Jeg har tidligere år forsøgt at få planlagt en tur til MTB marathon i Italien.
I 2011 afholdes løbet lørdag d. 9. juli.
Nu skal det være
Jeg satser på en hurtig tur. Afsted torsdag d. 7. og hjem igen søndag d. 10
Sæt allerede nu kryds i kalenderen.
Hvem skal med ??
Mere info: http://www.dolomitisuperbike.com/
Hej Graff
Det ser katme fristende ud. Jeg havde ellers tænkt mig at gøre som A'et og suse mod Verbier og prøve kræfter med Pas de Lona. Men hvis vi kan samle en flok og gøre det sammen kunne det være kanon.
Tænker du bil? eller hvordan klares transporten? Det ville jo pludselig gøre det hele meget overskueligt.
Christian Andersen wrote:
Det er et max fedt løb.. Jeg var dernede og køre østzharler radmarathon i år! 100 gange bedre en La marmotte!
I følge pålidelig kilde har jeg sikret mig et startnr. til 2011 løbet. Tilmeldingen åbner til januar, men med ny cikel har jeg "sprunget" køen over.
Iøvrigt underligt så mange fra Team Hustler der er med i 2010 resultatlisten. Har vi fået klub fraktioner rundt i hele landet?
Og med hensyn til mtb marathon i juli/italien satser jeg på at køre i bil. Der er plads til 2 mere i bilen inkl. cykler. Pris for overnatning på hotel tæt på start/mål ca. kr. 500,- pr. nat inkl. mad. Transport ca. 500,- - 750,- p.p. Ialt ca. kr. 2.250,- + tilmelding til løbet.
Christian Andersen wrote:
Det er et max fedt løb.. Jeg var dernede og køre østzharler radmarathon i år! 100 gange bedre en La marmotte!
I følge pålidelig kilde har jeg sikret mig et startnr. til 2011 løbet. Tilmeldingen åbner til januar, men med ny cikel har jeg "sprunget" køen over.
Iøvrigt underligt så mange fra Team Hustler der er med i 2010 resultatlisten. Har vi fået klub fraktioner rundt i hele landet?
Og med hensyn til mtb marathon i juli/italien satser jeg på at køre i bil. Der er plads til 2 mere i bilen inkl. cykler. Pris for overnatning på hotel tæt på start/mål ca. kr. 500,- pr. nat inkl. mad. Transport ca. 500,- - 750,- p.p. Ialt ca. kr. 2.250,- + tilmelding til løbet.
Tilmeldingen til østzharler radmarathon foregår sådan at du tilmelder dig inden en eller anden dato og så bliver der trukket lod blandt dem og de heldige får lov at køre løbet!
Som det måske har skinnet igennem er jeg også stærkt fristet på , at prøve noget "nyt".....Har brugt mange sommerferier med Velo Tours ("bjerge på landevej") og det er også rigtig godt....Men Super dolomiti MTB ser forfriskende ud ......
Der er en del You Tube video'er fra begivenheden de sidste par år, som nemt findes med gooogle .
mvh Niels Henningsen
Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....