Jeg fik prøvet mine i Søndags, og FU.. hvor er de fede jeg kunne køre alt! selv en til-iset kælke bakke... og jeg syntes ikke at de var tunge at køre med..
Jais wrote:Jeg fik prøvet mine i Søndags, og FU.. hvor er de fede jeg kunne køre alt! selv en til-iset kælke bakke... og jeg syntes ikke at de var tunge at køre med..
Michael J wrote:Oki, for det ville jo være surt, hvis piggene var væk,når man nåede skoven
Schwalbe anbefaler at man starter med ca. 40 km. på asfalt for at sikre at piggene 'sætter' sig i dækket så de ikke bliver trukket ud under belastning. Men det råd er nok kun for dem der kører hurtigt, for jeg har stadig alle mine, uden at have været på asfalt med dem
Var ude i 1 1/5 time i en total tilset Geels, Ravnholm og Kirkeskov med mine ICE spike pro UDEN et styrt. Is med smeltevand på alle vejne. Selv ned af de lange bakker med 40 km/t gik det fint, men man skal selvfølgelig ikke presse citronen. Der var en bakke jeg ikke kunne køre og så er der f....... glat i cykelsko på en 30% stigning