Og gode beretninger fra alle sammen, sjovt at læse
I skriver at I brugte "alle gear" eller "2. gear af 20" (XX?). Hvad for en gearing er det i praksis? Klinge/Krans = 24/32, 28/36, eller hvad? Hvad har man brug for til at komme op ad de bakker? Her kunne det være interessant at høre fra den "lettere" ende af feltet.
Gunnar G wrote:
I skriver at I brugte "alle gear" eller "2. gear af 20" (XX?). Hvad for en gearing er det i praksis? Klinge/Krans = 24/32, 28/36, eller hvad? Hvad har man brug for til at komme op ad de bakker? Her kunne det være interessant at høre fra den "lettere" ende af feltet.
Spørgsmålet er om endnu lettere gear hjælper på en 30% stigning på groft grus/småsten....
Men min gearing er 42/32/22 og 11-32...
mvh Niels Henningsen
Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
Der var ikke behov for helt store knopper på dækkene men jeg var glad for at have nogle bredde dæk på for at få lidt komfort og skåne fælgene mod de klippestykker vi skulle hen over.
Så er der officielle billeder... der kan købes , men de ser fine ud
Man kan søge på sit startnummer,og få vist en pakke hvor man er med, desuden kan man:
5. Did you ride with a Garmin? Choose "GPSearch" in in one of the unsorted categories. Upload your GPX file and our system will show you a significant reduction of all unsorted pictures. You will find your pics very easy then
Last edited by Niels G Henningsen on 13 Jul 2011, 09:40, edited 1 time in total.
mvh Niels Henningsen
Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
Da jeg var hurtigste Hustler må mit valg af dæk være det bedste setup.
Dæk: Racing Ralph 2,25
Tryk: 2 bar
Slanger: Latex med lapper.
(Fik fortalt aftenen før løbet, at man ikke kan lappe latex slanger, men jeg havde sat alm. lapper på. Det gjorde mig lidt nervøs, men det holdt hele vejen).
Carsten Graff wrote:
Slanger: Latex med lapper.
(Fik fortalt aftenen før løbet, at man ikke kan lappe latex slanger, men jeg havde sat alm. lapper på. Det gjorde mig lidt nervøs, men det holdt hele vejen).
Det holder lige når man har (nød)lappet dem. Et par dage efter ligger de løse og rasler rundt i dækket.
og tak for dæk info ...
Carsten Graff wrote:
Slanger: Latex med lapper.
(Fik fortalt aftenen før løbet, at man ikke kan lappe latex slanger, men jeg havde sat alm. lapper på. Det gjorde mig lidt nervøs, men det holdt hele vejen).
Det holder lige når man har (nød)lappet dem. Et par dage efter ligger de løse og rasler rundt i dækket.
og tak for dæk info ...
Jeg har da lappet massere af latex slanger uden problemer.. de holder stadig..
dog aldrig med alm lapper, men med de selvklæbende, og sætter dem på når slangen er blæst lidt op.
Dog siger rygtet at man kan lappe dem ved at klipp slangen over ved hullet, og limme sammen ved at ligge den ene ende ind i den anden.
Har ikke rpøvet det, men det lyder egentligt ok.
'''You're just jealous because the voices only talk to me.'''
Carsten Graff wrote:
Slanger: Latex med lapper.
(Fik fortalt aftenen før løbet, at man ikke kan lappe latex slanger, men jeg havde sat alm. lapper på. Det gjorde mig lidt nervøs, men det holdt hele vejen).
Det holder lige når man har (nød)lappet dem. Et par dage efter ligger de løse og rasler rundt i dækket.
og tak for dæk info ...
Jeg har da lappet massere af latex slanger uden problemer.. de holder stadig..
dog aldrig med alm lapper, men med de selvklæbende, og sætter dem på når slangen er blæst lidt op.
Dog siger rygtet at man kan lappe dem ved at klipp slangen over ved hullet, og limme sammen ved at ligge den ene ende ind i den anden.
Har ikke rpøvet det, men det lyder egentligt ok.
Er også blevet anbefalet at lappe latexslanger med de selvklæbende, bl.a Leyzyne laver nogen og også Parktool