S: The one and only Team Hustler cykelhjelm...

Sælg dit gamle udstyr, eller køb noget brugt.
Post Reply
AnneHolm
Med nye kabler

S: The one and only Team Hustler cykelhjelm...

Post by AnneHolm »

Det er med sorg i sindet, at jeg skiller mig af med den relativt ny-indkøbte cykelhjelm, men jeg har simpelthen overvurderet størrelsen af mit hoved - den er for stor...

Str.: M
Mærke: Catlike (hvis nogen sku være i tvivl)
Aldrig brugt...

Pris kr. 500,-

Hilsner Anne
Peter Baade
Stuntcyklist!

Post by Peter Baade »

Den vil paase fint på Lise som endelig har fået en MTB og deltager i HoW til sommer - så mon ikke hun snart bliver Hustler?

Skal I til Hotcup på onsdag?
Jais
3000+ posts = spammer

Post by Jais »

Ellers vil klubben gerne købe den tilbage, så kan vi sælge den til et nyt medlem.....
AnneHolm
Med nye kabler

Post by AnneHolm »

Peter Baade wrote:Den vil paase fint på Lise som endelig har fået en MTB og deltager i HoW til sommer - så mon ikke hun snart bliver Hustler?

Super, Peter! Andreas skal til Hotcup - jeg sender den med ham...

Det er godt at høre, at Lise også er blevet MTB rytter og Hustler to come - måske hun kunne være interesseret i at køre Atea12 med Sanne og undertegnede til august...?

Hilsner Anne
Lise Baade
Ny på Hustleren

Post by Lise Baade »

AnneHolm wrote:
Peter Baade wrote:Den vil paase fint på Lise som endelig har fået en MTB og deltager i HoW til sommer - så mon ikke hun snart bliver Hustler?

Super, Peter! Andreas skal til Hotcup - jeg sender den med ham...

Det er godt at høre, at Lise også er blevet MTB rytter og Hustler to come - måske hun kunne være interesseret i at køre Atea12 med Sanne og undertegnede til august...?

Hilsner Anne
Hej Anne.

Det kunne være sjovt at deltage i Atea12, men formen er ikke noget at prale af.
Mht. hjelmen, ja så står Peter og puster mig i nakken, fordi han synes, jeg skal melde mig ind... Nu har han da fået mig til at oprette en profil.

Hilsen Lise
AnneHolm
Med nye kabler

Post by AnneHolm »

[/quote]

Hej Anne.

Mht. hjelmen, ja så står Peter og puster mig i nakken, fordi han synes, jeg skal melde mig ind... Nu har han da fået mig til at oprette en profil.

Hilsen Lise[/quote]

Hej Lise,
Det er klart et skridt i den rigtige retning, at du har fået oprettet en profil - det næste er at mødes i skoven :wink: Sanne, Helle (der er blevet overtalt til at være 3.mand til Atea12) har tænkt os at køre nogle goe ture, og du skal være velkommen. Vi skal nok annoncere det her på sitet, så stay tune.
Vi ses derude.
Hilsner A
Hanne Egaa
Nu med chainsuck

Post by Hanne Egaa »

AnneHolm wrote:
Hej Anne.

Hilsen Lise[/quote]

Hej Lise,
Det er klart et skridt i den rigtige retning, at du har fået oprettet en profil - det næste er at mødes i skoven :wink: Sanne, Helle (der er blevet overtalt til at være 3.mand til Atea12) har tænkt os at køre nogle goe ture, og du skal være velkommen. Vi skal nok annoncere det her på sitet, så stay tune.
Vi ses derude.
Hilsner A[/quote]

Hey husk lige at give mig et praj når I skal ud at køre dametur - så prøver jeg at lokke den hemmelige Hustler Susanne Rolighed med
Med grønne pedaler
AnneHolm
Med nye kabler

Post by AnneHolm »

Hanne Egaa wrote:
Hey husk lige at give mig et praj når I skal ud at køre dametur - så prøver jeg at lokke den hemmelige Hustler Susanne Rolighed med
will do :wink:

/Anne
Post Reply