak til Gunnar for med usvigelig præcission ,at finde de 3-4 eneste steder i skoven med pløre .... og hvad er en tur uden lidt mudder :mrgreen:
Jeg takker for ros, men det er ikke fortjent, desværre. Jeg kørte hele vejen som agterlanterne/fejeblad, bortset fra nogle få sekunder på bakkerne i nærheden af genbrugsstationen i Værløse.
Det var nogle andre der kørte forrest. :mrgreen:
Toujours sur la plaque.
Peter Christensen
3000+ posts = spammer

Post by Peter Christensen »

Niels G Henningsen wrote:
Og en særlig tak til Gunnar for med usvigelig præcission ,at finde de 3-4 eneste steder i skoven med pløre .... og hvad er en tur uden lidt mudder :mrgreen:
Ja den må jeg nok tage æren for - men der skal jo være lidt guf til knopperne :D
Gid det snart var maj...!
Post Reply