Tokkekøb/St. Dyrehave SØNDAG d. 17/10 kl. 10:00
Argh crap -enten fangede den forkerte parkeringsplads, ellers var i smuttet da jeg kom lige et par minutter over 10.
Men det var squ lækkert vejr og skoven var dejlig i dag.
Lagde ud med punktering på parkerings pladsen og sluttede med et knækket geardrop efter 15 km. så det blev ikke til helt den tur jeg havde håbet på men stadig lækkert.
/Allan
Men det var squ lækkert vejr og skoven var dejlig i dag.
Lagde ud med punktering på parkerings pladsen og sluttede med et knækket geardrop efter 15 km. så det blev ikke til helt den tur jeg havde håbet på men stadig lækkert.
/Allan
- Jacob Korsholm
- Søger sponsor!
Ja - det var sgu iriterende, når man en sjælden gang får det hele til at klappe - konen, ungerne, vejret og ikke mindst selskabet - ja så spiller grejet selvfølgelig ikke.Jan Lohmann wrote:
Jeg håber at du Søren inviterer en anden dag, for det var ærgerlig at gearproblemer sendte dig hjemover.
Mener nu nok at have fixet problemt nu, og godt at høre i andre havde en god tur selv om i manglede mit selskab

Heldigvis har alle institutioner i Lyngby lukket i uge 42 = ferie til mig, så mon ikke det kan blive til en tur i ugens løb..
- Hanne Egaa
- Nu med chainsuck
Tak for i går, det var super fedt at prøve de 2 spor samlet, selv om jeg var lidt mør til sidst - der var jo også hele tiden 15 km tilbage
- nåede ik' lige at skrive i går, da jeg jo var udkommanderet til bowling med klanen. Jeg er stadig lidt vissen i den ene hånd - måske holder jeg lige lovligt meget fast i det styr.

Med grønne pedaler