Fraser wrote:Kanon kørt af Hustlerne.....
Især Morten, du er lige i hælerne af Mads, fedt nok!!!
Kommer der en "Løbs-beretning" senere i dag???
mvh Fraser
som dukkede ikke op
Jeg spottede Mads på 3 omgang, hvor han stod ok KIGGEDE på !!
Så jeg råbte lidt til ham, for at få ham igang igen. Det viste sig at han var gået kold og tog en pause - uhørt - med pause i et MTB løb
Så lidt senere kom han op til mig, og jeg "lod" ham køre fordi jeg troede han var en omgang bagud....det var han bare ikke
Jeg var ellers ikke super frisk, kom for sent i seng da jeg ikke kunne sove...og så bliver resultatet altid derefter.
Go - bedring til Andreas.
Ok, her kommer så lidt om Løbet, nu da David ikke kom med..
Morten: Jeg vandt idag
Emilie: En guldmedalje ?
Morten: Nej, så dygtig er jeg ikke, men en lodtræknings præmie (energi drik fra Leppin)
Emilie: Jeg vil have en guldmedalje, hvornår vinder du sådan én.......
Nej, hvor var der mange idag.
Jeg startede et stykkke nede i feltet, vel omkring 40-50 stykker. Men det var umuligt at kommer længere op, og jeg ville trods alt ikke stille mig foerest. Starten gik fint, godt med power i ben, trods lidt spæd opvarmning, så det lykkedes at hente en del placeringer de første 5minutter. Men da vi nåede et lige stykke kunne jeg se at der alligevel var mindst 50 foran, lidt øv.
Det var en pæn mudret rute, med maser af våde blade og mudder som trak kræfterne ud af kroppen.
På anden omgang havde jeg et mindre styrt, og slog min venstre albue lidt, da jeg ville overhale nogle stykker på et lige stykke, hvor der lå nogle blade, og åbenbart også en rod eller sådan noget, for pludselig skred cyklen væk under mig. Jeg bruger Nobby NIC for og Racing Ralph bag, så måske jeg nu skal skifte bagdækket til Nobbi NIC eller Jimmy.
Det var i øvrigt min debut for UST dæk, jeg havde ikke endgang kørt en prøve tur på dem før.
Det lykkedes lige før mål området at hente en RMK rytter, og et par andre, og jeg kom ind i tiden 57minutter et eller andet. Så jeg måtte ud på 3 omgang, hvilket man jo ikke ser frem til på det tidspunkt. Men det lykkedes at overtale mig selv.....og det gik faktisk rimeligt, 3 omgang var kun 1minut langsommere end 1'ste.
På 3 omgang mødte jeg så Mads, som omtalt ovenfor
Men hentede trods alt Julie, Kristine, og Mette Andersen (nr 1,2,3) lige før mål. Sluttid 1:26, få sek. efter Mads.
godt træt....over & out..
Godt kørt af Stephan
Flot smil
The duke returns
Micro wheelie
Glad, mand, 200 Heino kroner lige i foret