Det er med sorg i sindet, at jeg skiller mig af med den relativt ny-indkøbte cykelhjelm, men jeg har simpelthen overvurderet størrelsen af mit hoved - den er for stor...
Str.: M
Mærke: Catlike (hvis nogen sku være i tvivl)
Aldrig brugt...
Pris kr. 500,-
Hilsner Anne
S: The one and only Team Hustler cykelhjelm...
-
- Stuntcyklist!
Super, Peter! Andreas skal til Hotcup - jeg sender den med ham...Peter Baade wrote:Den vil paase fint på Lise som endelig har fået en MTB og deltager i HoW til sommer - så mon ikke hun snart bliver Hustler?
Skal I til Hotcup på onsdag?
Det er godt at høre, at Lise også er blevet MTB rytter og Hustler to come - måske hun kunne være interesseret i at køre Atea12 med Sanne og undertegnede til august...?
Hilsner Anne
-
- Ny på Hustleren
Hej Anne.AnneHolm wrote:Super, Peter! Andreas skal til Hotcup - jeg sender den med ham...Peter Baade wrote:Den vil paase fint på Lise som endelig har fået en MTB og deltager i HoW til sommer - så mon ikke hun snart bliver Hustler?
Skal I til Hotcup på onsdag?
Det er godt at høre, at Lise også er blevet MTB rytter og Hustler to come - måske hun kunne være interesseret i at køre Atea12 med Sanne og undertegnede til august...?
Hilsner Anne
Det kunne være sjovt at deltage i Atea12, men formen er ikke noget at prale af.
Mht. hjelmen, ja så står Peter og puster mig i nakken, fordi han synes, jeg skal melde mig ind... Nu har han da fået mig til at oprette en profil.
Hilsen Lise
[/quote]
Hej Anne.
Mht. hjelmen, ja så står Peter og puster mig i nakken, fordi han synes, jeg skal melde mig ind... Nu har han da fået mig til at oprette en profil.
Hilsen Lise[/quote]
Hej Lise,
Det er klart et skridt i den rigtige retning, at du har fået oprettet en profil - det næste er at mødes i skoven
Sanne, Helle (der er blevet overtalt til at være 3.mand til Atea12) har tænkt os at køre nogle goe ture, og du skal være velkommen. Vi skal nok annoncere det her på sitet, så stay tune.
Vi ses derude.
Hilsner A
Hej Anne.
Hilsen Lise[/quote]
Hej Lise,
Det er klart et skridt i den rigtige retning, at du har fået oprettet en profil - det næste er at mødes i skoven

Vi ses derude.
Hilsner A
- Hanne Egaa
- Nu med chainsuck
Hej Anne.AnneHolm wrote:
Hilsen Lise[/quote]
Hej Lise,

Vi ses derude.
Hilsner A[/quote]
Hey husk lige at give mig et praj når I skal ud at køre dametur - så prøver jeg at lokke den hemmelige Hustler Susanne Rolighed med
Med grønne pedaler