Hot Cup 1 afdeling
Jeg kommer selv om vejret ikke lige tegner sig fra sin bedste side.
Jeg kørte rundt på ruten i torsdags.
Den er lavet en anelse om i forhold til sidste år men var ret tør der var kun to steder hvor der var potentielt mudder, men elers en del grus stier med mulighed for tons.
Start loopet er lavet om og vi skal ud over marken or rundt inden vi køre ind i skoven på første runde.
Jeg håber godt nok at skoven har suget det meste af de 30mm der er faldet.
Vi ses i aften og husk det varme tøj til bag efter
Jeg kørte rundt på ruten i torsdags.
Den er lavet en anelse om i forhold til sidste år men var ret tør der var kun to steder hvor der var potentielt mudder, men elers en del grus stier med mulighed for tons.
Start loopet er lavet om og vi skal ud over marken or rundt inden vi køre ind i skoven på første runde.
Jeg håber godt nok at skoven har suget det meste af de 30mm der er faldet.
Vi ses i aften og husk det varme tøj til bag efter

- Hanne Egaa
- Nu med chainsuck
- Palle 'PS' Madsen
- Cykelmyg
Hehehe ja det bliver farken grineren at køre på en mark som lige har fået 30mm regn! Jeg gælder mig til i aften hvor jeg skal først vaske cyklen og lige efter skal til at skifte hele drivlinjen ud;))Start loopet er lavet om og vi skal ud over marken or rundt inden vi køre ind i skoven på første runde.
Don't be a mad dogg G - hit that trail hard!
-
- 3000+ posts = spammer
-
- Stuntcyklist!
- Henrik Nielsen
- 1 omgang efter
Fåååårk et fedt løb. Humøret var ikke just i top da jeg kravlede ud af bilen og vinterens træning blev ikke rigtig til det jeg havde håbet på. Men for satan hvor var jeg flyvende i dag(set i forhold til mine evner)
Jeg husker tydeligt sidste sommer hvor jeg måtte trække op ad mange af bakkerne.....I dag fløj jeg over dem uden at være i nærheden af trætte lår. Til gengæld fik jeg lændesmerter efter ½omgang og det blev kun værre som løbet skred frem. Lidt kramper meldte sig da også, men det er jo bare at bide det i sig og tage en omgang mere.
Jeg var oppe og snuse til Senior og blev lidt bange for at jeg havde givet for meget gas. Men det gik. På anden omgang overhalede jeg Jacob som var gået kold. Desværre fulgte han efter ud på tredje omgang og fik mig til sidst. Og Senior ville ikke se sig slået af den tykke så han tog en omgang mere da jeg kom forbi målstregen midt i hans eftermiddagskaffe.
Og så er lodtræknings sæsonen skudt i gang
EDIT: Jacob min maxpuls var 89% gns 81%. Det er jo ren afslapning
Jeg husker tydeligt sidste sommer hvor jeg måtte trække op ad mange af bakkerne.....I dag fløj jeg over dem uden at være i nærheden af trætte lår. Til gengæld fik jeg lændesmerter efter ½omgang og det blev kun værre som løbet skred frem. Lidt kramper meldte sig da også, men det er jo bare at bide det i sig og tage en omgang mere.
Jeg var oppe og snuse til Senior og blev lidt bange for at jeg havde givet for meget gas. Men det gik. På anden omgang overhalede jeg Jacob som var gået kold. Desværre fulgte han efter ud på tredje omgang og fik mig til sidst. Og Senior ville ikke se sig slået af den tykke så han tog en omgang mere da jeg kom forbi målstregen midt i hans eftermiddagskaffe.
Og så er lodtræknings sæsonen skudt i gang

EDIT: Jacob min maxpuls var 89% gns 81%. Det er jo ren afslapning

Klubmester i Tri-Sprint 2016
- Henrik Storgaard
- Med nyvasket cykel
-
- 3000+ posts = spammer
HotCup er det fedeste!
Tak til Anders, Mølle, Kaj, Torleif, Michael og alle de andre. KongeCup kunne den vel hedde? Glæder mig til om 2 uger, så nakker jeg Baade!
Tak til Anders, Mølle, Kaj, Torleif, Michael og alle de andre. KongeCup kunne den vel hedde? Glæder mig til om 2 uger, så nakker jeg Baade!
Last edited by Jakob 'J-Lo' Lohmann on 18 Apr 2011, 23:05, edited 1 time in total.
- Jacob Korsholm
- Søger sponsor!