Formiddagstur i skoven eller på landevejen søndag 9/1 2011
Formiddagstur i skoven eller på landevejen søndag 9/1 2011
Jeg er frisk på en tur søndag formiddag - gerne i skoven.
Hvis det ikke er muligt at køre i skoven, så en MTB tur på landevejen.
Tid: Søndag formiddag.
Sted: tja - jeg er er åben.
Hvis det ikke er muligt at køre i skoven, så en MTB tur på landevejen.
Tid: Søndag formiddag.
Sted: tja - jeg er er åben.
Jan D
- John Bo Christensen
- Fås den i carbon?
- Klaus Bomholt
- Over stok og sten
Det gælder om at komme først med at pive og de dårlig undskyldninger. Hvis de andre piver før en, må der irettesætte og hånes i let til mellemsvær grad.Gunnar G wrote:OK, men er det så i orden til løb? Jeg synes nemlig at jeg er blevet irettesat for det ogsåBot wrote:Hold nu op med at pive..
Det er usportsligt at have bedre undskyldninger end os andre, og så alligevel køre os i sænk

- John Bo Christensen
- Fås den i carbon?
- John Bo Christensen
- Fås den i carbon?
Tak for en god tur. Vi ventede et par minutter på Jan D, som havde lyst til at køre hjem en ekstra gang. Da vi holder ved Kolle-Kolle for at få ham med, får jeg næsten lagt Gunnar ned, men han redder den heldigvis. Jeg har lige fået pigdæk, så det var vældigt. Farten var dog ikke så vældig.
Jeg har ikke lige tjekket hvor langt vi kørte, men de meste var lige på syregrænsen (90-90% HR).
Klaus B, Gunnar m.fl trak afsted og jeg kæmpede med Jan om sidstepladsen. Når jeg træner lige så lidt, som de andre hævder at de gør, bliver man meget langsom
Jeg har ikke lige tjekket hvor langt vi kørte, men de meste var lige på syregrænsen (90-90% HR).
Klaus B, Gunnar m.fl trak afsted og jeg kæmpede med Jan om sidstepladsen. Når jeg træner lige så lidt, som de andre hævder at de gør, bliver man meget langsom

Dagens tur er her inkl. nightride ruten http://connect.garmin.com/activity/62638519
Jeg var glad for mine pig dæk idag
Jeg var glad for mine pig dæk idag