Til info: Jeg har oplevet meget forskellige behandligstid (1-4 uger) i tolden - jeg har modtaget skriv fra tolden, men først hørt når det lo hos posten...Neno wrote:Hvem skal man ringe til for at for hjælp/klage hvis ens lygte er strandet hos tolden?
Bestilte d.6/9 kom til DK 10/9, så i 13 dage hos told uden jeg har fået nogle breve eller noget fra dem. Har snakket flere gangemed postdk men de kan ikke gøre noget, dog kan de se at den ikke er fortoldet endnu.
Lygter
Jan D
- Jan Lohmann
- 3000+ posts = spammer
Neno wrote:Hvem skal man ringe til for at for hjælp/klage hvis ens lygte er strandet hos tolden?
Bestilte d.6/9 kom til DK 10/9, så i 13 dage hos told uden jeg har fået nogle breve eller noget fra dem. Har snakket flere gangemed postdk men de kan ikke gøre noget, dog kan de se at den ikke er fortoldet endnu.
Bliver post som sendes ad luftvejen ikke fortoldet i Kastrup??
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
- Peter 'TB'
- BOFH
- Henrik Storgaard
- Med nyvasket cykel
Jeg har fået et problem med at lade min batteripakke op. Ladelampen skifter ikke til rød, så laderen fatter åbenbart ikke at der sidder noget i den anden ende.
Jeg har målt direkte på batterierne med laderen på, og der viser den ca. 7 volt, fjerner jeg laderen er der kun ca. 1 volt. Men den skruer åbentbart ikke op for ampererne.
Er det batterierne der er så flade at de skal kickstartes, eller noget helt andet?
/henrik
Jeg har målt direkte på batterierne med laderen på, og der viser den ca. 7 volt, fjerner jeg laderen er der kun ca. 1 volt. Men den skruer åbentbart ikke op for ampererne.
Er det batterierne der er så flade at de skal kickstartes, eller noget helt andet?
/henrik
Hvilket nummer er det du bruger, for at postdk kan spore pakken? Jeg bestilte i slutningen af august og har intet hørt... eller modtagetNeno wrote:Hvem skal man ringe til for at for hjælp/klage hvis ens lygte er strandet hos tolden?

Nu kan det da kun gå fremad....
Kent wrote:Hvilket nummer er det du bruger, for at postdk kan spore pakken? Jeg bestilte i slutningen af august og har intet hørt... eller modtagetNeno wrote:Hvem skal man ringe til for at for hjælp/klage hvis ens lygte er strandet hos tolden?
70218070
hverdage mellem 9 og 15
Nu med Yeti ARC
- Henrik Storgaard
- Med nyvasket cykel
- Hanne Egaa
- Nu med chainsuck
Ka' du ikke lige smide et par links til hjelmsættet og eu-stik - så man kan få lys påTobias Sonne wrote:Så fik jeg også bestilt sådan en bandit. Håber lygten kommer inden næste sommer![]()
Bestilte sættet til hjelmen, samt forlængerledning, samt eu-stik. 85 dollaros + moms og afgifter...

Med grønne pedaler
- Tobias Sonne
- Mangler fart
Her: (har forsøgt at linke til indkøbskurven med lygte, forlænger og eu-adapter i)
http://www.dealextreme.com/shoppingcart.dx
Du skal nok regne 2-300 dkr. oveni for moms, skat, afgift, skat af afgift, moms af skatafgift + administration...
Men stadig et billigt alternativ... til de dyre men gode lygter man får herhjemme.
http://www.dealextreme.com/shoppingcart.dx
Du skal nok regne 2-300 dkr. oveni for moms, skat, afgift, skat af afgift, moms af skatafgift + administration...
Men stadig et billigt alternativ... til de dyre men gode lygter man får herhjemme.
- Hanne Egaa
- Nu med chainsuck
- Jan Lohmann
- 3000+ posts = spammer
- Hanne Egaa
- Nu med chainsuck