Hanne wrote:Jeg har desværre forregnet mig - jeg kan først være der omkring kl 14.30 - ved ikke om det er for sent. Kommer meget gerne , men havde glemt at jeg skulle på arbejde.
Hanne
Pas du bare dit arbejde
Jeg håber vi er ved at være færdig når du har fri
Pis osse Skal "desværre" holde whisky/rom foredrag hos min svoger fra 0900-1630
Ville gerne have været med,da det var vildt hyggeligt sidste gang i stordyrehave
Vil der evt. være noget om søndagen ?
INTET ER UMULIGT FOR DEN DER BÆRER VILJEN I HJERTET!
Claus Wagner wrote:Pis osse Skal "desværre" holde whisky/rom foredrag hos min svoger fra 0900-1630
Ville gerne have været med,da det var vildt hyggeligt sidste gang i stordyrehave
Vil der evt. være noget om søndagen ?
Der er ikke noget søndag. Vi skulle meget gerne blive færdig lørdag.
Men jeg kan godt gemme 1km spor du kan ryde alene søndag
En stor tak til (vores) Torben og (skovløber) Jens for deres store forarbejde, som gjorde at 30+ m/k'er i dag fik etableret endnu et fedt Blåt spor. som nu blot skal køres til.
En speciel tak til Jytte Olsgaard for den improviserede frokost.
Har lige et måske dumt spørgsmål men hvem bestemmer "farven" på ruten??? hvorfor laver man alt rødt og blåt?? ville det ikke være nemmere for alle hvis nye ruter fik en ny farve, så ingen er i tvivl om hvad og hvor man snakker om
sort-rød-gul-grå-hvid-blå-brun-lilla-pink og jeg kunne blive ved.
Steen Andersen wrote:Har lige et måske dumt spørgsmål men hvem bestemmer "farven" på ruten??? hvorfor laver man alt rødt og blåt?? ville det ikke være nemmere for alle hvis nye ruter fik en ny farve, så ingen er i tvivl om hvad og hvor man snakker om
Tja godt spørgsmål....men lige brun og sort vil nok være lidt svært at se på træerne
mvh Niels Henningsen
Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
Hårdt arbejde, myg, våd skov, masser af myg, dejlige mennesker, flere myg, rive blade, stadig myg, god stemning blandet med selskabet af myg. Spordag i Tokkekøb.
Al træning er god Adventure træning!
Husk 600 gr grønt om dagen.
Steen Andersen wrote:Har lige et måske dumt spørgsmål men hvem bestemmer "farven" på ruten??? hvorfor laver man alt rødt og blåt?? ville det ikke være nemmere for alle hvis nye ruter fik en ny farve, så ingen er i tvivl om hvad og hvor man snakker om