Hotcup 5. afdeling på søndag
- Tobias Sonne
- Mangler fart
Hotcup 5. afdeling på søndag
Hej med jer...
Kommer der nogle grønne på søndag??
Info fra hjemmesiden:
Hot news:
10/8-2011: ÆNDRING TIL STÆVNEPLADS OG RUTE:
Den høje luftfugtighed gør at vi bliver nødt til at lave nogle små justeringer til afdeling 5, Hareskov skriver:
P.g.a. den meget våde sommer, har vi valgt at flytte stævnepladsen og start/mål fra Gisselfeldengen til P-pladsen ved Gisselfeldengen, Skovlystvej, 3500 Værløse. Da der på den annoncerede rute også er en del "Søer" og dybe mudderhuller, vil der blive foretaget enkelte ændringer, så vi ikke får nogle drukne-ulykker!
Vi ses,
Tue og Torben
Mon ikke det bliver Nobbyerne?
Kommer der nogle grønne på søndag??
Info fra hjemmesiden:
Hot news:
10/8-2011: ÆNDRING TIL STÆVNEPLADS OG RUTE:
Den høje luftfugtighed gør at vi bliver nødt til at lave nogle små justeringer til afdeling 5, Hareskov skriver:
P.g.a. den meget våde sommer, har vi valgt at flytte stævnepladsen og start/mål fra Gisselfeldengen til P-pladsen ved Gisselfeldengen, Skovlystvej, 3500 Værløse. Da der på den annoncerede rute også er en del "Søer" og dybe mudderhuller, vil der blive foretaget enkelte ændringer, så vi ikke får nogle drukne-ulykker!
Vi ses,
Tue og Torben
Mon ikke det bliver Nobbyerne?
- Hanne Egaa
- Nu med chainsuck
- Niels G Henningsen
- 3000+ posts = spammer
Re: Hotcup 5. afdeling på søndag
kommer også, hvis jeg kan finde min snorkel 

mvh Niels Henningsen
Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
Selvfølgelig kommer vi.
Kommer du

Kommer du

Der er jo pølser og is. Køre man mere end en omgang er det ikke sikkert der er valgfri ½L is 

Klubmester i Tri-Sprint 2016
- Tobias Sonne
- Mangler fart
Torben wrote:Selvfølgelig kommer vi.
Kommer du![]()
![]()
![]()
![]()
tja... har jo betalt for det

Med alle de tråde du har oprettet omkring deltagelse i diverse løb bliver du nødt til at komme.Tobias Sonne wrote: tja... har jo betalt for det

Jeg kommer selv og kører. Var ude at trille en tur i dag. Stængerne er skarpe som en barberknive: nu skal der gives gas

Tobias er det så dit sidste mtb løb?. Jeg synes ikke dit tøj er så fandens grønt på FB 

Klubmester i Tri-Sprint 2016
- Jacob Korsholm
- Søger sponsor!
Jeg kommer ikke. Kan sgu ikke tåle at spise alle de pølser og Hansen is!
- Carsten Graff
- UST? Ja måske...
Jeg kommer for at få noget træning i benene, grill pølser i maven og mudder i hovedet.
- Tobias Sonne
- Mangler fart
Kenny wrote:Tobias er det så dit sidste mtb løb?. Jeg synes ikke dit tøj er så fandens grønt på FB
Bare rolig, jeg forlader ikke Hustlerne, men da landevejen også fortjener mit selskab, og dette ikke er på "hustlerprogrammet" træner jeg på landevejen med den lokale cykelklub. Der er ingen vedtægtsmæssige hindringer i vejen for dette.
Det håber jeg der er forståelse for.
- Steen Andersen
- Med blød hat
Du må først køre landevej i en anden klub når du kan sætte "the Henningsen-klan" på de smalle dækTobias Sonne wrote:Kenny wrote:Tobias er det så dit sidste mtb løb?. Jeg synes ikke dit tøj er så fandens grønt på FB
Bare rolig, jeg forlader ikke Hustlerne, men da landevejen også fortjener mit selskab, og dette ikke er på "hustlerprogrammet" træner jeg på landevejen med den lokale cykelklub. Der er ingen vedtægtsmæssige hindringer i vejen for dette.
Det håber jeg der er forståelse for.

/Niels
Kommer og ryder pølseboden.
"Life moves pretty fast. If you don’t stop to look around once in a while, you could miss it” Ferris Bueller.
http://www.andreasmikkel.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.andreasmikkel.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Stuntcyklist!
Ruten er lavet lidt om ift den på GPSite og de værste mudderhuller er væk. Dvs en lækker og sprød rute med kun 3 bakker, der ikke kan køres i den store klinge. Husk på at "mellemklingen kun er flimmer" citat Klaus N.
Den officielle rute kan ses her: http://connect.garmin.com/activity/106168003 og se bort fra stykker Farum - Værløse. Jeg har lige været rundt og det kan stadigvæk regne lidt i nat uden at ruten tager skade.
Vi ses til pølser og is efter løbet.
Den officielle rute kan ses her: http://connect.garmin.com/activity/106168003 og se bort fra stykker Farum - Værløse. Jeg har lige været rundt og det kan stadigvæk regne lidt i nat uden at ruten tager skade.
Vi ses til pølser og is efter løbet.