Ja, det er jo jeres store udfordring.Alice 'Cooper' wrote:Kan du have ret i Jakob, men nu er vi ikke kun en MTB klub men en klub med mange sportsgrene involveret og vi ville have rigtig svært ved at skulle lægge forbud ud om hvad folk må og ikke må.
Slut med de lange og korte
-
- 3000+ posts = spammer
- Peter Christensen
- 3000+ posts = spammer
Mit indlæg var rent gas og ment som et forsøg på at være sjov baseret på en historie som Alice engang fortalte der i korte træk går ud på at hver gang hun skrev noget på mtb.dk så var der en der skrev at hun skulle købe et banner.
Så godt ord igen - og tilbage til dig Hanne der nok skal finde en løsning, hvis jeg kender dig ret
Så godt ord igen - og tilbage til dig Hanne der nok skal finde en løsning, hvis jeg kender dig ret

Gid det snart var maj...!
Typisk digPeter Christensen wrote:Mit indlæg var rent gas og ment som et forsøg på at være sjov baseret på en historie som Alice engang fortalte der i korte træk går ud på at hver gang hun skrev noget på mtb.dk så var der en der skrev at hun skulle købe et banner.

Hanne, surt show.... held og lykke med det. Sikker på du finder på noget

- Alice 'Cooper'
- Yndlingsfarve: Grøn
- Claus Wagner
- Fuldblods MTB'er
- Hanne
- Med nyvasket cykel
Vi ses helt sikkert til en hyggetur på sporet et eller andet sted i en skov..
Tak for den kæmpe opbakning jeg har fået fra jer.. det luner helt ind i knoglerne
..
Cyklen er under "rebuild" og skal forhåbentlig snart ud og køre igen.
Hanne

Tak for den kæmpe opbakning jeg har fået fra jer.. det luner helt ind i knoglerne

Cyklen er under "rebuild" og skal forhåbentlig snart ud og køre igen.
Hanne
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
http://cykelmyginden.blogspot.com/