Vi vil også meget gerne komme men jeg kan ikke hænge med både i fart og længde og vil ikke have i venter for det går meget langsomt pt. Daniel er heller ikke klar ti at køre endnu, desværre. Vi er dog friske på tunlagkage og pandekager hvis man kan komme til det
Alice
Al træning er god Adventure træning!
Husk 600 gr grønt om dagen.
Vi vil også meget gerne komme men jeg kan ikke hænge med både i fart og længde og vil ikke have i venter for det går meget langsomt pt. Daniel er heller ikke klar ti at køre endnu, desværre. Vi er dog friske på tunlagkage og pandekager hvis man kan komme til det
Pænt af dig Strået Men tror det bliver for meget kunne nok godt cykle lidt med, men når daniel også er vingeskudt så kommer vi nok kun for at blive fedet op og for det gode selskabsskyld.
@ Henrik, hvad tid regner i med at være tilbage fra turen?
Al træning er god Adventure træning!
Husk 600 gr grønt om dagen.
Glas-Mads har meldt sin ankomst.
Nu skal jeg selvfølgelig passe på, hvad jeg kalder ham, for lige nu er jeg meget tvivlsom med en enten brækket eller forstuvet storetå og nabotå!!!
Men uanset, så kommer jeg og spiser pandekager.
Last edited by Anders Kirchhoff on 29 Sep 2010, 12:50, edited 1 time in total.
Jeg er mest til sportsgrene, hvor der holder en ambulance for ende af bakken!
Straarup wrote:Jeg kommer meget gerne, og hvis Alice har brug for en rygsæk tager jeg også den med evt. en rygsæk Alice kan være i så hun kan komme med rundt
Straarup wrote:Jeg kommer meget gerne, og hvis Alice har brug for en rygsæk tager jeg også den med evt. en rygsæk Alice kan være i så hun kan komme med rundt
SKREVET AF SteenA "Tror du skal tage en palleløfter med "
Mmm pandekager betyder at jeg gerne deltager Tilgengæld må Alice godt spise fiskelagkage for mig.
Jeg har aldrig siddet på cyklen i 4timer. Jeg skal da lige se hvor meget energi jeg har tilbage i skabet. Men mon ikke jeg selv kan finde tilbage til pandekagehuset hvis jeg går sukkerkold.